Ai tuo kilpihomma kallista? Itse en tuosta niin tiedä enkä välittäis vielä ainakaan kokeilla, mutta kaveri kokeilee yllyttää, saa nyt nähä mennäänkö ihan perinteisen kaavan mukaan, eli juostaan konttorilta edestakas Saksan päädyssä.
Saksasta / Euroopasta bongailtua (mobile/autoscout24/ebay)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Hemu__ View PostAi tuo kilpihomma kallista? Itse en tuosta niin tiedä enkä välittäis vielä ainakaan kokeilla, mutta kaveri kokeilee yllyttää, saa nyt nähä mennäänkö ihan perinteisen kaavan mukaan, eli juostaan konttorilta edestakas Saksan päädyssä.
Mitäs erikoista punapäiset vaativat? Niillä ymmärtääkseni saa ajaa pari viikkoa.
Vakuutus taitaa tulla samalla reissulla koko ajaksi.Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View Posthttp://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=214227599
Jokuhan taisi olla keltaisen E31sen perään :think
Eihän nuo hinnat alkaen mallit ihan kamalille näytä, ainakaan kuvissa. Sävykään ei ole ihan oikea.
Kuvassahan Suomipaskatkin näyttää hyvälle, itse en tuohon hintaan lähtisi Saksasta kuluineen peruskasia ostamaan, Suomesta kilvellinen halvemmalla. Noista vaihtoehdoista kuitenkin ehdottomasti tuo keltainen. Siinä tulisi Futuratkin mukana. Sporttipenkit ja tuunattu vaihdekeppi. Ratti vaihdettu E36:sta. Ihme ylimääräisiä nappuloita keskikonsolissa ja ilmeisesti Riegerin etuhelma.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostNo minä ainakin, mutta toi ei ole ALPINA, ei edes Csi ja vain se ensin mainittu puuttuu tallista. Sävykään ei ole ihan oikea.
No entäs toi sittenE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View Post.
Pahoja pelejä äijät postaa. Maistuis kyllä, nettohinta sopiva ja sisusta <3. Paljon noista menee veroja suurinpiirtein?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by tommi--fi View PostTilaamalla taitaa saada vain keltapäiset kilvet, jos oikein sivua tulkitsin.
Mitäs erikoista punapäiset vaativat? Niillä ymmärtääkseni saa ajaa pari viikkoa.
Vakuutus taitaa tulla samalla reissulla koko ajaksi.
ts. tarvii runkonumeron ja kauppakirjat.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
Tämmöstä oon itelle vähän etitelly:think oisko mielipiteitä vähän tossa on pikku juttuja mitä laittaa mut muuten, tiiä vaikka kävis tämän pois hakemassa...Last edited by Kille85; 27-06-2012, 00:14.Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E30 325i Cabrio '92 M-Technic II
Comment
-
-
Originally posted by Kille85 View Posthttp://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
Tämmöstä oon itelle vähän etitelly:think oisko mielipiteitä vähän tossa on pikku juttuja mitä laittaa mut muuten, tiiä vaikka kävis tämän pois hakemassa...Kuvien perusteella näkyisi olevan hieman sävyeroja maalipinnassa, mutta kyllähän kuva voi hämätä ja oikeasti asiat on kunnossa.
E30 M-Technic 1 korisarjalla.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Last edited by EPDM; 28-06-2012, 00:28.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View Postex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
Comment