ei mitään sittenkään
Saksasta / Euroopasta bongailtua (mobile/autoscout24/ebay)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko muita esim viron autojen myynti sivustoja kuin auto24.ee? Tai sama mistä maasta e36 m-sport 328 touring kaverille hakusessa,mahdollisimman hyvillä varusteilla. Mitä lähempää sen parempi,suomen tarjonta melko heikkoa hinta/laatu suhteeltaanJoensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostOnko muita esim viron autojen myynti sivustoja kuin auto24.ee? Tai sama mistä maasta e36 m-sport 328 touring kaverille hakusessa,mahdollisimman hyvillä varusteilla. Mitä lähempää sen parempi,suomen tarjonta melko heikkoa hinta/laatu suhteeltaan
Meinaat että virossa on hinta/laatu paremmin kohdallaan?Huippulaatua huippuvarusteilla puoli-ilmaiseksi, dream on.... Parhaan saa varmasti ruotsista, tai jopa suomesta kun hetken kyttää.
Comment
-
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostOnko muita esim viron autojen myynti sivustoja kuin auto24.ee? Tai sama mistä maasta e36 m-sport 328 touring kaverille hakusessa,mahdollisimman hyvillä varusteilla. Mitä lähempää sen parempi,suomen tarjonta melko heikkoa hinta/laatu suhteeltaan
Latviasta: http://auto.lv/
Ite oon käyny yhden auton liettuasta, Kaunasista. Liettuassa on paljon Italiasta ja Usasta kärrättyjä autoja, jotka on Liettuassa korjattu tai sitten peruuteltu pari sataa tkm... Myös saksasta tulee autoja ja muista euroopan, maista.
Varmasti saattaa löytyä hyviäkin yksilöitä, mutta todennäköisesti löydät ennemmin kolaroidun italian miinan kuin priimayksilön. Tuo auto toin tuolta oli M5 joka ilmeisesti Italiassa vedetty kaseikkoon, mutta oli korjattu hyvin ja maalipinta oli ns. ammattimaalarin jälkeä (kokonaan maalattu). Tekniikka oli ok, mitä nyt vanokset rallatti, yms..
Latviasta oon käyny 5 kärryä, joista ainoastaan yksi oli ihan priima. Toki muissakin hinta vastasi kyseistä yksilöä. Latviassa oon törmänny eniten saksasta tuotuihin autoihin. Yleensä haetaan se mobilen halvin auto, tehdään kolarikorjaus tai pudotetaan kilometrit ja sitten Latviassa myyntiin (hinta saattaa olla vieläkin halvempi kuin mobilessa vastaavilla kilometreillä, yms.). Jos noille seuduille menee, niin kannattaa olla puolen kymmentä vaihtoehtoa varalla, jos se 1. auto onkin pettymyt (mitä se tulee suurella todennäköisyydellä olemaan). Mutta eipä kyllä tuolta kova kynnys ole tulla pois ilman autoa, lento ei paljoa yli satasta maksa.
Virosta joitain autoja ostanu ja samat tarinat kuin Latviassa.
Ruotsista kaksi auto käyny ja molemmat oli hyviä, voi olla että sattu hyvä tuuri. Kyllähän sitä skeidaa joka maassa on.
Nyt on ajossa ensimmäinen Saksasta suoraan ostettu ja tähän mennessä paras tämän ikäluokan katiskoista.
Latviasta (Riikasta) on tälleen keskisuomessa asuvana nopein/halvin käydä auto hakemassa. Aamulennolla (n. 100-150€) lentää riikaan, ostetaan auto ja kilvet. Ajetaan tallinnaan (n. 300km ja helppo ajaa), nopealla lautalla helsinkiin (n. 70€). Yleensä oon kerenny tuohon klo 19 lähtevään lauttaan ja kerenny ostaa juomat myös tallinnasta, mutta pari kertaa on kestäny auton osto pitempään ja joutunu tulemaan sillä myöhemmällä lautalla. Kotona olen ollu yleensä 02-03 aamulla, eli alle 24h reissuja...EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostMeinaat että virossa on hinta/laatu paremmin kohdallaan?Huippulaatua huippuvarusteilla puoli-ilmaiseksi, dream on.... Parhaan saa varmasti ruotsista, tai jopa suomesta kun hetken kyttää.
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
-
Ai ai kun olisi rahaa, tälläisestä olen aina unelmoinut. Nykyään on facelift 325ixA sedani. Mutta tuo pre-malli 2 d olisi paaaljon siistimpi. Omistin sellaisen joskus, mutta joutu myymään sen pois
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Originally posted by T3No johan tuon nyt näkee (osaa lukea) pikkulapsikin, kun tekstissä lukee "Sport Evo pkt=paket. Autossa on Sport Evon ratti, vaihdekepinnuppi ja tulpanjohdot (punaiset hatut) Lisäksi joku Evon kopiolippa (kuitua).
Auto on vm -88, joten ei voi olla Sport Evo. Penkit on vääränlaiset, mittaristo erilainen yms yms. Mun 8-vuotias kummipoikakin osaa sanoa, ettei tuo ole Sport Evoa nähnytkään. 195hv-KAT malli, jossa pari jälkiasenteista Evon osaa.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by T3No johan tuon nyt näkee (osaa lukea) pikkulapsikin, kun tekstissä lukee "Sport Evo pkt=paket. Autossa on Sport Evon ratti, vaihdekepinnuppi ja tulpanjohdot (punaiset hatut) Lisäksi joku Evon kopiolippa (kuitua).
Auto on vm -88, joten ei voi olla Sport Evo. Penkit on vääränlaiset, mittaristo erilainen yms yms. Mun 8-vuotias kummipoikakin osaa sanoa, ettei tuo ole Sport Evoa nähnytkään. 195hv-KAT malli, jossa pari jälkiasenteista Evon osaa.
VIN WBSAK010400843320
Prod.date 1986-11-21
Taitaa olla 200hv.:thinkE30 316 -87
E36 318iS -92
E36 3XX -95
E39 523i -96
Comment
-
-
Tehty 24.7.2012.
Vaikuttais olen aito ilmoitus kun kerran puhelinnumerokin täsmää. :think
EDIT: Tärkein pääsi unohtumaan, mitenkä toi auton hetkellin rekisteröiminen tapahtuu tsekeissä? Ilmeiseti hyvin samantyyppinen kuin saksassa?
Last edited by Bmw Test Driver; 18-11-2012, 22:21.
Comment
-
Comment