Originally posted by b mutteri kasa
View Post
Saksasta / Euroopasta bongailtua (mobile/autoscout24/ebay)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Itse en kyllä tuontyyppistä autoa viitsisi turkkilaisesta häkistä ostaa, muutenkin luultavasti saanut sen verran kenkää että kk laakerit varmaan pian vaihtokunnossa. Itsekin katselin noita kun veromuutos tuli, mutta totesin itseä miellyttävän yksilön löytämisen melko vaikeaksi.
-
Itsellä on jo muutaman vuoden ollut M3 kuume.Sitkeesti vain saksassakin hinnat pysyttelee suht korkealla
Tässä olisi yksi vaihtoehto
http://home.mobile.de/home/index.htm...#des_207364102
Mitähän noissa vero mahtaa olla?n.12-14k€ tietämillä?Last edited by b mutteri kasa; 13-06-2015, 16:40.
Leave a comment:
-
Pienemmän puolen koneilla niin varusteet aika usein tuollaisia, hinta selittynee noilla individual ja/tai poikkeavilla väreillä, en tiedä, sellaisia yksilöitä nuo ovat mitä voisi itsekin harkita. (Eli ei kovin myyviä suomessa)Originally posted by JiiP View PostVähän varusteettomia ja kalliita.. Ainakin jos suomessa myyntiä ajattelee jonain kriteerinä. Toisaalta huomannut, että M-sport (puskuri)paketti nostaa kyllä hintaa ja auton saanee myytyä vaikka auton muuten karvalakki.
Leave a comment:
-
Vähän varusteettomia ja kalliita.. Ainakin jos suomessa myyntiä ajattelee jonain kriteerinä. Toisaalta huomannut, että M-sport (puskuri)paketti nostaa kyllä hintaa ja auton saanee myytyä vaikka auton muuten karvalakki.Originally posted by Aksuuu View Posthttp://tinyurl.com/p5w4s5b
Tollaset osunu silmään ku koittanu e39 selailla. Saksassa asun tällä hetkellä ja jonku auton tarvis käyttöön. Onko tuollaset mistään kotosin ja onko nämä hyviä hankintoja suomessa myyntiä ajatellen?
Leave a comment:
-
Merkkidilemma.
ALPINA ja Motorsport kiinnostavat molemmat. ALPINAn herraskainen urheilullisuus ei uusimmissa malleissa oikein iske. Järkeväntuntuinen hinta pyörii malleissa E36 ylöspäin. Sitä vanhemmat on jo kivitetty ja hinnoiteltu kuoliaaksi. ALPINAN E30 ovat harvinaisia (valmistusmäärät marginaalisia versus Motorsportit), mutta arvostukseltaan (hinnaltaan) kaukana takana tehtaan Motorsporteista (M3),. ALPINAn M3 on tietenkin luku sinänsä. Ostajia on aina vähemmän kuin tehtaan Motorsportille. Jos esimerkiksi vertaa E36 GTR ja vastaavankaltainen ALPINA niin ero on aivan selvä.
Nää on näitä. Toinen tykkää tyttärestä mutta äireekin voi olla ihan passeli...
Leave a comment:
-
Netistä lueskeltuna muutoksia taitaa olla lähinnä imukanavassa, ilmansuodattimessa ja putkistossa. Moottori sinänsä on käsittääkseni 3.0 litran bi-turbo, softattuna.Originally posted by MajorDrake View PostJep. Ja tuo Alpina on käytännössä "tuunattu" 535d,
Alpina voi tulevaisuudessa pitää arvonsa ihan vaan niiden brändin takia ja sen takia että niitä tehdään rajattu painos kutakin mallia. Onhan niillä hieman keräilyarvoa sen kautta paremmin, mutta niin on hyvin pidetyllä ja vähän ajetulla M-sarjalaisellakin.
Leave a comment:
-
Ai? Mä oon ollu siinä uskossa että ne kyllä roplaa konettakin. Onko toi D5 sit joku poikkeus, koska E39 D10 on kone laitettu ja uudemmassa B7 ne kasaa itse koneet ensin?Originally posted by MajorDrake View PostJep. Ja tuo Alpina on käytännössä "tuunattu" 535d,
auton valmistenumerokin sen kertoo.
Lähinnä etulippa, takapuskuri ja putkisto on Alpinaa vanteiden lisäksi,
sisällä pientä alpina hilpettä.
Koneessa tuskin on muuta kuin lastu...
Leave a comment:
-
Tätä itsekin pohtinut. Alpina kiehtoo sen harvinaisuuden vuoksi, mutta M550d on kuitenkin M. Ja on tuo Alpina kohtuu tylsän näköinen keulasta.Originally posted by E39Fin View PostItse saattaisin valita Alpinan ihan vaan koska niitä ei hirveästi näy. Eikä tuo tehoerokaan ole mikään mahdoton. Ja tyyliä mun mielestä enemmän Alpinassa kuitenkin. Jännä muuten nähdä aikojen saatossa missä hinnoissa noin 15vuoden päästä on m550d, lähinnä että onko mitenkään verrattavissa M5 ja Alpina hintoihin sinä päivänä.
Ja jos rikas oisin mä
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...=EXPORT&noec=1
Leave a comment:
-
Itse saattaisin valita Alpinan ihan vaan koska niitä ei hirveästi näy. Eikä tuo tehoerokaan ole mikään mahdoton. Ja tyyliä mun mielestä enemmän Alpinassa kuitenkin. Jännä muuten nähdä aikojen saatossa missä hinnoissa noin 15vuoden päästä on m550d, lähinnä että onko mitenkään verrattavissa M5 ja Alpina hintoihin sinä päivänä.Originally posted by MajorDrake View PostJep. Ja tuo Alpina on käytännössä "tuunattu" 535d,
auton valmistenumerokin sen kertoo.
Lähinnä etulippa, takapuskuri ja putkisto on Alpinaa vanteiden lisäksi,
sisällä pientä alpina hilpettä.
Koneessa tuskin on muuta kuin lastu...
BTW, opinpa tänään jotain uutta, sanooko teille Zinoro M12 mitään?
Leave a comment:
-
Kappas, kiinalainen lisenssibemari...Originally posted by MajorDrake View PostBTW, opinpa tänään jotain uutta, sanooko teille Zinoro M12 mitään?
Tehty ilmeisesti X1:n alustalle?
Leave a comment:
-
Jep. Ja tuo Alpina on käytännössä "tuunattu" 535d,
auton valmistenumerokin sen kertoo.
Lähinnä etulippa, takapuskuri ja putkisto on Alpinaa vanteiden lisäksi,
sisällä pientä alpina hilpettä.
Koneessa tuskin on muuta kuin lastu...
BTW, opinpa tänään jotain uutta, sanooko teille Zinoro M12 mitään?
Leave a comment:
-
No samaa mieltä, kattelin ensin noita D5:ia kunnes tajusin että M550d on kovempi ja melkein samanhintainen. Ilmankos noita Alpinoita on vähän vähempi markkinoilla.Originally posted by MajorDrake View PostNiin no, hinta on aika lähellä M550d:tä, ei ainakaan mun tarvis miettiä kumman ottais...
Saa nähdä, miten hinnat käyttäytyvät kun alkaa ikää ja kilometrejä tulemaan enemmän autoihin.
Leave a comment:
-
Niin no, hinta on aika lähellä M550d:tä, ei ainakaan mun tarvis miettiä kumman ottais...Originally posted by Hakkapeliitta View Post
Leave a comment:
Leave a comment: