Nyt saatiin taas uutta, vallankumouksellista tietoa.
Liikenneturvan koulutuspäällikkö Antero Lammi ihmettelee uusimmassa Veronmaksaja-lehdessä, miksi ihmiset ostavat Bemareita, vaikka turvallisiakin autoja olisi tarjolla:
"Ihmettelen kovasti, minkä takia uudelle, nuorelle kuljettajalle pitää ostaa Saksasta 200-hevosvoimainen Bemari, joka on 20 vuotta vanha, ei sisällä mitään turvalaitteita, mutta hirveästi tehoja.
Jos autoon laitetaan vaikka 8000 euroa rahaa, niin sillä saa hyvin erilaisia tuotteita: sillä saa madalletun, viritetyn, 200-hevosvoimaisen vanhan tuontiauton, tai vaihtoehtoisesti uudenkarhean, vähemmän kuluttavan, turvallisemman ja parempikuntoisen, eikä niin helposti hullutteluun houkuttelevan auton", Lammi tähdentää.
Minulla on viritetty 318d, jossa on jopa 174 hevosvoimaa. Houkutteleeko se hullutteluun? Miten kiusaukselta voisi välttyä? Mikä samantehoinen auto kuluttaa vähemmän? Miksi Bemari ei sisällä mitään turvalaitteita? Auta Antero!
Liikenneturvan koulutuspäällikkö Antero Lammi ihmettelee uusimmassa Veronmaksaja-lehdessä, miksi ihmiset ostavat Bemareita, vaikka turvallisiakin autoja olisi tarjolla:
"Ihmettelen kovasti, minkä takia uudelle, nuorelle kuljettajalle pitää ostaa Saksasta 200-hevosvoimainen Bemari, joka on 20 vuotta vanha, ei sisällä mitään turvalaitteita, mutta hirveästi tehoja.
Jos autoon laitetaan vaikka 8000 euroa rahaa, niin sillä saa hyvin erilaisia tuotteita: sillä saa madalletun, viritetyn, 200-hevosvoimaisen vanhan tuontiauton, tai vaihtoehtoisesti uudenkarhean, vähemmän kuluttavan, turvallisemman ja parempikuntoisen, eikä niin helposti hullutteluun houkuttelevan auton", Lammi tähdentää.
Minulla on viritetty 318d, jossa on jopa 174 hevosvoimaa. Houkutteleeko se hullutteluun? Miten kiusaukselta voisi välttyä? Mikä samantehoinen auto kuluttaa vähemmän? Miksi Bemari ei sisällä mitään turvalaitteita? Auta Antero!
Comment