Tuntuu olevan ihmiset hieman kärkkäämpiä tällä foorumilla kuin useimmilla, varsinkin jos menee sanomaan BMW:stä jotain epäsopimatonta. Mutta oikeasti, tuon ikäisen ja oikeasti tuon verran ajetun Bemarin penkki ei todellakaan ole tuossa kunnossa ( venynyt ). Sen verran niitä on tullut itsekin ihmeteltyä.
Tuntuu olevan ihmiset hieman kärkkäämpiä tällä foorumilla kuin useimmilla, varsinkin jos menee sanomaan BMW:stä jotain epäsopimatonta. Mutta oikeasti, tuon ikäisen ja oikeasti tuon verran ajetun Bemarin penkki ei todellakaan ole tuossa kunnossa ( venynyt ). Sen verran niitä on tullut itsekin ihmeteltyä.
onhan se huomattavasti todennäköisempää mutta halpa on halpa ei siitä pääse mihinkään väittäisin että suurimmasta osasta tuonikäisiä on mittaria rukattu ja osassa useempaan kertaan. pitää ottaa realiteetit huomioon, tuosta hintaluokasta jos ruuvaamattoman löytää niin ihme.. pitää vain löytää kunnoltaan paras.
onhan se huomattavasti todennäköisempää mutta halpa on halpa ei siitä pääse mihinkään väittäisin että suurimmasta osasta tuonikäisiä on mittaria rukattu ja osassa useempaan kertaan. pitää ottaa realiteetit huomioon, tuosta hintaluokasta jos ruuvaamattoman löytää niin ihme.. pitää vain löytää kunnoltaan paras.
Siistin näköinen peli toki hintaansa nähden. Matkamittareihin tuossa hintaluokassa ei kauheasti kannata edes vilkuilla. Kuten sanoit, kunnoltaan paras on ostettava tottakai.
Mutta tollaisen isokoneisen hukkaaminen voi olla hankalaa, ku meillä täälä suomessa on jotain ituhippi päästöveroja. Kaikki tahtovat pikkuruokaisen ja "vähän" saastuttavan menopelin.
Katselin että e46 3 sarjan compacteja saisi ihan kivaan hintaan. Ja suomessa katselin halvimpia ja yllätyin kun vuoden 2001 halvimmat lähtivät 7000€ pintaan.
Varmaan 320d farkkuna voisi mennä kanssa hyvin kaupaksi kun pääsee kotiin. Ja siihen mahtuisi tosi mukava läjä hyvää saksalaista oluttakin
Jep. Mullahan se 330d sinne saksaan poksahti. Joten siitäkin on jo kokemusta.
Silti olisin valmis lähtemään uuteen seikkailuun. Ja kun kerran lomalla ollaan, niin kummempia päämääriä ei ole. Olisihan se tietty ikävää jos auto sinne hajoaisi.
Edelleen olisin auton ostamisen kannalla, ennenmin kuin vuokrauksen. Kun ajattelin että sillä voisi tehdä suomessa pientä tiläkin mahdollisesti.
Pystyisin kyllä nostamaan autobudjektin johonkin 5000€ luokkaan. Puhutaanko tällöin jo paremmista mahdollisuuksista? Eli mitä ehdottaisitte tuon Z3:sen lisäksi? Arveluttaa vain kaksipaikkainen auto. Ei oikein matkamuistot yms krääsät mahdu takapenkeille
On tässä vielä 5vk aikaa suunitella. Ja myös se omalla autolla lähtö suomesta on edelleen yksi vaihtoehto.
Ja jos nyt sen auton sieltä saksasta ostaisin, niin minne kannattaisi ottaa lento? Kellään tiedossa Saksassa "Tuusulan sulan aluetta" ?
Unohda tuo Z3. Tulet reissusta elokuussa, katsastat auton ja verotat, onkin jo syyskuu ja kukaan ei silloin huoli avoautoa. Tuo 320d touring tai 328i sedan e46 MANUAALIVAIHTEISENA. Kohtuullinen vero ja helppo hävittää. Kaljatkin 40-50 lavaa mahtuu kyytiin, näin menee loppuvuosi humalassa
Mutta tollaisen isokoneisen hukkaaminen voi olla hankalaa, ku meillä täälä suomessa on jotain ituhippi päästöveroja. Kaikki tahtovat pikkuruokaisen ja "vähän" saastuttavan menopelin.
Ei se ole hankalaa jos on hinta kohdallaan. Jos tuot suurinpiirtein vastaavan seiskan kuin tuossa linkitin niin täällä olisi heti ostaja ehdokas sille jos et kovin montaa satasta ota hakuja ja itse hoitaisin rekisteröintikatsastuksen ja verot.
Originally posted by T3
E30-M3 on ihan kiva auto. E21:ssä on kuitenkin enemmän "sitä jotain"
Ei se ole hankalaa jos on hinta kohdallaan. Jos tuot suurinpiirtein vastaavan seiskan kuin tuossa linkitin niin täällä olisi heti ostaja ehdokas sille jos et kovin montaa satasta ota hakuja ja itse hoitaisin rekisteröintikatsastuksen ja verot.
Muuten hyvä, mutta tuollainen v12 saattaa hörpätä aika suuren loven lomakassaan Vaikka auto itsessään olisikin aika edullinen jo.
Tuon mielummin jonkun vähän uudemman ja yritän tehdä vielä vähän tiliäkin sillä.
Katselin lentoja berliiniin. Riika:n kautta pääsisi alle 60€ per henkilö. Varmaan löytyy aika hyvin autoliikkeitä berliinin ympäristöstä?
Vai suosittelisitteko jotain muuta kaupunkia?
Muuten hyvä, mutta tuollainen v12 saattaa hörpätä aika suuren loven lomakassaan Vaikka auto itsessään olisikin aika edullinen jo.
Tuon mielummin jonkun vähän uudemman ja yritän tehdä vielä vähän tiliäkin sillä.
Katselin lentoja berliiniin. Riika:n kautta pääsisi alle 60€ per henkilö. Varmaan löytyy aika hyvin autoliikkeitä berliinin ympäristöstä?
Vai suosittelisitteko jotain muuta kaupunkia?
Lennä mieluummin etelä-keski-saksaan. Valikoimaa enemmän ja autot, mitä itse olen hakenut, ovat olleet parempia. Hampurista ja berliinistä viedään paljon autoja puolaan ja muihin maihin, joten hintatasokin mielestäni hiukan korkeampi, kuin etelä-keski saksassa.
Itse ole vastaavanlaisen joskus omistanut, ja voin kyllä sanoa että ei siitä helposti täällä Suomessa eroon pääse. Tai ainakaan sillä hinnalla, että voittoa saisi!
Edit: Kyllä se nykyään on pienempi koneinen(taloudellisuus) valttia, mikäli meinaa tiliä tehdä..
Lennä mieluummin etelä-keski-saksaan. Valikoimaa enemmän ja autot, mitä itse olen hakenut, ovat olleet parempia. Hampurista ja berliinistä viedään paljon autoja puolaan ja muihin maihin, joten hintatasokin mielestäni hiukan korkeampi, kuin etelä-keski saksassa.
kyllä. ryanairilla hahniin on paras vaihtoehto. halpa lento ja 200-300km säteellä paljon tarjontaa autoista. etelän suuntaan myös lyhyt matka.
jos kelit osuu kohdalleen, niin ei paljon parempaa autoa voi kuvitella alppiteille ja loppukesästä kelit on taatusti kahdallaan! jos teillä on 2 viikkoa aikaa, niin ehdottomasti avoauto alle ja alpeille/italiaan/ranskaan. hyvän zetan kyllä saa myytyä, kun hinta on kohdallaan. taisi jo räntää sataa kun omani myin. paljon siinä ei tuliaisia tuoda, mutta kahden hengen reissukamat mahtuu hyvin kyytiin. tuskin viinan tuonti tollaselta reissulta on muutenkaan pääasia?
Joo ehkä mieli muuttu siinävaiheessa, kun tajusin että tässä hommassa pystyisi hieman tienaamaankin
voiton mahdollisuus nousee mitä kalliimpaa autoa katsoo. jossain 4000-6000e hintaluokassa saa aika tarkasti kattoo mitä ostaa. hyvällä tuurilla voi 1000-2000e saada voittoa, jos ei tuontikuluja laske. autokin sitten syytä laittaa kilpiin ennen myyntiä...
Comment