Announcement

Collapse
No announcement yet.

yli 400hp ilmottautuu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sami.
    Bimmer Enthusiast
    • May 2007
    • 2527
    • Lahti

    #46
    Kiinnostelis myös tuo kolmekymppi! Sen verran pysäytti ACS:ssä
    eDIRTY
    kliks

    Comment

    • Oksanen
      BTCF Member
      • Jul 2006
      • 704
      • Nokia

      #47
      Oma rottelo kävi eilen sporttiautossa, S38B36 tuotti 0.8bar neitipaineilla 445kW.
      E28 535 1985 (S38B36+K31)

      E36 323 1996

      E46 Compact 2001

      Comment

      • r.w.
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2007
        • 2510
        • Länsirannikko

        #48
        Originally posted by Oksanen View Post
        Oma rottelo kävi eilen sporttiautossa, S38B36 tuotti 0.8bar neitipaineilla 445kW.
        Hyvän näköiset käyrät.
        1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

        Comment

        • dieseljussi
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2010
          • 592
          • Suomi

          #49
          Originally posted by Oksanen View Post
          Oma rottelo kävi eilen sporttiautossa, S38B36 tuotti 0.8bar neitipaineilla 445kW.
          Taitaa tarjota täysin vastutamattoman kiusauksen tdi-perheenisille?

          Comment

          • Soiled
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 3216
            • Mystinen Kuopio

            #50
            Originally posted by Oksanen View Post
            Oma rottelo kävi eilen sporttiautossa, S38B36 tuotti 0.8bar neitipaineilla 445kW.
            OT:
            Onko vakio S38 plenumi vai M88?
            Mystinen.Fi @ FB
            IG @tarmohanninen
            http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
            Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
            Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
            Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.

            Comment

            • Oksanen
              BTCF Member
              • Jul 2006
              • 704
              • Nokia

              #51
              Originally posted by Soiled View Post
              OT:
              Onko vakio S38 plenumi vai M88?
              Ihan omin pikku kätösin kötöstelty puuhaimusarja. Jos joskus saan aikaseks puuhailla uuden niin täytyy pyrkiä maksimoimaan runnerien pituus, nyt on vain 6kpl samanpituisia, mitoitus sellainen mitä sattuu tulemaan

              Kaveri tuossa muistuttikin että S38:n plenumissa on resonaattoriläppä (vai miten sen ny nimeäis) Huomaa kyllä miks. Penkin jarrua vasten oltiin 0.2bar ylipaineella 2000rpm:ssä (turbo siis K31, 67/74 #22) mutta ei tuolla alhaalla silti mitään juuri kotona ole. Sitten kun kierrokset saadaan tuonne 5000 päälle niin aletaan menemään. Ja eikös se läppä vaihtanut S38:ssa asemaa 4800rpm:ssä...

              Itse puukotin rajoittimen alunperin 7000rpm, penkissä nostettiin tuonne 7400 eikä tehokäyrä siltikään vielä halunnut lähteä laskemaan. En tiedä paljonko tuo pata kiekkaa haluaisi ennenkuin alkaisi käyrä tulemaan alaspäin. On vaan vakio romut kannessa niin ei tohtisi liikoja kierrätellä.


              Dampperin navan mutteri jo illalla tokaisikin mielipiteensä suhteellisen krouvista liian ylös laitetusta rajoittajasta, olis vähä iltapuhteita... (ei, kampiakseli ei ole S38:sta)
              E28 535 1985 (S38B36+K31)

              E36 323 1996

              E46 Compact 2001

              Comment

              • Soiled
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2004
                • 3216
                • Mystinen Kuopio

                #52
                Originally posted by Oksanen View Post

                Itse puukotin rajoittimen alunperin 7000rpm, penkissä nostettiin tuonne 7400 eikä tehokäyrä siltikään vielä halunnut lähteä laskemaan. En tiedä paljonko tuo pata kiekkaa haluaisi ennenkuin alkaisi käyrä tulemaan alaspäin. On vaan vakio romut kannessa niin ei tohtisi liikoja kierrätellä.


                Dampperin navan mutteri jo illalla tokaisikin mielipiteensä suhteellisen krouvista liian ylös laitetusta rajoittajasta, olis vähä iltapuhteita... (ei, kampiakseli ei ole S38:sta)
                Mihis läppärungot on jääny
                Itselläkin on nykyään hardcut 7400rpm, mutta hyvin tuo pelasi 7800 asti ilman ongelmia, kun välykset ym. kunnossa. Tahtoo vaan kampuran päästä kiilat antautua
                Mystinen.Fi @ FB
                IG @tarmohanninen
                http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
                Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
                Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
                Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.

                Comment

                • Oksanen
                  BTCF Member
                  • Jul 2006
                  • 704
                  • Nokia

                  #53
                  Originally posted by Soiled View Post
                  Mihis läppärungot on jääny
                  Itselläkin on nykyään hardcut 7400rpm, mutta hyvin tuo pelasi 7800 asti ilman ongelmia, kun välykset ym. kunnossa. Tahtoo vaan kampuran päästä kiilat antautua
                  Se on tätä zippinettoilua, läppärungot on kalliita juttuja. Ja hyöty ahdetussa on vähän niin ja näin. Täytyy kysyä josko saisin jossain vaiheessa lainaan kaverilta, vois käydä ajamassa penkissä että onko paljon eroa. Vielä jos se m5 plenumi mahtuis kiinni, siihen sais kyllä moottorinohjaukselta ohjauksen.
                  Itseasiassa katselin että sinne oli jätetty rajoitin 8krpm, nyt laitoin 7400 ja pehmeän rajoittimen, hard cut sitten vaan varmistuksena. Oli muuten mielekästä hommaa kaivaa työpaikan pihalla kiilan jämiä pois. Nyt vedin mutterin isolla momenttiavaimella ja vihreällä loctitella, jos alkaisi pysyyn.
                  E28 535 1985 (S38B36+K31)

                  E36 323 1996

                  E46 Compact 2001

                  Comment

                  • BmwPunisher
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 7629
                    • Lemu

                    #54
                    Originally posted by Oksanen View Post
                    Oma rottelo kävi eilen sporttiautossa, S38B36 tuotti 0.8bar neitipaineilla 445kW.
                    siis voi pyhät pykälät mikä auto! E28 S38 ahdettuna..

                    taitaa antaa vähän ajamisen iloakin?
                    E70 X5 30d

                    Comment

                    • ///MJ
                      BTCF Member
                      • Jan 2004
                      • 1869
                      • Joensuu

                      #55
                      Originally posted by Oksanen View Post
                      Oma rottelo kävi eilen sporttiautossa, S38B36 tuotti 0.8bar neitipaineilla 445kW.
                      Alle 400 jäädään

                      Mites onko sun autot (musta ja valkoinen) parkissa vierekkäin sekavanteistuksella. Kävelen tuosta ohi töihin joka aamu...
                      F36 428iA GC M-Sport
                      Z3 2.8i Roadster Myytävänä

                      M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16

                      M: E36 328i osia

                      M: E39 business cd ja info display

                      M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori

                      Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!

                      Comment

                      • Oksanen
                        BTCF Member
                        • Jul 2006
                        • 704
                        • Nokia

                        #56
                        Originally posted by ///MJ View Post
                        Alle 400 jäädään

                        Mites onko sun autot (musta ja valkoinen) parkissa vierekkäin sekavanteistuksella. Kävelen tuosta ohi töihin joka aamu...
                        Joo on ne, täyty ottaa mustaan valkoisesta takarenkaat penkkiin kun se mustan rengaskierros on aivan loppu. Jahka ehdin (reissuhommat, kele) käymään kumisuutarilla niin täytyy hakea uus kierros. Täytynee heittää valkoisesta loputkin hartget mustaan ja käydä valkoisella hakeen uus kierros renkaita heittotähdille, mustan ylösnosto muilla kuin tunkeilla kikkailemalla on niin hankalaa että gummisuutari varmaan sekoais. Sitä se teettää kun madalletaan niitä rotteloita liikaa...
                        E28 535 1985 (S38B36+K31)

                        E36 323 1996

                        E46 Compact 2001

                        Comment

                        • mopar340
                          Newbiemmer
                          • Aug 2006
                          • 13
                          • Kokkola

                          #57
                          kai tossa munkin lelussa yli 400:think

                          Comment

                          • Scattman
                            Bimmer Fanatic
                            • May 2007
                            • 466
                            • 00500

                            #58
                            Originally posted by mopar340 View Post
                            kai tossa munkin lelussa yli 400:think
                            Paljonkos penkattu? :P Ei siinä etteikö 400 ylittyisi, mutta mielenkiinnosta kyselen.
                            On a long enough timeline. The survival rate for everyone drops to zero.

                            Comment

                            • mopar340
                              Newbiemmer
                              • Aug 2006
                              • 13
                              • Kokkola

                              #59
                              Ei penkattu mutta ajettu auton kolmannella lähdöllä 8.41/253 joten kai siinä vähän enemmän kuin 400

                              Comment

                              • r.w.
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2007
                                • 2510
                                • Länsirannikko

                                #60
                                Originally posted by mopar340 View Post
                                Ei penkattu mutta ajettu auton kolmannella lähdöllä 8.41/253 joten kai siinä vähän enemmän kuin 400
                                Voimaa.

                                Laitahan hiukan speksejä.
                                1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎