Naapurin AMC-Javelin projekti autosta tulossa reilusti yli 700 heppaa :think Tietääpähän ketä sitten jättänyt mustia jälkiä tällä seudulla..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
yli 400hp ilmottautuu
Collapse
X
-
Originally posted by puerco View Post422hp/502nm @0,65bar / 1600kg
12,1sek / 182kmh (ei mun ajamana)
Periaatteessa tuolla omalla pitäisi päästä kohtuu lähelle tuota (n. 12.5s) jos laittas sliksit alle, koska tehoa lienee ainakin tuon verran, vääntöä on enemmän ja loppari about sama. Painoa ehkä max 100kg tuota enemmän.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by r.w. View PostAika matalat ahdot..? Missä tää on piilossa kun ei ole vielä tullut kertaakaan vastaan?Yksin. Varmaan sen takia ei ole siellä sun huudeilla näkynyt. Juu, matalilla ahdoilla mennään, kun on tuollainen remmimallinen ratkaisu.
TODELLA hyvä aika tehoon, painoon ja loppariin nähden. 60ft enemmän kuin kohdallaan, 1,6-1,7s? Subarullako ajettu, missä ja milloin?
No video siitä on silti
Comment
-
-
Originally posted by 426Hemi View PostItseltä löytyy kanssa otsikkoa tehokkaampi kampe. Ei tosin ole BMW, vaan 1971 vuoden Plymouth Roadrunner.
Rakennettu aikalailla varttimailiajoa silmälläpitäen, ja taas on talveksi päivityssuunnitelmat valmiina. Auto on muutoksineen katsastettu ja katuliikenteessä normaalisti kesäisin.
Moottorissa tilavuutta 499 kuutiotuumaa eli n. 8,2 litraa. Tein tuon moottorin viimetalvena pakasta vedetyistä osista, tosin lohko on tottakai vanha mutta täysin koneistettu+muuten läpikäyty sekin. Autossa on aiemmin ollut 2 myös itseni tekemää hieman laiskempaa moottoria.
Nykyisellä kokoonpanolla pääsin kesällä ajamaan porin lentokentällä 2 lähtöä, joista toinen meni 11,6s/191kmh. Ihan tyytyväinen olin varsinkin olosuhteisiin ja kuskin kokemattomuuteen tositilanteessa verratessa. Ens kesänä lähdetään tavoitteleen sitä korkeeta kymppiä, ja tekniikka saakin hieman päivitystä talven aikana. Mm. tuo liian harva perä väistyy tiheemmän myötä saadessaan samalla uuden lukon yms asiaankuuluvat hilppeet. Nyt oli maalissa kierroksia n. 5500, ja kone kiertää kuitenkin 7000rpm huipputehon ollessa muutama sataRMP alempana. Samalla käydään vaihteisto läpi sekä pieniä muutoksia yläkertaan.
Auto on erittäin miellyttävä ajaa, kiitos konin säädettävän alustan (jokakulmassa jäykkyys+edessä myös korkeus). Saa riittävän jämäkäksi normi katuajoa silmälläpitäen mutta kuitenkin varttimailille pystyy säätämään niin että pito saadaan parhaaksi mahdolliseksi. Niin, ja takarenkaat on 275/60/15 radial katusliksit.
Moottorissa on tehoa n. 650 hevosvoimaa, sekä vääntöä n. 900nm
Coming Soon:
E46 M3 Cabriolet SMG Carbonschwartz
ex.E60 535Da M-Sport "Iso D"
"Kaikki hauska on kallista tai laitonta!"
Comment
-
-
Originally posted by puerco View PostAsun nykyään TurussaYksin. Varmaan sen takia ei ole siellä sun huudeilla näkynyt. Juu, matalilla ahdoilla mennään, kun on tuollainen remmimallinen ratkaisu.
Juu, subarulla ajettu. On tuo entinen omistaja kohtuu nopea muutenkin vartilla. Alastarossa ajettu, mulla oli aikakorttikin koneella kotona tallessa.
No video siitä on silti
http://www.youtube.com/user/Tomtommi#p/u/7/T9s32Y4rBVgCurrent: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Mites onko tänne ilmottautuneet miettinyt tuota standing milen ajamista?
Tuolta tavotteet: mailille.net top 10On a long enough timeline. The survival rate for everyone drops to zero.
Comment
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostSitten kun on lappu saatavilla, niin pistä ihmeessä väliajat esiin. Tuollainen aika noilla spekseillä ja tuolla loppunopeudella vaatii todella nappilähtöä, ja pitoa tautisesti.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostVieläkin kiinnostais aikalapun väliajat, saisitko laitettua tänne?
Oma auto menisi tuollaisella 60ft ajalla myös alle 12.5s. Jäänee haaveeksi, koska en ole sliksejä hommaamassa.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Comment