Announcement

Collapse
No announcement yet.

yli 400hp ilmottautuu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TailsTheFox
    Newbiemmer
    • Oct 2011
    • 3
    • Finland, Eura

    #76
    Naapurin AMC-Javelin projekti autosta tulossa reilusti yli 700 heppaa :think Tietääpähän ketä sitten jättänyt mustia jälkiä tällä seudulla..
    ~Jos haluatte johonkin juhliinne kokin, niin lähettäkää yv:tä ~
    Huom. Olen kuitenkin toisen vuoden kokki opiskelija..

    Comment

    • puerco
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2004
      • 1135
      • Espoo

      #77
      422hp/502nm @0,65bar / 1600kg
      12,1sek / 182kmh (ei mun ajamana)
      MB E350e http://www.elpuercosi.fi
      https://www.facebook.com/elpuercosiphoto
      https://www.youtube.com/channel/UCjV...2Tg2tx5t45kniw
      IG: www.instagram.com/elpuercosiphoto

      Comment

      • r.w.
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2007
        • 2510
        • Länsirannikko

        #78
        Originally posted by puerco View Post
        422hp/502nm @0,65bar / 1600kg
        12,1sek / 182kmh (ei mun ajamana)
        Aika matalat ahdot..? Missä tää on piilossa kun ei ole vielä tullut kertaakaan vastaan?
        1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

        Comment

        • Tylyttäjä
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2007
          • 1412

          #79
          Originally posted by puerco View Post
          422hp/502nm @0,65bar / 1600kg
          12,1sek / 182kmh (ei mun ajamana)
          TODELLA hyvä aika tehoon, painoon ja loppariin nähden. 60ft enemmän kuin kohdallaan, 1,6-1,7s? Subarullako ajettu, missä ja milloin?

          Periaatteessa tuolla omalla pitäisi päästä kohtuu lähelle tuota (n. 12.5s) jos laittas sliksit alle, koska tehoa lienee ainakin tuon verran, vääntöä on enemmän ja loppari about sama. Painoa ehkä max 100kg tuota enemmän.
          Current: Modified Subaru WRX Sti '05

          EX: BMW E39 M5
          Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
          Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
          (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

          Suzuki GSX-R 1070 K5
          Performance Mods: Lot
          Performance: 200mph/322kph@1mile
          (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

          Comment

          • puerco
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2004
            • 1135
            • Espoo

            #80
            Originally posted by r.w. View Post
            Aika matalat ahdot..? Missä tää on piilossa kun ei ole vielä tullut kertaakaan vastaan?
            Asun nykyään Turussa Yksin. Varmaan sen takia ei ole siellä sun huudeilla näkynyt. Juu, matalilla ahdoilla mennään, kun on tuollainen remmimallinen ratkaisu.

            TODELLA hyvä aika tehoon, painoon ja loppariin nähden. 60ft enemmän kuin kohdallaan, 1,6-1,7s? Subarullako ajettu, missä ja milloin?
            Juu, subarulla ajettu. On tuo entinen omistaja kohtuu nopea muutenkin vartilla. Alastarossa ajettu, mulla oli aikakorttikin koneella kotona tallessa.

            No video siitä on silti
            MB E350e http://www.elpuercosi.fi
            https://www.facebook.com/elpuercosiphoto
            https://www.youtube.com/channel/UCjV...2Tg2tx5t45kniw
            IG: www.instagram.com/elpuercosiphoto

            Comment

            • _Jokkeri_
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2006
              • 228
              • Vampula/Huittinen

              #81
              Originally posted by 426Hemi View Post
              Itseltä löytyy kanssa otsikkoa tehokkaampi kampe. Ei tosin ole BMW, vaan 1971 vuoden Plymouth Roadrunner.

              Rakennettu aikalailla varttimailiajoa silmälläpitäen, ja taas on talveksi päivityssuunnitelmat valmiina. Auto on muutoksineen katsastettu ja katuliikenteessä normaalisti kesäisin.

              Moottorissa tilavuutta 499 kuutiotuumaa eli n. 8,2 litraa. Tein tuon moottorin viimetalvena pakasta vedetyistä osista, tosin lohko on tottakai vanha mutta täysin koneistettu+muuten läpikäyty sekin. Autossa on aiemmin ollut 2 myös itseni tekemää hieman laiskempaa moottoria.

              Nykyisellä kokoonpanolla pääsin kesällä ajamaan porin lentokentällä 2 lähtöä, joista toinen meni 11,6s/191kmh. Ihan tyytyväinen olin varsinkin olosuhteisiin ja kuskin kokemattomuuteen tositilanteessa verratessa. Ens kesänä lähdetään tavoitteleen sitä korkeeta kymppiä, ja tekniikka saakin hieman päivitystä talven aikana. Mm. tuo liian harva perä väistyy tiheemmän myötä saadessaan samalla uuden lukon yms asiaankuuluvat hilppeet. Nyt oli maalissa kierroksia n. 5500, ja kone kiertää kuitenkin 7000rpm huipputehon ollessa muutama sataRMP alempana. Samalla käydään vaihteisto läpi sekä pieniä muutoksia yläkertaan.

              Auto on erittäin miellyttävä ajaa, kiitos konin säädettävän alustan (jokakulmassa jäykkyys+edessä myös korkeus). Saa riittävän jämäkäksi normi katuajoa silmälläpitäen mutta kuitenkin varttimailille pystyy säätämään niin että pito saadaan parhaaksi mahdolliseksi. Niin, ja takarenkaat on 275/60/15 radial katusliksit.

              Moottorissa on tehoa n. 650 hevosvoimaa, sekä vääntöä n. 900nm

              Kivasti se ainakin lähti Lahdenperänkadun Shelliltä joskus
              Coming Soon:
              E46 M3 Cabriolet SMG Carbonschwartz
              ex.E60 535Da M-Sport "Iso D"

              "Kaikki hauska on kallista tai laitonta!"

              Comment

              • Tylyttäjä
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2007
                • 1412

                #82
                Originally posted by puerco View Post
                Asun nykyään Turussa Yksin. Varmaan sen takia ei ole siellä sun huudeilla näkynyt. Juu, matalilla ahdoilla mennään, kun on tuollainen remmimallinen ratkaisu.



                Juu, subarulla ajettu. On tuo entinen omistaja kohtuu nopea muutenkin vartilla. Alastarossa ajettu, mulla oli aikakorttikin koneella kotona tallessa.

                No video siitä on silti
                http://www.youtube.com/user/Tomtommi#p/u/7/T9s32Y4rBVg
                Sitten kun on lappu saatavilla, niin pistä ihmeessä väliajat esiin. Tuollainen aika noilla spekseillä ja tuolla loppunopeudella vaatii todella nappilähtöä, ja pitoa tautisesti.
                Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                EX: BMW E39 M5
                Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                Suzuki GSX-R 1070 K5
                Performance Mods: Lot
                Performance: 200mph/322kph@1mile
                (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                Comment

                • Scattman
                  Bimmer Fanatic
                  • May 2007
                  • 466
                  • 00500

                  #83
                  Mites onko tänne ilmottautuneet miettinyt tuota standing milen ajamista?

                  Tuolta tavotteet: mailille.net top 10
                  On a long enough timeline. The survival rate for everyone drops to zero.

                  Comment

                  • Tylyttäjä
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2007
                    • 1412

                    #84
                    Originally posted by Tylyttäjä View Post
                    Sitten kun on lappu saatavilla, niin pistä ihmeessä väliajat esiin. Tuollainen aika noilla spekseillä ja tuolla loppunopeudella vaatii todella nappilähtöä, ja pitoa tautisesti.
                    Vieläkin kiinnostais aikalapun väliajat, saisitko laitettua tänne?
                    Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                    EX: BMW E39 M5
                    Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                    Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                    (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                    Suzuki GSX-R 1070 K5
                    Performance Mods: Lot
                    Performance: 200mph/322kph@1mile
                    (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                    Comment

                    • Tylyttäjä
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2007
                      • 1412

                      #85
                      Originally posted by Tylyttäjä View Post
                      Vieläkin kiinnostais aikalapun väliajat, saisitko laitettua tänne?
                      Näin lapun. Matala 1.7s 60ft aika selittää tuon todella hyvän varttimailiajan (12.2s @182km/h). Onnistuu nelivetoisella varmaan jo katurenkailla, takavetoisella vaatii kyllä sliksit ja todella hyvät olosuhteet. Tuo on prätkällekin jo melko hyvä 60ft aika, jos puhutaan katupeleistä katurenkailla.

                      Oma auto menisi tuollaisella 60ft ajalla myös alle 12.5s. Jäänee haaveeksi, koska en ole sliksejä hommaamassa.
                      Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                      EX: BMW E39 M5
                      Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                      Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                      (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                      Suzuki GSX-R 1070 K5
                      Performance Mods: Lot
                      Performance: 200mph/322kph@1mile
                      (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎