Tervehdys,
Kukaan ei varmaan jaksa tätä lukea loppuun asti mutta koitetaan kuitenkin, toivottavasti tämmöstä threadia ei ole en ainakaan löytänyt.
Eli otsikon mukainen auto on alkanut poltella kovasti ja seurannut tässä kuukauden päivät tarjontaa ja koittanut lueskella mallista erinäisiä asioita.
Kovasti kiinnostaisi kokemukset ko. autosta, sekä hyvät että huonot puolet niitähän tosin on kaikissa autoissa.
Auto tulisi jokapäiväiseen ajoon eli ympärivuotiseen käyttöön. Tosi monet ämmäläiset on ajossa vaan kesäisin, tosin näkeehän noita myös talvella liikenteessä mutta mitä olen lukenut niin monissa maininta vain kesäajoa. Onko tähän joku syy/este ajella tuolla myös talvella, jos tuommoisen hommaisi.
Oma E90 318 joka reilusti madallettu niin jäänyt kyllä jumiin useaan otteeseen talvella, eli se on tuttu juttu, mutta kenties muita syitä kun että ei suolapaskassa halua uittaa autoa kiinnostaisi tietää.
Kiinnostaisi tuo SMG-II vaihteisto, mutta olen lukenut siitä melko paljon negatiivista, tai että lähinnä mitenköhän se omaan käyttöön sopisi, tai kumpi paremmin manuaali vai SMG. Eli asun hesassa keskustan tuntumassa, eli autolla ajan pääosin työmatkat töihin keskustaa sekä jonkun verran matka ajoa lakeuksille päin, ratakäyttöön tms. autoa en ole hommamassa. Varmaan tietenkin mielipide juttuja kumpi sopii kenellekin paremmin, mutta kokemuksia kuulisin mielellään. Onko niin että tuo SMG-loota ei olisi luotettava, tai onko siinä paljon mahdollisia ongelmia mitä ei normi lootassa ole? Eli onko mahis että tulee kalliit remontit.
Rahotus on vielä puutteellinen ja lainarahalla auto hommattaisiin eli kiinostaa tietää mihin sitä on kätensä tunkemassa, luotettavasta E90 318 tuhnusta siis siirtymässä tuohon.
Kulutushan on eri luokkaa ilman muuta tosin näyttä ka. keskustassa tuollakin 12,7l/100km et se ei ole suurin mietintä ongelma.
Lähinnä huollot ym, kiinnostaa onko suurta eroa normi bemariin, yhdeltä ämmäläisen omistajalta kuuline että on teettänyt virossa huollot merkkiliikkeissä puoleen hintaan.
Ja tietenkin yleiset viat ym mitä pitäisi osata tarkistaa/kysyä myyjältä kiinnostaa tietää. Lueskelin jotain recalleista ja kiertokangen laakereista tms.
Auto siis tulee kyllä rauhalliseen kyytiin tottuneelle eli ei tule revittely peliksi, ihan all-around autoksi arkikäyttöön. jolla on tarkoitus taittaa ulkomaan matkoja ym. niin siksi kyselen että onko mitää järkeä? järkeä ei varmaan ole mutta ämmäläinen kyllä on kiinostanut jo kauan, ja toi E46 on ihan nätin näköinen hyvinkin pienillä parannuksilla. Uudempaan ei ikävä kyllä ole varaa, mutta onhan tuokin legenda.
Nettiautossa oli juuri yksi keltainen jota kuolasin, oli kaikenlaista kilkettä ja lisävarustetta ja näytti todella hienolta, myytiin vajaa viikko sitten. hinta oli 34 990.
Tällä hetkellä suomessa tarjonta on huono. Saksassa todella huono.
Ok, tiedän olen todella tarkka auton ulkonäön ym suhteen, mutta ei ole yhtään potentiaalista tällä hetkellä.
Olen ajatellut 2002-2004 mallia jolla olisi ajettu alle 100 tuhatta.
Paljonkohan tuolle olisi realistinen hinta?
Värinä musta, mahdollisesti tuo keltainen näytti kuvissa yllättävän hyvältä vaikka en kuvitellut ostavani enää muun väristä autoa kun mustan.
PS. en ole mikään mekaanikko tms eli iteltä ei onnistu juuri muu kuin tankkaus.. =)
eli pitääkö ko. auton omistajan ymmärtää autoista jotain?
kiitos ja kumarrus avusta.
Kukaan ei varmaan jaksa tätä lukea loppuun asti mutta koitetaan kuitenkin, toivottavasti tämmöstä threadia ei ole en ainakaan löytänyt.
Eli otsikon mukainen auto on alkanut poltella kovasti ja seurannut tässä kuukauden päivät tarjontaa ja koittanut lueskella mallista erinäisiä asioita.
Kovasti kiinnostaisi kokemukset ko. autosta, sekä hyvät että huonot puolet niitähän tosin on kaikissa autoissa.
Auto tulisi jokapäiväiseen ajoon eli ympärivuotiseen käyttöön. Tosi monet ämmäläiset on ajossa vaan kesäisin, tosin näkeehän noita myös talvella liikenteessä mutta mitä olen lukenut niin monissa maininta vain kesäajoa. Onko tähän joku syy/este ajella tuolla myös talvella, jos tuommoisen hommaisi.
Oma E90 318 joka reilusti madallettu niin jäänyt kyllä jumiin useaan otteeseen talvella, eli se on tuttu juttu, mutta kenties muita syitä kun että ei suolapaskassa halua uittaa autoa kiinnostaisi tietää.
Kiinnostaisi tuo SMG-II vaihteisto, mutta olen lukenut siitä melko paljon negatiivista, tai että lähinnä mitenköhän se omaan käyttöön sopisi, tai kumpi paremmin manuaali vai SMG. Eli asun hesassa keskustan tuntumassa, eli autolla ajan pääosin työmatkat töihin keskustaa sekä jonkun verran matka ajoa lakeuksille päin, ratakäyttöön tms. autoa en ole hommamassa. Varmaan tietenkin mielipide juttuja kumpi sopii kenellekin paremmin, mutta kokemuksia kuulisin mielellään. Onko niin että tuo SMG-loota ei olisi luotettava, tai onko siinä paljon mahdollisia ongelmia mitä ei normi lootassa ole? Eli onko mahis että tulee kalliit remontit.
Rahotus on vielä puutteellinen ja lainarahalla auto hommattaisiin eli kiinostaa tietää mihin sitä on kätensä tunkemassa, luotettavasta E90 318 tuhnusta siis siirtymässä tuohon.
Kulutushan on eri luokkaa ilman muuta tosin näyttä ka. keskustassa tuollakin 12,7l/100km et se ei ole suurin mietintä ongelma.
Lähinnä huollot ym, kiinnostaa onko suurta eroa normi bemariin, yhdeltä ämmäläisen omistajalta kuuline että on teettänyt virossa huollot merkkiliikkeissä puoleen hintaan.
Ja tietenkin yleiset viat ym mitä pitäisi osata tarkistaa/kysyä myyjältä kiinnostaa tietää. Lueskelin jotain recalleista ja kiertokangen laakereista tms.
Auto siis tulee kyllä rauhalliseen kyytiin tottuneelle eli ei tule revittely peliksi, ihan all-around autoksi arkikäyttöön. jolla on tarkoitus taittaa ulkomaan matkoja ym. niin siksi kyselen että onko mitää järkeä? järkeä ei varmaan ole mutta ämmäläinen kyllä on kiinostanut jo kauan, ja toi E46 on ihan nätin näköinen hyvinkin pienillä parannuksilla. Uudempaan ei ikävä kyllä ole varaa, mutta onhan tuokin legenda.
Nettiautossa oli juuri yksi keltainen jota kuolasin, oli kaikenlaista kilkettä ja lisävarustetta ja näytti todella hienolta, myytiin vajaa viikko sitten. hinta oli 34 990.
Tällä hetkellä suomessa tarjonta on huono. Saksassa todella huono.
Ok, tiedän olen todella tarkka auton ulkonäön ym suhteen, mutta ei ole yhtään potentiaalista tällä hetkellä.
Olen ajatellut 2002-2004 mallia jolla olisi ajettu alle 100 tuhatta.
Paljonkohan tuolle olisi realistinen hinta?
Värinä musta, mahdollisesti tuo keltainen näytti kuvissa yllättävän hyvältä vaikka en kuvitellut ostavani enää muun väristä autoa kun mustan.
PS. en ole mikään mekaanikko tms eli iteltä ei onnistu juuri muu kuin tankkaus.. =)
![](http://www.btcf.fi/forum/images/icons/icon7.gif)
kiitos ja kumarrus avusta.
Comment