Originally posted by Remotion
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mistä maksat tankatessasi V-Poweria?
Collapse
X
-
Originally posted by remotionMaksaisin mielihyvin V-powerista jotta koko maata ei valtaisi ABC-karjalanpiirakkalippalakkikansa joka on helvetinlaatutietoista kaikesta, eli ei yhtikäs mistään..Originally posted by zanta View PostAmen.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostEnnen ymmärsin v-powerin tankkaamisen, mutta en nykyään, kun se on käytännössä 98:ia. Täällä taidettiinkin mainita, että viime vuoden loppuun asti se oli täysin etanolivapaata, mutta nykyään kun se sisältää yhtälailla sen 5% etanolia, niin käytännön hyöty maksaa jopa yli 10c litralta enemmän, on mielestäni älytöntä. Tehoa sillä ei ainakaan lisää saa, mutta ilmeisesti asiakkaalle paremman mielen. Sama homma kuin ostaisi Bemariin pelkästään Bemarin leimoilla olevia orkkis varaosia, vaikka todellisuudessa osan on valmistanut joku alihankkijoista, kuten Lemförder, Lucas, Bosch, jne., mutta maksetaan sitten siitä samasta osasta huomattavasti kovempi hinta.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postjep. tämän topikin ideanakin oli saada viestiä niille jotka ei ole vielä huomanneet että on tullu laatu niin paljon alas ettei kannata enää edes tankata.. ja V-Powerin tankkaajille vielä tiedoksi.. voitot menee ST1:lle jokaisesta V-Power litrasta.. juuri sille taholle joka innokkaimmin on etanoliuudistuksessa mukana
Ja Hemille terveisiä että tankkaa sinä vaan kaikessa rauhassa siellä ABC:llä jeesuslestamafialle voittoa tai Teboililla Putinin kommunistikerholle, on se hienoa kun pitää alkaa vääntään ihan aiheen vierestä "vastaan" kun toinen ilmoittaa huomanneensa polttoainelaadun muuttuneen koostumukseltaan samaksi kuin halvempi ja aiemmin "huonompi vastine"LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Post.. juuri sille taholle joka innokkaimmin on etanoliuudistuksessa mukanaja itehän tankkaan st1:sen 98-oktaanista, halvinta ysikasia täällä päin, auto kyllä kelpuuttais ysiviitosen mutta ite parempi mieli ajella ysikasilla:think eiköhän se ole mielikuvista kiinni,ja jos joku ajaa ferraribensal ni ajelkoot,pääasia että on itse tyytyväinen, eikö vain?
Comment
-
-
Originally posted by Sene View PostPerhana tota sais 23km päästä jopa tankattua...
Pitää melkeen joku kerta kokeilla vaikkei varmaan mitään huomaa pers tuntumalla
Pääosin tulee tankattua Super Plussaa, silloin tällöin V-Poweria tai Ultimate 100:sta.
Comment
-
-
Tämän topikin innoittamana puhelu ST1:lle. Ohessa faktat.
Nykyistä V-poweria ei ole polttoaineen vaihdon jälkeen markkinoitu "yli 99 oktaanisena".
Suurin ero vanhassa ja uudessa V-powerissa on se, että vanhassa ei ollut lainkaan etanolia. Uudessa on se 5%.
Oktaaniluku ei ole enää aivan yhtä suuri kuin aiemmin (se on nyt n. 98.8 eli edelleen yli 98 oktaaninen).
Shellin V-power ja ST1:n 98 eivät kuitenkaan ole täysin samaa bensaa. V-powerissa on kolminkertainen määrä lisäaineita (voitelu, moottorinsuoja yms). Eli tästä maksat preemiota valitessasi V-powerin.
Wikipediasta: St1:n ja SOK:n yhteisesti omistama North European Oil Trade OY (NEOT) toimittaa polttoaineet myös S-ryhmän ABC-ketjulle.Current rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci
Comment
-
-
Originally posted by Antza View PostTämän topikin innoittamana puhelu ST1:lle. Ohessa faktat.
Nykyistä V-poweria ei ole polttoaineen vaihdon jälkeen markkinoitu "yli 99 oktaanisena".
Suurin ero vanhassa ja uudessa V-powerissa on se, että vanhassa ei ollut lainkaan etanolia. Uudessa on se 5%.
Oktaaniluku ei ole enää aivan yhtä suuri kuin aiemmin (se on nyt n. 98.8 eli edelleen yli 98 oktaaninen).
Shellin V-power ja ST1:n 98 eivät kuitenkaan ole täysin samaa bensaa. V-powerissa on kolminkertainen määrä lisäaineita (voitelu, moottorinsuoja yms). Eli tästä maksat preemiota valitessasi V-powerin.
Wikipediasta: St1:n ja SOK:n yhteisesti omistama North European Oil Trade OY (NEOT) toimittaa polttoaineet myös S-ryhmän ABC-ketjulle.S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
-
Originally posted by zanta View Post
Ja Hemille terveisiä että tankkaa sinä vaan kaikessa rauhassa siellä ABC:llä jeesuslestamafialle voittoa tai Teboililla Putinin kommunistikerholle, on se hienoa kun pitää alkaa vääntään ihan aiheen vierestä "vastaan" kun toinen ilmoittaa huomanneensa polttoainelaadun muuttuneen koostumukseltaan samaksi kuin halvempi ja aiemmin "huonompi vastine"
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostMinä tankkaan sieltä mistä halvmmalla saa...naftaa.
Tilatankista P-Poweria?
Comment
-
Comment