Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ter-Tech bmw e36 ls7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timonki
    Bimmer Rookie
    • Sep 2009
    • 45
    • leppävirta

    Ter-Tech bmw e36 ls7



    siinäpäs olisi pieni videoklippi ter-techin uusimmasta kilpurista
    e38 750ial -95
    e36 318is -93


    ex:
    e46 320 2.2i -01
    e39 523i -97
    e30 316i -89
    e30 320 2.3i -84
    e30 316 1.8 -86
    e21 315 -82
    plus paljon kaikkia muun merkkisiä kiuluja, tosin ei yhtään ranskista
  • Sene
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2003
    • 925
    • Enschede, The Netherlands

    #2
    Jos ei muuta tietoa löydy tän olis voinu turhiin videoihin laittaa kyllä.
    F11 LCI 535xi


    Ex.

    E36 320i sedan
    E36 LCI 328i coupe
    E61 LCI 530xi

    Comment

    • Timonki
      Bimmer Rookie
      • Sep 2009
      • 45
      • leppävirta

      #3
      tässä olis pikku juttu rakentelu vaiheesta.


      ja tässä kuva valmiista tuotteesta.


      kunhan saan omalle koneelle siirreltyä enemmälti kuvia niin pitää laittaa sitten esille.
      e38 750ial -95
      e36 318is -93


      ex:
      e46 320 2.2i -01
      e39 523i -97
      e30 316i -89
      e30 320 2.3i -84
      e30 316 1.8 -86
      e21 315 -82
      plus paljon kaikkia muun merkkisiä kiuluja, tosin ei yhtään ranskista

      Comment

      • Timonki
        Bimmer Rookie
        • Sep 2009
        • 45
        • leppävirta

        #4
        tässäpä ois pari video pätkää ekoista radalla ajetuista treeneistä..



        e38 750ial -95
        e36 318is -93


        ex:
        e46 320 2.2i -01
        e39 523i -97
        e30 316i -89
        e30 320 2.3i -84
        e30 316 1.8 -86
        e21 315 -82
        plus paljon kaikkia muun merkkisiä kiuluja, tosin ei yhtään ranskista

        Comment

        • Sene
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2003
          • 925
          • Enschede, The Netherlands

          #5
          Nonii hyvännäköstä menoa ja härkin kuulonen e36.

          Mikä motti tuo on ja miten on painekäyttönen takajarru toiminu tiedätkö?
          F11 LCI 535xi


          Ex.

          E36 320i sedan
          E36 LCI 328i coupe
          E61 LCI 530xi

          Comment

          • Vertigo
            Bimmer Fanatic
            • May 2005
            • 806
            • Paska Kaupunni

            #6
            mottihan on corvetesta peräisin ilmeisesti jos on Ls7
            I Don't Know! I Don't Like It!
            Nykyiset:
            E36 328i cöype
            Exät:
            Fiat Uno 60ies '93
            E30 316i
            E28 520ia
            Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
            Fiat 127
            Saab 900

            Comment

            • Haju69
              Administrator
              • Nov 2005
              • 16344
              • Leppävirta

              #7
              Jos noita linkkejä yhtään avasitte niin siellä kyllä selviää että Corveten motti siellä on.
              LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
              E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
              B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

              Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
              Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
              Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

              Comment

              • Timonki
                Bimmer Rookie
                • Sep 2009
                • 45
                • leppävirta

                #8
                juu konehan on tosiaan suht tuoreesta corvettesta peräisin oleva 7.0 litranen alumiini v8. ja jarrut on pelanneet erittäin hyvin, itselleni myös kilpuriin samanmoinen tulossa
                moottorikin on vielä kaiken varalta käytetty auki ja sisään lyöty takomäntää ja vahvempaa kankee, kannet on portattu, imusarja/kaasuläppä mallia isot suuttimet vaihdettu pakosarjat mallia ter-tech.. ja tosiaan puristuksethan on laskettu n.10.5:stä n.9.0:n juurikin noilla takomännillä ja silti vielä yli 500 heppaa takapyörätehoa kunhan löytyy sopiva remmiahdin/procharger niin saadaan sitten ottaa viimesetkin piilossa olevat voimat pihalle
                päivittelen aina tänne kun saa uutta tietoa velipoojan touhuista rapakon takana..
                e38 750ial -95
                e36 318is -93


                ex:
                e46 320 2.2i -01
                e39 523i -97
                e30 316i -89
                e30 320 2.3i -84
                e30 316 1.8 -86
                e21 315 -82
                plus paljon kaikkia muun merkkisiä kiuluja, tosin ei yhtään ranskista

                Comment

                • Sene
                  Bimmer Fanatic
                  • Jul 2003
                  • 925
                  • Enschede, The Netherlands

                  #9
                  Tuolta vaikka twin-screw ahdin pellin alle:http://www.kennebell.net/supercharge...gmCorvette.htm
                  F11 LCI 535xi


                  Ex.

                  E36 320i sedan
                  E36 LCI 328i coupe
                  E61 LCI 530xi

                  Comment

                  • Timonki
                    Bimmer Rookie
                    • Sep 2009
                    • 45
                    • leppävirta

                    #10
                    niin ja onhan siihen tosiaan vaihdeltu parempaa nokka-akselia, nostajat, keinut..
                    tuossa koneessa vaan meinaa olla se ongelma että ei yksinkertaisesti meinaa millään löytyä riittävästi virtaavaa ahdinta että saisit vetoja alhaalta ihan huippukierroksille asti.. suurimman osan remmiahtimien tuotoista loppuu jo takapyörätehoina jonnekkin 800-900 heppaan.
                    ja sellaista tuohon koneeseen on aivan turha laittaa..
                    tosiaan tuollainen kennebellin virtaavin malli voisi ollakkin varmaan jonkinlainen vaihtoehto, mutta tiedä sitten mihin lopputulokseen harri tulee ahtimen suhteen.
                    e38 750ial -95
                    e36 318is -93


                    ex:
                    e46 320 2.2i -01
                    e39 523i -97
                    e30 316i -89
                    e30 320 2.3i -84
                    e30 316 1.8 -86
                    e21 315 -82
                    plus paljon kaikkia muun merkkisiä kiuluja, tosin ei yhtään ranskista

                    Comment

                    • Kuqi
                      Moderator
                      • Sep 2002
                      • 12527
                      • Oulu

                      #11
                      Originally posted by Timonki View Post
                      niin ja onhan siihen tosiaan vaihdeltu parempaa nokka-akselia, nostajat, keinut..
                      tuossa koneessa vaan meinaa olla se ongelma että ei yksinkertaisesti meinaa millään löytyä riittävästi virtaavaa ahdinta että saisit vetoja alhaalta ihan huippukierroksille asti.. suurimman osan remmiahtimien tuotoista loppuu jo takapyörätehoina jonnekkin 800-900 heppaan.
                      ja sellaista tuohon koneeseen on aivan turha laittaa..
                      tosiaan tuollainen kennebellin virtaavin malli voisi ollakkin varmaan jonkinlainen vaihtoehto, mutta tiedä sitten mihin lopputulokseen harri tulee ahtimen suhteen.
                      kenne bellin ahtimet vissiin taitaa järkiään olla isolohkoisiin jenkkeihin suunniteltu?

                      BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
                      BMW CRUISE BIKE 2017
                      TREK POWERFLY 4 2021
                      @kukisenjussi instagram

                      Comment

                      • ///MJ
                        BTCF Member
                        • Jan 2004
                        • 1869
                        • Joensuu

                        #12
                        Hyvin näyttäs mutkat menevän

                        Entäs Vortechilta ahdin: http://www.vortechsuperchargers.com/view.php?pcat=24
                        F36 428iA GC M-Sport
                        Z3 2.8i Roadster Myytävänä

                        M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16

                        M: E36 328i osia

                        M: E39 business cd ja info display

                        M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori

                        Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!

                        Comment

                        • Sene
                          Bimmer Fanatic
                          • Jul 2003
                          • 925
                          • Enschede, The Netherlands

                          #13
                          En kyllä tuommoiseen mottiin keskipako-ahdinta laittaisi mitä Vortech tarjoaa.

                          Ennemmin Lysholm tyylinen twin-screw mitä Kenne Bell tekee koska silloin on ahdot heti pelissä ja moottorin luonteesta tulee helpommin kontrolloitava kun on kunnolla vääntöä myös alhaalta.

                          Mutta se tietty riippuu myös ajotyylistä.


                          Mielenkiintosta joka tapauksessa nähdä mihin ukot päätyvät ja mimmonen hirviö sieltä tulee


                          edit: Myös Lysholmilta löytyy aika iso malli: http://www.lysholm.us/_3300ax.php eli 3.3L per kierros.
                          Last edited by Sene; 02-09-2011, 20:15.
                          F11 LCI 535xi


                          Ex.

                          E36 320i sedan
                          E36 LCI 328i coupe
                          E61 LCI 530xi

                          Comment

                          • r.w.
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2007
                            • 2510
                            • Länsirannikko

                            #14
                            Originally posted by Sene View Post
                            En kyllä tuommoiseen mottiin keskipako-ahdinta laittaisi mitä Vortech tarjoaa.
                            Ei se tosiaan driftaamiseen taida olla aivan ideaaliratkaisu. Paljon riippuu tietysti halutuista tehoista/paineista, nopealla laskutoimituksella ei tuolla Lysholmilla yllä teoriassakaan kuin ~0.5 kiloon. Ei se kyllä niinkään paljoa tarvitse, että kopan saa helposti poikittain, ei oikeastaan ahdinta lainkaan. :think
                            1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

                            Comment

                            • BimmerM
                              Bimmer Enthusiast
                              • Nov 2004
                              • 1137
                              • Kemi

                              #15
                              Originally posted by Timonki View Post
                              tuossa koneessa vaan meinaa olla se ongelma että ei yksinkertaisesti meinaa millään löytyä riittävästi virtaavaa ahdinta että saisit vetoja alhaalta ihan huippukierroksille asti.. suurimman osan remmiahtimien tuotoista loppuu jo takapyörätehoina jonnekkin 800-900 heppaan.
                              ja sellaista tuohon koneeseen on aivan turha laittaa..
                              Suomen sarjassa huiputkin ajaa noin 500 heppaisilla autoilla ja hyvin nekin menee luisua. Jenkkilän sarjassa huippukuskeilla on järkiään kaikilla 600 heppaiset V8 moottorit alla. Jenkeissä on monta sellaista tiimiä millä on käytännössä rajaton budjetti käytössä ja nekin ajaa vapaasti hengittävillä nascar autojen kaseilla. Niin miksi ihmeessä tehoa pitää saada tähän nuin paljon?

                              Anyway hieno tämä Harrin uusi auto ja tekniikka varsinkin
                              Last edited by BimmerM; 03-09-2011, 08:43.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎