siinäpäs olisi pieni videoklippi ter-techin uusimmasta kilpurista
e38 750ial -95 e36 318is -93
ex:
e46 320 2.2i -01
e39 523i -97
e30 316i -89
e30 320 2.3i -84
e30 316 1.8 -86
e21 315 -82
plus paljon kaikkia muun merkkisiä kiuluja, tosin ei yhtään ranskista
kunhan saan omalle koneelle siirreltyä enemmälti kuvia niin pitää laittaa sitten esille.
e38 750ial -95 e36 318is -93
ex:
e46 320 2.2i -01
e39 523i -97
e30 316i -89
e30 320 2.3i -84
e30 316 1.8 -86
e21 315 -82
plus paljon kaikkia muun merkkisiä kiuluja, tosin ei yhtään ranskista
ex:
e46 320 2.2i -01
e39 523i -97
e30 316i -89
e30 320 2.3i -84
e30 316 1.8 -86
e21 315 -82
plus paljon kaikkia muun merkkisiä kiuluja, tosin ei yhtään ranskista
mottihan on corvetesta peräisin ilmeisesti jos on Ls7
I Don't Know! I Don't Like It!
Nykyiset:
E36 328i cöype
Exät:
Fiat Uno 60ies '93
E30 316i
E28 520ia
Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
Fiat 127
Saab 900
Jos noita linkkejä yhtään avasitte niin siellä kyllä selviää että Corveten motti siellä on.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
juu konehan on tosiaan suht tuoreesta corvettesta peräisin oleva 7.0 litranen alumiini v8. ja jarrut on pelanneet erittäin hyvin, itselleni myös kilpuriin samanmoinen tulossa
moottorikin on vielä kaiken varalta käytetty auki ja sisään lyöty takomäntää ja vahvempaa kankee, kannet on portattu, imusarja/kaasuläppä mallia isot suuttimet vaihdettu pakosarjat mallia ter-tech.. ja tosiaan puristuksethan on laskettu n.10.5:stä n.9.0:n juurikin noilla takomännillä ja silti vielä yli 500 heppaa takapyörätehoa kunhan löytyy sopiva remmiahdin/procharger niin saadaan sitten ottaa viimesetkin piilossa olevat voimat pihalle
päivittelen aina tänne kun saa uutta tietoa velipoojan touhuista rapakon takana..
e38 750ial -95 e36 318is -93
ex:
e46 320 2.2i -01
e39 523i -97
e30 316i -89
e30 320 2.3i -84
e30 316 1.8 -86
e21 315 -82
plus paljon kaikkia muun merkkisiä kiuluja, tosin ei yhtään ranskista
niin ja onhan siihen tosiaan vaihdeltu parempaa nokka-akselia, nostajat, keinut..
tuossa koneessa vaan meinaa olla se ongelma että ei yksinkertaisesti meinaa millään löytyä riittävästi virtaavaa ahdinta että saisit vetoja alhaalta ihan huippukierroksille asti.. suurimman osan remmiahtimien tuotoista loppuu jo takapyörätehoina jonnekkin 800-900 heppaan.
ja sellaista tuohon koneeseen on aivan turha laittaa..
tosiaan tuollainen kennebellin virtaavin malli voisi ollakkin varmaan jonkinlainen vaihtoehto, mutta tiedä sitten mihin lopputulokseen harri tulee ahtimen suhteen.
e38 750ial -95 e36 318is -93
ex:
e46 320 2.2i -01
e39 523i -97
e30 316i -89
e30 320 2.3i -84
e30 316 1.8 -86
e21 315 -82
plus paljon kaikkia muun merkkisiä kiuluja, tosin ei yhtään ranskista
niin ja onhan siihen tosiaan vaihdeltu parempaa nokka-akselia, nostajat, keinut..
tuossa koneessa vaan meinaa olla se ongelma että ei yksinkertaisesti meinaa millään löytyä riittävästi virtaavaa ahdinta että saisit vetoja alhaalta ihan huippukierroksille asti.. suurimman osan remmiahtimien tuotoista loppuu jo takapyörätehoina jonnekkin 800-900 heppaan.
ja sellaista tuohon koneeseen on aivan turha laittaa..
tosiaan tuollainen kennebellin virtaavin malli voisi ollakkin varmaan jonkinlainen vaihtoehto, mutta tiedä sitten mihin lopputulokseen harri tulee ahtimen suhteen.
kenne bellin ahtimet vissiin taitaa järkiään olla isolohkoisiin jenkkeihin suunniteltu?
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
En kyllä tuommoiseen mottiin keskipako-ahdinta laittaisi mitä Vortech tarjoaa.
Ennemmin Lysholm tyylinen twin-screw mitä Kenne Bell tekee koska silloin on ahdot heti pelissä ja moottorin luonteesta tulee helpommin kontrolloitava kun on kunnolla vääntöä myös alhaalta.
Mutta se tietty riippuu myös ajotyylistä.
Mielenkiintosta joka tapauksessa nähdä mihin ukot päätyvät ja mimmonen hirviö sieltä tulee
En kyllä tuommoiseen mottiin keskipako-ahdinta laittaisi mitä Vortech tarjoaa.
Ei se tosiaan driftaamiseen taida olla aivan ideaaliratkaisu. Paljon riippuu tietysti halutuista tehoista/paineista, nopealla laskutoimituksella ei tuolla Lysholmilla yllä teoriassakaan kuin ~0.5 kiloon. Ei se kyllä niinkään paljoa tarvitse, että kopan saa helposti poikittain, ei oikeastaan ahdinta lainkaan. :think
tuossa koneessa vaan meinaa olla se ongelma että ei yksinkertaisesti meinaa millään löytyä riittävästi virtaavaa ahdinta että saisit vetoja alhaalta ihan huippukierroksille asti.. suurimman osan remmiahtimien tuotoista loppuu jo takapyörätehoina jonnekkin 800-900 heppaan.
ja sellaista tuohon koneeseen on aivan turha laittaa..
Suomen sarjassa huiputkin ajaa noin 500 heppaisilla autoilla ja hyvin nekin menee luisua. Jenkkilän sarjassa huippukuskeilla on järkiään kaikilla 600 heppaiset V8 moottorit alla. Jenkeissä on monta sellaista tiimiä millä on käytännössä rajaton budjetti käytössä ja nekin ajaa vapaasti hengittävillä nascar autojen kaseilla. Niin miksi ihmeessä tehoa pitää saada tähän nuin paljon?
Anyway hieno tämä Harrin uusi auto ja tekniikka varsinkin
Comment