Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 M3 vai E60 550 (vai 535i / xi)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ulkosuomalainen
    Newbiemmer
    • Aug 2011
    • 13
    • USA

    #16
    Originally posted by tuumas View Post
    M3 ketterämpi ja urheilullisempi. Samalla myös meluisampi ja epämukavampi. Hauska ajaa kovaa ja olla ns. taistelukierroksilla mutta ei niin hyvä jokapäiväisessä käytössä.
    E60 hiljaisempi, mukavampi kyyti sekä selkeästi uudempi. Painon kyllä huomaa paremmin eikä yhtä ketterä vaikka yllättävän ketterä kun on dyn.drive ja active steering.
    Jos E60 M5 olisi unelma auto niin silloin tuo 550 on varmaan sitä lähinnä Tuntuu että kirjottelin vain itsestäänselvyyksiä tänne
    Nyt kiikarissa olevassa M3:ssa olisi SMG, 550:ssä tavallinen automaatti. Jotenkin tuntuu kuin vastassa olisi raju vs. väkevä. Mitenhän luotettavaa tekniikka on 550:ssä? Onko paljon yhteistä muiden mallien kanssa. M3:han taitaa olla oma spesiaalikeissinsä, siispä huolto-osat varmaan omissa hinnoissaan. Ainakaan tuohon E34 M5:een ei tekniikka osia ole paljon muista malleista saanut.

    Comment

    • ulkosuomalainen
      Newbiemmer
      • Aug 2011
      • 13
      • USA

      #17
      Originally posted by zanta View Post
      Tuohon vielä se lisäys että LCI malli eli 03/2007 jälkeen valmistettu.
      Olisi ainakin oma valintani, näistä vaihtoehdoista.
      USA:sta kyllä valkkaisin mieluiten E60 M5:n 6-lovisella manuaalivaihteistolla
      Mutta se ei sitten ilmeisesti mahdu budjettiisi :/
      Ikävä kyllä M5 on ulkona, ellei sitten venytä koko auton hankintaa vuodella tms. Onko LCI merkittävästi erillainen?

      Comment

      • ulkosuomalainen
        Newbiemmer
        • Aug 2011
        • 13
        • USA

        #18
        Originally posted by Remotion View Post
        Hanki se M5:n oikeasti, vähän aikaa säästelet vielä. Kuitenkin sen oikeasti haluat hommata ja sielläpäin hinnat on todella alhaiset verrattuna hmihinkään eurooppaan.
        No niin, olet oikeassa, M5:nhan se unelma on. Hinnat on tosiaan suhteellisen edulliset, pitäisikö tosiaan säästää vielä ...

        Comment

        • ulkosuomalainen
          Newbiemmer
          • Aug 2011
          • 13
          • USA

          #19
          Originally posted by BMW View Post
          Laita dieseli, esimerkiksi 525xda ja kunnon varusteilla. Siis jos sielläpäin tulee lunta joskus.
          Tuo kakaroiden kuljettelupeli, ns "ykkösauto", on saksalainen 7-paikkainen nelivetodiisseli, ja nyt jo naapurit katsoo kuin kommunistia Ei kärsi kahta diisseliä Eikös minun osuuteni maapallonpelastus- ja hiilijalanjälkiosastolla ole tehty tällä yhdellä diisselillä? Jos toinen käyttöpeli sitten vaikka olisikin vähän vähemmän pihi?

          Comment

          • janne320d
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2008
            • 1342
            • jns

            #20
            Jos etsit ripeää lelua/kakkosautoa niin kyllähän m3 noista on se urheilullisin/hauskin vaihtoehto kun taas 5er mukavin.
            Entäs e92 330i/335i coupe tai e90 335i performance
            ex:316i99,320dt-03,323ci-99 hamann,320dat-01,e91 330d -06 lemon,e39 528i-96, X5 e53 3.0ia

            Comment

            • zanta
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2003
              • 2908
              • Oulu

              #21
              Originally posted by ulkosuomalainen View Post
              Ikävä kyllä M5 on ulkona, ellei sitten venytä koko auton hankintaa vuodella tms. Onko LCI merkittävästi erillainen?
              http://www.5series.net/information/2...ed_Changes.pdf tuosta voit lueskella aika kattavan selityksen eroista
              LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)

              eksälista:
              E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

              Comment

              • Remotion
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2003
                • 15225
                • Ajamisen Iloa

                #22
                Originally posted by ulkosuomalainen View Post
                No niin, olet oikeassa, M5:nhan se unelma on. Hinnat on tosiaan suhteellisen edulliset, pitäisikö tosiaan säästää vielä ...
                Mielestäni kyllä.
                Z3 coupé individual

                F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                Comment

                • K2Ri
                  BTCF Member
                  • Oct 2007
                  • 1829
                  • London, UK & Germany

                  #23
                  Originally posted by ulkosuomalainen View Post
                  Hmm, kyllä tuossa M3:ssa mitä kävin tsiikaamassa oli takapenkillä kolmet turvavyön lukot. Avo on nelipaikkainen ja siksi hylätty.
                  Aah, okei. Katsoin eilenä vaan jotain kuvaa coupen sisustasta, enkä huomannut keskellä lukkoja. Kyllähän siellä tosiaan taitaa sellaiset löytyä.
                  sigpic
                  BMW: F31 320DA xDrive ///M-Sport '15 | E46 ///M3 Cabrio '01 | Cruise Bike

                  Comment

                  • ulkosuomalainen
                    Newbiemmer
                    • Aug 2011
                    • 13
                    • USA

                    #24
                    Originally posted by janne320d View Post
                    Jos etsit ripeää lelua/kakkosautoa niin kyllähän m3 noista on se urheilullisin/hauskin vaihtoehto kun taas 5er mukavin.
                    Entäs e92 330i/335i coupe tai e90 335i performance
                    Pitaa kylla katsoa joku 335, tata en tullut ajatelleksi lainkaan...

                    Comment

                    • bemu2000
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2003
                      • 17799
                      • Jämsä

                      #25
                      Originally posted by ulkosuomalainen View Post
                      Pitaa kylla katsoa joku 335, tata en tullut ajatelleksi lainkaan...

                      http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=236960
                      TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                      Vanteet edullisesti
                      Nostureita ja rengaskoneita

                      Comment

                      • ulkosuomalainen
                        Newbiemmer
                        • Aug 2011
                        • 13
                        • USA

                        #26
                        Niinhän siinä kävi, että koeajojen jälkeen oli varsin selvää, että 335i on meille sopiva auto. Pieni ja ketterä, mutta ottaa koko perheen kyytiin hätätilanteessa. Ja paukkua löytyy sopivasti. Paukkua ei puuttunut toki e46 m3:stakaan, mutta e90 on kuitenkin sukupolven verran uudempi malli ja sen tuntee.

                        Sopiva yksilökin löytyi viikonloppuna, 335i sport sopivilla varusteilla.

                        Kiitos kaikille kommenteista!

                        Comment

                        • MajorDrake
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2006
                          • 7518
                          • Jyväshyvä

                          #27
                          Pistähhän autosta vähän tietoja...
                          Mitä ne siellä rapakon takana maksaa, saadaan kahdehtia ;-(
                          M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                          Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                          Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                          Comment

                          • ulkosuomalainen
                            Newbiemmer
                            • Aug 2011
                            • 13
                            • USA

                            #28
                            Originally posted by MajorDrake View Post
                            Pistähhän autosta vähän tietoja...
                            Mitä ne siellä rapakon takana maksaa, saadaan kahdehtia ;-(
                            Tuollainen taitaa kohtuu kilometreilla kustantaa suunilleen 14000€, mutta halusin tietyt varusteet ja nimenomaan mustana, joten venyin maksamaan 15900€. Auto on 4v vanha ja 50tkm ajettu, varusteina sport pkg, premium pkg, cold weather pkg. Kaytannossa autosta puuttuu navi ja iDrive, muut kayttoohjekirjasza refereroidut vermeet siina tuntuu olevan. Itselle tarkeat oli lammitetyt sporttijakkarat ja kattoluukku, mutta onhan tuo keyless entry ja kaantyvat valotkin aikaa nastat.

                            Mutta erityismaininnan saa automaattilaatikko. Aivan mahtava! Vaihtaa Ihan eri tahtiin kuin vastaava e46 tai e60. Pitaa olla tosi ravakka vatkaaja Jos paasee manuaalilla samaan.

                            Ja posotiivinen Asia on toki sekin, etta alunperin vaihtoina olleet autot olisi maksaneet vahan enemman (paitsi e46 m3 tietysti) joten rahaa jai vahan johonkin upgradeen

                            Comment

                            • Heksula
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2004
                              • 2285
                              • Porvoo

                              #29
                              Originally posted by ulkosuomalainen View Post
                              Tuollainen taitaa kohtuu kilometreilla kustantaa suunilleen 14000€, mutta halusin tietyt varusteet ja nimenomaan mustana, joten venyin maksamaan 15900€. Auto on 4v vanha ja 50tkm ajettu, varusteina sport pkg, premium pkg, cold weather pkg. Kaytannossa autosta puuttuu navi ja iDrive, muut kayttoohjekirjasza refereroidut vermeet siina tuntuu olevan. Itselle tarkeat oli lammitetyt sporttijakkarat ja kattoluukku, mutta onhan tuo keyless entry ja kaantyvat valotkin aikaa nastat.

                              Mutta erityismaininnan saa automaattilaatikko. Aivan mahtava! Vaihtaa Ihan eri tahtiin kuin vastaava e46 tai e60. Pitaa olla tosi ravakka vatkaaja Jos paasee manuaalilla samaan.

                              Ja posotiivinen Asia on toki sekin, etta alunperin vaihtoina olleet autot olisi maksaneet vahan enemman (paitsi e46 m3 tietysti) joten rahaa jai vahan johonkin upgradeen
                              Vittu, kiitti hinnasta. Halvin 335i täällä on 35900 lättäpenkeillä +100tkm mittarissa ja sedanina.
                              2020 G20 320i xdrive

                              Comment

                              • Johto
                                Bimmer Fanatic
                                • Jul 2006
                                • 378
                                • Finnland

                                #30
                                Originally posted by Heksula View Post
                                Vittu, kiitti hinnasta. Halvin 335i täällä on 35900 lättäpenkeillä +100tkm mittarissa ja sedanina.
                                Ja Coupesta kohtuullisilla varusteilla saa maksaa Saksassa jo tuon
                                Mercedes-AMG C63 T-Modell.

                                EX:F80 M3 Mineral Weiss
                                EX: F20 M135i xDrive alpinweiss III E92 M3 alpinweiss III E92 335i M Sport alpinweiss III E46 M3

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎