Kyllä ne kauneimmat muodot löytyy 30-40 luvulta, BMW:kin päihittää monet:
Amerikkalaisetkin osasi muotoilua 40-luvun jälkeen taas 57-59 paikkeilla, sitten sekin hiipui.
Rumuusmittarissa vahvoilla on sitten toinen ääripää eli piirtäjältä väkisin syntynyt
laatikko johon lisätty 2 pyörää / sivu ja päälle vähän pienempi laatikko
vähän vinoon kallistetuilla sivuviivoilla... pieni kulmien pyöristelykään ei paljon näköä parantanut...
siitä sitten ne sadat versiot asteen-pari enemmän tai vähemmän vinoilla viivoilla...
Tällä foorumilla ei varmaan ole ketään muuta Saab-sairastunutta? Minulla on aina ollut jokin sairas perversio OG900 Aero ja Cabriolet erikoismalleihin. Vetäähän se väärästä päästä, mutta on linjakkaat muodot ja jos perseessä lukee Turbo, niin sen täytyy aina olla hyvä juttu
Ah, tulee lapsuusajat mieleen kun näin Tomban postauksen. Faijalla kun oli 66' Riviera kun olin pieni. Penkit ja ratti liikkui aivan joka suuntaan sähköllä, oli jäätävän kylmä ilmastointi.
Comment