Sanotaanko että puolisen vuotta olen himoinnut 2002:sta ihan käyttöautoksi.
Noita ruottista kattellu että halvallahan semmosen mahd. ruosteläjän(?) sieltä hakis....
Ideoitahan mulla on liikaa, olispa rahaakin... Eka idea oli turbottaa se M10 kone, ehkä joku 200-300hp.
Jostain aivoon pälkähti idea dieselistä, kun hollilla olis ehkä E39 530d:n moottori...
semmonenhan olis lastutennuna ihan hauska, mutta se kone kun on aaaika iso ja painava, niin taitaa mennä rälläköinniks?
Jonkun verran on kokemusta peltihommista, hitsaamisesta yms. mutta mikään ammattilainen en ole, into oppia korvaa taidot
Ensin ajattelin jollain koko kopan puhalluttaa ja mieluiten mahdolliset vakavat vauriot korjata...
Ja siis turbo pullistukset, etuhelma saumattomasti koriin kiinni on iha must...
Sisustaa vartenkin on ideoita, mutta M10 koneeseen sitä laittasin varmaa doglegin jos semmosen löytäsin
(semmosella "kulissi" vaihdekeppi hommalla olis hiaano, vähän ku retroissa italialaisissa)
ja koko keskikonsolin poistasin kun se on niin julmetun ruma..
Kojelauta siistiks ja radio vaikka hanskalokeroon piiloon ni tulis semmone edullisesti toteutettu mutta yksinkertasen näköne.
Intoo on enemmän ku rahaa eli rakentamisessa vois kestää,
mutta lähinnä kysyn että mitä mieltä porukka on uudemmasta diisselikoneesta tommosessa klassikossa?
käytännöllinenhän se olis, mutta se koneen sovitus varmasti oma hommansa....
Kiitos jos jaksoit lukea koko tarinan
Noita ruottista kattellu että halvallahan semmosen mahd. ruosteläjän(?) sieltä hakis....
Ideoitahan mulla on liikaa, olispa rahaakin... Eka idea oli turbottaa se M10 kone, ehkä joku 200-300hp.
Jostain aivoon pälkähti idea dieselistä, kun hollilla olis ehkä E39 530d:n moottori...
semmonenhan olis lastutennuna ihan hauska, mutta se kone kun on aaaika iso ja painava, niin taitaa mennä rälläköinniks?
Jonkun verran on kokemusta peltihommista, hitsaamisesta yms. mutta mikään ammattilainen en ole, into oppia korvaa taidot
Ensin ajattelin jollain koko kopan puhalluttaa ja mieluiten mahdolliset vakavat vauriot korjata...
Ja siis turbo pullistukset, etuhelma saumattomasti koriin kiinni on iha must...
Sisustaa vartenkin on ideoita, mutta M10 koneeseen sitä laittasin varmaa doglegin jos semmosen löytäsin
(semmosella "kulissi" vaihdekeppi hommalla olis hiaano, vähän ku retroissa italialaisissa)
ja koko keskikonsolin poistasin kun se on niin julmetun ruma..
Kojelauta siistiks ja radio vaikka hanskalokeroon piiloon ni tulis semmone edullisesti toteutettu mutta yksinkertasen näköne.
Intoo on enemmän ku rahaa eli rakentamisessa vois kestää,
mutta lähinnä kysyn että mitä mieltä porukka on uudemmasta diisselikoneesta tommosessa klassikossa?
käytännöllinenhän se olis, mutta se koneen sovitus varmasti oma hommansa....
Kiitos jos jaksoit lukea koko tarinan
Comment