Announcement
Collapse
No announcement yet.
Miks rakastuin Bimmereihin?
Collapse
X
-
Se on semmonen rakkaus-viha suhde ainakin meillä!
Ihan pikkusesta pojasta saakka olen bemarin ulkonäöstä tykänny ja sit kun musta tuli iso tyttö niin alko noita bemareita nurkissa pyörimään. Toki muitakin merkkejä kokeillu mutta ei ne ole ikinä sytyttäny millään tavalla.
on ollut e30,e34,e,36,e46,e91,e87 ja z4 mutta kyllä mä vielä sen mun unelma-auton hommaan eli ///M6koeajossa ollut moinen peli ja oli kyllä semmonen peli että huuhhhuh!!! Ensimmäiset 50km housut märkänä ja naama niin hymyssä kun voi ollakkaan! Mutta, tässäkin on kyse makuasioista, joku ei pidä m6 minään. Minä palvon sitä
Ja tämä tyttö tarvii muutenkin munanajatketta
p.s se taloudellisuusnappi on aika hauska400hp vai 507hp? HMMM
Nykyiset vehkeet:
* BMW X5 facelift
* BMW E36 328i coupe -96 M-sport
* NISSAN Skyline "Kyllikki" LS2 6.0l V8 remmilläDrifteri
* Driver= SE-8 Drift Team
<------- EN MÄ TIENNY ET SE NOIN ISO ON!
Exät:
BMW E91 -07, BMW E91 320d m-sport -06, BMW 116i -07,BMW E85 Z4 -03, BMW E34 525i -93, BMW E39 523 -96, BMW E39 525tds -97, BMW E36 320i cabrio -94, BMW 320td -02, BMW 318 -92, BMW 325 -94, BMW 320 jne.jne.jne...
Comment
-
-
Originally posted by NaTku View PostSe on semmonen rakkaus-viha suhde ainakin meillä!
Ihan pikkusesta pojasta saakka olen bemarin ulkonäöstä tykänny ja sit kun musta tuli iso tyttö niin alko noita bemareita nurkissa pyörimään. Toki muitakin merkkejä kokeillu mutta ei ne ole ikinä sytyttäny millään tavalla.
on ollut e30,e34,e,36,e46,e91,e87 ja z4 mutta kyllä mä vielä sen mun unelma-auton hommaan eli ///M6koeajossa ollut moinen peli ja oli kyllä semmonen peli että huuhhhuh!!! Ensimmäiset 50km housut märkänä ja naama niin hymyssä kun voi ollakkaan! Mutta, tässäkin on kyse makuasioista, joku ei pidä m6 minään. Minä palvon sitä
:think
Comment
-
-
Originally posted by NaTku View PostSe on semmonen rakkaus-viha suhde ainakin meillä!
Originally posted by PP440 View Postot. ootko tyttö vai poika ?:think
EDIT: On topic. En tiä, en oo oikeen 'rakastunu' näihin vehkeisiin. Tuli toinen muovi hommattua ihan sen kelpo tekniikan takia.MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Kyllä mä tätä ruumempaa osapuolta edustan eli tyttöhän mie olen. Tai joku väittäs jo näin vanhana naiseksNykyiset vehkeet:
* BMW X5 facelift
* BMW E36 328i coupe -96 M-sport
* NISSAN Skyline "Kyllikki" LS2 6.0l V8 remmilläDrifteri
* Driver= SE-8 Drift Team
<------- EN MÄ TIENNY ET SE NOIN ISO ON!
Exät:
BMW E91 -07, BMW E91 320d m-sport -06, BMW 116i -07,BMW E85 Z4 -03, BMW E34 525i -93, BMW E39 523 -96, BMW E39 525tds -97, BMW E36 320i cabrio -94, BMW 320td -02, BMW 318 -92, BMW 325 -94, BMW 320 jne.jne.jne...
Comment
-
-
Originally posted by EGoman View Postkyyti e30 m3 takapenkillä 8 vuotta sitten riitti meikäläiselle.Originally posted by jr66 View Post
Kenen kanssa olit siellä... ?Originally posted by NaTku View PostSe on semmonen rakkaus-viha suhde ainakin meillä!
Originally posted by GARFFi View PostTyttö. Ja mua rupes mietityttään ku tarvitaan munanjatketta. Vesku?
EDIT: On topic. En tiä, en oo oikeen 'rakastunu' näihin vehkeisiin. Tuli toinen muovi hommattua ihan sen kelpo tekniikan takia.Originally posted by NaTku View PostKyllä mä tätä ruumempaa osapuolta edustan eli tyttöhän mie olen. Tai joku väittäs jo näin vanhana naiseks
Comment
-
-
Originally posted by GARFFi View PostTyttö. Ja mua rupes mietityttään ku tarvitaan munanjatketta. Vesku?
Saa se käydä ämmällä ajaa kun lasten turvaistuin on modattu sitä varten että neiti ylettää ajaa..
Ja jatketta ei tartte, kun takaapäin polkasen melan mekkoon niin kurkussa soi
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
Joskus pikkutyttöinä päätettiin parhaan kaverin kanssa, että kun ollaan ajokortti-iässä, hankitaan molemmat e30 autoksi. Jonkinlaisena vaikuttimena oli varmasti tämän kaverin hyvin bmw-fanaattinen isoveli, jolla oli valkoinen e30 318i
Kuinkas kävi: minulla on e30 ja kaverilla nykyään e36 (ihme petturi). Oon aina tykännyt e30-korimallista ja reilu vuosi takaperin tuli sitten hommattua sellainen luisupulkaksi, vaikka sitä ei oikeasti pitänytkään koskaan tapahtua vannoutuneelle toyotistille
E39 528i ///M-sport
E30 "316"
E38 740iA
E34 M5
ex.
E34 525iA touring
E34 525i
E30 316
Originally posted by beemerssanoo nainen joka ajaa e30:llä
Comment
-
-
Kaveri osti muutama vuosi sitten talviautoksi e28:n, sitä sitten pääsi kuskin hommiin jokusena viikonloppuna, niin eipä se muuta vaatinut
On sitä silti bemarin muotokieli aina vähän viehättänyt."Ehtiikö herneet pehmetä?" -J.A. Sandels-
e90 335i
Ex: e28 518i x2, e28 528i, e34 540ia x2, e39 525i, e38 740ia
Comment
-
-
En ole aiemmin juuri edes tykännyt bemareista, kunnes sitten pääsin ajamaan tuota 530d:ta mikä myöhemmin päätyi minulle.
Sillä kun pääsin itsekseni ajelemaan niin silloin vannoin että ostan samanlaisen heti kun rahat riittää
No vuotta myöhemmin sama peli oli omassa pihassa, vieläpä aika pahasti rokattuna mutta kovasti on yritetty fiksata parin vuoden aikanaE61 535d -04
Comment
-
-
Muistan vielä ne ajat, kun ajattelin kuten kaverini, että bemarilla ajavat ovat mulkkua porukkaa jne stereotypiat. Sittenkun siitä hieman vanheni, ja rupesi ajattelemaan omilla aivoilla (), niin mielipiteet alkoi muuttua. Bemari olisi kyllä ihan asiallinen menopeli. Silti ensimmäinen auto oli halpa Sierra, jota laiteltiin siinä vuoden mittaan kuntoon, ja jonkinverran tottakai ajettiinkin.
Sitten yksi ilta muutti elämäni, pääsin nimittäin ajamaan kaverini e36 325TDS:llä illan kylärinkiä, ja sen jälkeen en voinut olla ajattelematta bemareita. Ne pyörivät mielessäni päivin ja öin. Olin rakastunut.
Tilanne bemarin hommaamiseen oli epätoivoinen, koska ylimääräistä rahaa ei ollut, ja opiskelut pahasti kesken. Vastaus rukouksiini tuli, kun eräs keski-ikäinen mies ajoi punasia päin sierran keulaan, ja pääsin autosta eroon saaden hyvät rahat autosta. Jess, nettiauto auki, ja hakusanaksi BMW.
E36 320i oli ensimmäinen bemarini jolla vuoden ajelin, ja nyt on tuo toukka sitten sen seuraaja. 320i jäi silti perheen omistukseen, ja siitä tulee pikkuveljeni ensimmäinen auto.
Bemari on siis alla, ja tulee olemaan tulevaisuudessakin, se vain on minun merkkini.
Comment
-
-
En nyt tiedä voiko näihin rakastua, mutta suurin syy Bemarin olemassaolon oikeuttamiseksi on kai se, että näihin saa hyvin varaosia ja kiitos KL-varaosien, ne tilatut osat ovat vieläpä oikeita (juuri tällä hetkellä tappelen erään Nissanin kanssa mihin ei tahdo oikeita osia löytyä). Lisäksi tämä foorumi on ollut elintärkeä tiedonlähde, ei pahemmin samanlaista aarreaittaa tahdo muilla merkeillä olevan. Suurin osa Bemarinkorjaustaidoistani on omaksuttu tältä foorumilta, siitä iso kiitos kaikille! Jos vielä rajoitetaan kriteerit 90-luvun Bemareihin, niin nämä ovat aika helppoja korjata ja huoltaa.
Oikeastaan ainoat miinukset, mitä mieleen tulee, ovat varaosien lievähkö kalleus (saattaapi johtua mallista...) ja koitapa löytää halvalla hyvä yksilö. Ei tule onnistumaan. Tuntuu että suurin osa esimerkiksi 3-sarjan halvemmista yksilöistä on ollut jonkun teiniterminaattorin käsissä, joka on rällännyt auton aivan pilalle, asentanut siihen jotakin tuuninkia ja laittanut vielä kaikenlaista xenonia ja muuta keulalle, jotka on pakko purkaa pois, mikäli meinaa katsastuksesta läpi päästä. Toisin sanoen, pitäisi investoida suht paljon, että saisi hyvän käyttiksen ja sitten sillä rahalla saisi jo paremman jonkun muun merkkisen auton.
Nyt on ajossa parin tonnin arvoinen -94 80 Audi ja vaikka ajonautintoa ja tehoa ei ole, niin eipä osat maksa paljoa ja on halpa ylläpitää. Aika hankala keksiä tuohon jotakin varteenotettavaa Bemaria tilalle.
Comment
-
-
Ensimmäisenä muistettavana kosketuksena tais olla kun kaverin e21:llä ajeltiin joenjäällä yläasteikäisinä ja kun rattiin pääsin niin huomasin, että tämähän taittuu mutkat perstuntumalla just sillain miten haluan. Muutamat kaverin äitin kukkapusikot sillä jyrättiin ja osa on jopa jossain vhs-nauhalla :think
Sitä sitten mettä/peltoautoksi olin ostamassa, mutta kerkes kaveri katkasta siitä kardaanin ennen kauppoja niin jätin ostamatta. Sen jälkeen olikin Corolla DX vuoden-pari mettäautona.
Sitten däxän jälkeen oltiinkin täysi-ikäisyyden lähellä ja siirryttiin muutaman vuoden merkkien itsetutkiskelun jälkeen vaihtamaan päittäin Diisseli-Seat toledo -> e36 316i:in ja sen jälkeen muista merkeistä en ole kiihottunut
Tällähetkellä on sitten E36 325ia jolla mennään siihen asti, että saa opiskelut päätökseen tai töitä (kumpi sitten nyt ennemmin tapahtuu)
Pikkuveljeltä taas puolestaan löytyy E30 316 -88 ja E36 325, joten baijjerilaista on yritetty tartuttaa siihenkin suuntaan.
Edit: Täytynee vielä syyttää yhtä kaverin E36 320 coupebemaria, kun se armeija-aikoina osti sen ja pääsin käymään ratissa. Siitä asti oikeastaan E36 ja kutoskoneen murina on ollut mieleen!Last edited by Inhuman; 29-12-2011, 17:29.MOI !
Comment
-
Comment