Korjataas vielä, eli ei se lapsetus mihkää häviä vaikka ensilumi olis jo hävinny. Koko talven kestävä lapsetus
Juuri näin.
VW Passat 1.4 TSI -12 Ex: VW Golf 2.0 FSi 4MOTION -05, Opel Zafira 1.8 -07, BMW E46 325xiA Touring -01, BMW E46 320i sedan -02, BMW E39 523i sedan -96, Seat Ibiza 1.4 -95
Korjataas vielä, eli ei se lapsetus mihkää häviä vaikka ensilumi olis jo hävinny. Koko talven kestävä lapsetus
Mun mielestä jos paikka valitaan oikein, on auton luistossa vieminen erittäin järkevää ja suositeltavaa. Asiassa ei ole mitään lapsellista. Itse asiassa sellaisesta omatoimisesta ajotaidon treenaamisesta pitäisi antaa sakkojen sijaan mitali.
Mä en näe mitään pahaa siinä että jossain parkkipaikalla tai tyhjällä tiellä harjoittelee vähän luisuttamista Ainakin minut on pari kertaa pelastanut ihan tosi tilanteessa kun on liukkaalla lähtenyt auto luisuun vahingossa
Mun mielestä jos paikka valitaan oikein, on auton luistossa vieminen erittäin järkevää ja suositeltavaa. Asiassa ei ole mitään lapsellista. Itse asiassa sellaisesta omatoimisesta ajotaidon treenaamisesta pitäisi antaa sakkojen sijaan mitali.
totta meil on järvenpäässä poliisitki sanonu et leikkikää mielummin jäähallilla ja tuolla muilla sivukujilla kun keskustassa, ne ei sitä voi sallia perjaatteessa mut välttelevät liikkumista paikoissa missä tietävät nuorten leikkivät. (tai ainaki aikasempina vuosina asia on näin ollu)
Juu, emäntä sano jo et Jyrki 18 wee taas ratissa Ikää kylläkin jo 26, eli kyllähän se taas lapsettaa.
Ja Jyrki 18v (26) nauraa ratin takaa kuin Brendan Fraser tässä videossa @ 1:55
VW Passat 1.4 TSI -12 Ex: VW Golf 2.0 FSi 4MOTION -05, Opel Zafira 1.8 -07, BMW E46 325xiA Touring -01, BMW E46 320i sedan -02, BMW E39 523i sedan -96, Seat Ibiza 1.4 -95
Lapsettaa sekä talvella että kesällä ja eikä mahda lapsetus vielä hetkeen loppua. Tosin tulee kyllä paikkoja rajoitettua ja katsottua, ettei aiheudu vaaratilanteita eikä liioin yleistä pahennusta...
Comment