Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vähävikaisimmat autot
Collapse
X
-
Vähävikaisimmat autot
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006Tags: None
-
-
Totta, tuohan kertoo vain vioista jotka löytyvät katsastusten yhteydessä. Kaikki huollot/huoltokäyntiä vaativat toimenpiteet on tuon listauksen ulkopuolella.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Hyvä linkki!
2-3 vuotiaat:
5-sarja, sijalla 99 Alfa Romeon kanssa
4-5 vuotiaat:
5-sarja, sijalla 60 edellä mm. Suzuki Vitara
6-7 vuotiaat:
5-sarja, sijalla 34 edellä mm. Nissan Micra
Johtopäätös:
Mitä vanhempi sen luotettavampiLast edited by Tommix; 28-12-2011, 17:50.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Eipä tuo lista yllättänyt. Olisi aika harhaluuloista kuvitella, että japsikinnerit, erityisesti Toyota olisi jotenkin erityisen epäluotettava auto. Itse olen ajellut vain pääsääntöisesti 90-luvun japsivehkeillä ja eihän niihin oikein vikaa tule, kun ei niissä ole mitään mikä hajota. Varusteita ei ole ja alustakin on niin yksinkertainen, ettei siellä juuri ole palloniveliä, jotka väljistyvät. Esimerkiksi ex P10 Primerassa oli jäykkä taka-akseli, niin eihän sinne silloin niin helposti välyksiä synny, kuin esimerkiksi tuohon sigun painavaan erillisjousitettuun seiskaan.
Enemmän minua kyllä kiinnostaisi tietää, tuleeko oikeasti tuollainen Prius halvaksi ylläpitää, varsinkin käytettynä, kun eikös nuo hybridit ja muut sähköautot sisällä kuitenkin aika arvokasta tekniikkaa, joka vanhemmiten ei ole halpaa korjata?
Comment
-
-
Meilläkin oli n 20v sitten nissan micra 1.0 dx ajettu silloin 130 tkm,
Autoon piti tehdä meidän aikana kahdesti koneremontti(ok ekassa oli liika karkea hoonaus jonka vuoksi öljyä meni aivan tolkuttomasti)
Peltiä autoon piti hitsata myös aivan helvetisti sekä etu+takahiekkapelti vaihtaa ja molemmat etulokarit sekä kuskin oveen alapelti oveen auto oli silloin jo 8 vuoden ikäinen.
Hauska kun myin auton niin lupasin sille laajan OK (minun tapauksessa se oli ohi kulman takuu)
No kaveri soitteli huoltoasemalta 80 km päästä että mikäkähän tätän tuli kun ei lähde käyntiin..no oli virranjakaja tullut tiensä päähän.
Se oli tosiaan niin paska auto kun vaan voi olla,kamala ajaa,tehoton ainut hyvä puoli oli että se ei vienyt bensaa mutta ei kai 55 hp saa mitään viedäkään..
Talvella piti olla peräkontissa painoa jotta perä pysyi tiessä.
Lämmöllä muistelen noita minun japsikinnereitä jotka + 10vuoden takaa.
Viimeisen tojota corolla oli taas perusjapsi..bensaa tankkiin ja ajoa..
Oli kyllä vähän jutun vierestä mutta menköön tällä erääF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostEnemmän minua kyllä kiinnostaisi tietää, tuleeko oikeasti tuollainen Prius halvaksi ylläpitää, varsinkin käytettynä, kun eikös nuo hybridit ja muut sähköautot sisällä kuitenkin aika arvokasta tekniikkaa, joka vanhemmiten ei ole halpaa korjata?
Saa korjata jos muistan väärin.
Kuka tietää mitään noiden akuista? Meneekö nopeasti vaihtoon?
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostEikös noiden Priuksien renkaiden oudon lyhyestä kestosta ollut jotain puhetta jossain.
Saa korjata jos muistan väärin.
Kuka tietää mitään noiden akuista? Meneekö nopeasti vaihtoon?
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostRenkaista en tiedä, mutta olen lukenut että eritoten sähköautojen suurin ongelma ovat akut, joiden elinikä on keskimäärin viisi vuotta ja uusiminen maksaa tuhansia. Priuksessa ei liene saman mittakaavan ongelmaa, koska auto ei toimi täysin sähköllä, mutta tietääkseni kyseisessä keksinnössä on kuitenkin useampi akku ja tuskin kuitenkaan sieltä halvimmasta päästä. Lisäksi mahdolliset sähkömoottoriviat voisin kuvitella olevan arvokkaita, vaikka teoriassa sähkömoottori on hyvin yksinkertainen vekotin. :think½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Originally posted by Tomi T View PostPriuksen hybridijärjestelmän takuu on 160tkm/8v, ihan näin sivuhuomautuksena.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostTätäkin taidettiin laskea, vanhoissa on noin pitkä takuu.F10 530dA xDrive M-sport -11, F45 225xe -17
Comment
-
Comment