Ei pidä paikkaansa. Onhan tuosta DSC:stä aiempiakin versioita. Itselläni on ollut aikoinaan loppuvuodesta 1995 valmistettu E38 750iA, jossa oli sekä DSC-ajonvakautus + luistonesto että Steptronic-automattivaihteisto. Jos oikein muistan, niin DSC oli kuitenkin "vain" versiota II.
Itse asiassa ensimmäistä kertaa DSC-ajonvakautus + luistonesto tuli lisävarusteeksi jo E31-mallisarjaan (BMW 800-sarja) 1990-luvun alkupuolella. Totta kai siinä kesti pitkään, ennenkuin hienot ja kallit varusteet tuli tarjolle ns. kansanmalleihin.
Ja kannattaa muistaa vielä, että samankuntoinen E32 V8:lla ja alkupään E38 V8:lla, niin se E32 on kalliimpi auto. Eli käyttöautoksi melkein E38, tosin itehän laitan E38:n myyntiin ja ajan jatkossa vain E23:lla.
Olen ostanut häneltä kaikkea pientä 8 vuoden aikana. Tilaan osan sähköpostilla englanniksi, maksan osan verkkopankilla ja vähän ajan päästä on paketti kotona. Rahdin joudun kysymään aina erikseen.
Olen ostanut häneltä kaikkea pientä 8 vuoden aikana. Tilaan osan sähköpostilla englanniksi, maksan osan verkkopankilla ja vähän ajan päästä on paketti kotona. Rahdin joudun kysymään aina erikseen.
Kuulostaa mielenkiintoselta, tuo mun autohan on tommonen halpa ruosteeton E38, jossa vielä pikkuvikaa kun oon puuhastellu vaan tota E23:sta kasaan
Comment