Announcement
Collapse
No announcement yet.
wanted.topikki ex kulkineista
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
LCG-710, timantinmusta neliovinen 318i -89, myin kaverille ja kaveri kannen tuhottuaan eteenpäin...onkohan liikenteessä?
ZAV-739, zinnoberrot kaksiovinen 316 -88, kahden viikon luisupulkka ja ostohinta tuplana takaisin myydessä eteenpäin...liekö paalattu?
YFN-961, timantinmusta 535iA -89, nykyinen käyttöpeli jonka historia kiinnostaa kovasti...Mäntsälästä ostettu alkuvuodesta.Rahalla saa ja Bemarilla pääsee.
Nykyinen:
Opel Corsa GSi Ecotec -90...
Ex:
-535iA -89
-316 -88
-318i -89
Comment
-
-
Originally posted by Golffari View PostZAV-739, zinnoberrot kaksiovinen 316 -88, kahden viikon luisupulkka ja ostohinta tuplana takaisin myydessä eteenpäin...liekö paalattu?
Tuossa kuva vielä keväältä..Last edited by Beemer man; 26-08-2012, 16:42.Harley-davidson sportster -09
Yamaha R1 -02
e61 520d lci
micra
Exät
e24 635csi
e30 6xcoupe 3xcabrio 2xtouring 3xsedan
e34 520, 540, 535
e36 325coupe, cabrio, 2xcompact
e46 316, 323
e39 523,520x2
Comment
-
-
Varsin voisi kysyä kaverin puolesta hänellä ollutta 1984(?) vuosimallin 320-Bemua neliovisena joka oli musta väriltään ja rekkari alkoi AUN***
Saarijärveltä möi joskus 1998 luokkaa pois ja just kun oli teetättänyt konerempan eli muutti 323:n tekniikan autoon ja maaluuttanut yli. Oliko ihan kullansävytteisellä keskiosalla olevat perus BBS:t alla ja M-korisarjaa, "M-ratti", hattuhyllyssä paikat ihan kaks kertaa 6x9 kajareille yms :think
Oli vaan melkoinen laite tuo kaverille, toiseksi autoksi aikanaan kun osti 1996 ja edellinen omistaja oli tehnyt vaikka mitä patentteja niin paloi vaikka mitä huoltovaloa Las Vegasin Casinon tyyliin. Tuohon aikaan oli tuollaset pelit vielä hinnoissaan mutta niin oli ex-omistaja antanut vaan "monoa" niin kallis bemari tuli ylläpitää.. eka auto 96-Saabaskin toimi paremmin
Ja just kun oli saanut auton taas toimimaan niin möi sitten... eli ihan hauska olisi kuulla Jouni N:n myymän auton tarinaa jos olisi hengissä jossain päin härmää?Some cars gets older but goes faster.. but not faster than your guardian angel can fly - Vuck the vucking vuckers!
Nino Russo - Lancia Team Manager 83-92 "Not all the drivers entered with feelings for it, Only Henri was able to do this"
BMW 530D xDrive "11, työwaunu Avensis Verso D4D
Comment
-
-
Originally posted by tonkain View PostVarsin voisi kysyä kaverin puolesta hänellä ollutta 1984(?) vuosimallin 320-Bemua neliovisena joka oli musta väriltään ja rekkari alkoi AUN***
Saarijärveltä möi joskus 1998 luokkaa pois ja just kun oli teetättänyt konerempan eli muutti 323:n tekniikan autoon ja maaluuttanut yli. Oliko ihan kullansävytteisellä keskiosalla olevat perus BBS:t alla ja M-korisarjaa, "M-ratti", hattuhyllyssä paikat ihan kaks kertaa 6x9 kajareille yms :think
Oli vaan melkoinen laite tuo kaverille, toiseksi autoksi aikanaan kun osti 1996 ja edellinen omistaja oli tehnyt vaikka mitä patentteja niin paloi vaikka mitä huoltovaloa Las Vegasin Casinon tyyliin. Tuohon aikaan oli tuollaset pelit vielä hinnoissaan mutta niin oli ex-omistaja antanut vaan "monoa" niin kallis bemari tuli ylläpitää.. eka auto 96-Saabaskin toimi paremmin
Ja just kun oli saanut auton taas toimimaan niin möi sitten... eli ihan hauska olisi kuulla Jouni N:n myymän auton tarinaa jos olisi hengissä jossain päin härmää?Last edited by Haju69; 14-12-2009, 14:11.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostOisko tuosta autosta kuvaa olemassa? Tai muistatko rekkaria tarkemmin? En kyllä muista minä vuonna oli mutta veljelleni tuli juuri kuvauksia vastaava auto joskus about nuihin aikoihin (rek. oli AUN-1xx muistaakseni, kahta viimeista en siis muista).. Ja hänellä oli about 4-5 vuotta se auto. Auto koki ainakin lähes täydellisen läpikäynnin korilleen ja kone oli sitten myöskin läpikäynnin jälkeen n. 2,6 litranen ja tehoja riittävästi vapariksi. Sittemmin omistajan vaihduttua olen kuullut surullisia tarinoita samasta autosta ja veikkaisin ettei enää ole samaisessa iskussa..Last edited by tonkain; 22-10-2019, 16:37.Some cars gets older but goes faster.. but not faster than your guardian angel can fly - Vuck the vucking vuckers!
Nino Russo - Lancia Team Manager 83-92 "Not all the drivers entered with feelings for it, Only Henri was able to do this"
BMW 530D xDrive "11, työwaunu Avensis Verso D4D
Comment
-
-
Originally posted by tonkain View PostKuvattu valokuvasta (joskus 1998 kesänä?) "ainoa mikä ehkä jäljellä" eli AUN-190 rekkarilla oli auto, mikä nyt onkaan tuo korisarja kun sivussa ainakin ihan siistit levikkeet vaikka nyt takaosa olisi mitä on :think Tosiaan kun aikaa niin voinut sattua ja tapahtua monenlaista autolle. Kaveri sen maaluutti ennen myyntiä jonkinlaisella maalausjäljellä varustettuna.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostKiinnostaisi tietää kenen vanha 535i -89, 198 Royalblau metallic, XOG-4XX, maalattu joskus -05, crystal takavalot, auto ilmastointi, mustat sporttipenkit ja takalasin lippa ja ostaessa oli e34 m5 vanteet alla.
RUOTSINtuontia.
Ostin joskus -08 keväällä lahdesta jobbarilta, mikä oli vissiin päivää tai paria ennen vaihtanut tämän johonkin mitsuun.
Ehkäpä kokkolasta päin, kun taisi penkkilappu olla siellä napattu.:think
eli nimimerkki Doch haki auton ruotsista muistaakseni juurikin tammi-helmikuun vaihteessa -05 ja pienten yhteensattumien summana sitten seuraavana keväänä maalautti uudestaan ja muutenkin teki koko auton melkein uudestaan.
no toinen kaveri sen sitten osti samalta kylältä ja parikin vuotta sillä tyytyväisenä ajeli ja sitten se lähti pois kokkolasta. vielä pois lähtiessään oli todella asiallisessa kunnossa.
tällä ajattiin mittarin mukaan (suljetulla alueella luonnollisesti) pienten säätöjen ja putkiston teon ja jälkeen ~268km/h(on muuten asialliset äänet siinä) olettaen että on samat vaimentimet/putkisto yleensäkin vielä paikallaan.
tuosta todellisesta vauhdista ei varmaa tietoa,ku ei ollu gps:iä messissä.
mutta siihen aikaan se oli silti todella nopea kiulu.Last edited by anza(kla); 15-12-2009, 22:27.
Comment
-
-
Originally posted by anza(kla) View Posthieman myöhäinen vastaus,mutta vastaus kuitenkin.
eli nimimerkki Doch haki auton ruotsista muistaakseni juurikin tammi-helmikuun vaihteessa -05 ja pienten yhteensattumien summana sitten seuraavana keväänä maalautti uudestaan ja muutenkin teki koko auton melkein uudestaan.
no toinen kaveri sen sitten osti samalta kylältä ja parikin vuotta sillä tyytyväisenä ajeli ja sitten se lähti pois kokkolasta. vielä pois lähtiessään oli todella asiallisessa kunnossa.
tällä ajattiin mittarin mukaan (suljetulla alueella luonnollisesti) pienten säätöjen ja putkiston teon ja jälkeen ~268km/h(on muuten asialliset äänet siinä) olettaen että on samat vaimentimet/putkisto yleensäkin vielä paikallaan.
tuosta todellisesta vauhdista ei varmaa tietoa,ku ei ollu gps:iä messissä.
mutta siihen aikaan se oli silti todella nopea kiulu.
showroomista löytyy lisää juttua.
Comment
-
-
Vieläkö Euran nurkilla tai siellä päin pyörii musta 2-ovinen e30 323iA rekkariltaan VPH-9XX?
Tämä oli mun ensimmäinen 6-koneinen ja automaattivaihteinen auto 90-luvulla ja hyvä olikin.
Jos oikein olen kuullut/lukenut, e30 malliset 323 on melkoisen harvinaisia automaatteina tääl suomessa. Tämä Vehon tuoma yksilö, mutta palasi sitten Israelin Haifan kautta suomeen jos oikein muistan. Huoltokirjaankin oli jäänyt YK-vuodelta ulkomaan leima.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
Comment