Myin tossa muutama kuukausi sitten kirkkonummelle metallisähkönsinisen vm95 Bmw 328i sedanin. Autossa 18" Teamdynamics alu tassut alla, edessä e46 look puskuri, takana takapuskurin lisäys, josta tulee ns. Dtm putket kahdella päällä ulos, m3 peilit. Rekkari UNZ-8--
Kiinnostais tietää missä auto menee ja onkohan ehjä? Vai joutukohan vääriin käsiin.....
missähän mahtais mennä toi mun edellinen 750, vai onko jo paalattu. vm-88 ja rekkari JGT-461, olis vaan kiva tietää, että onko joku jaksanut askarrella kuntoon sen.
Tämäkin meni jo kertaalleen väärään topiciin. Mutta missä mahtaa olla edelliset autoni? E34 525 24v farmari. Tumman sininen, sinisellä sport sisustalla, tummilla etuvaloilla. Sitten, musta E36 320 24v sedan. M3 puskurit+peilit( se kenen kanssa vaihdoin pyörii ilmeisesti täälläkin, vaihdoin silloin auton seinäjoelle) Ja viimeiseksi, E36 318is punainen, ihan orkkis, meni piippolan suunnalle.
missähän mahtais mennä toi mun edellinen 750, vai onko jo paalattu. vm-88 ja rekkari JGT-461, olis vaan kiva tietää, että onko joku jaksanut askarrella kuntoon sen.
Rekisterissä on tuo ruotsista tuotu 750 ja löytyy hyvinpitkälti Hausjärveltä.
Onkohan joku Oulu-Raahe akselilla tehnyt havaintoja mun vanhasta E34 525i:stä, Alpinweiss täydellä M-Tech korisatsilla ja mustilla takavaloilla. Ainakin samalla omistajalla vielä kenelle myin, missähän kunnossa nykyisin? Rekkari JFH-7**
Comment