Kiitos äänestäneille ja pahoittelut, jos aiheutin mielipahaa. Tuon viestin olisi tietenkin voinut erilailla muotoilla, mutta ideana oli kannustaa äänestämään ja ajattelin, että bmw-foorumia selaavalle bmw on luonteva ratkaisu.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Perisuomalainen kateus. Kyllä käy sääliksi. Itsehän kävin äänestämässä oman kerhon sivuilta tuttua autoa jo ennen tätä topicia..
Kateus? Pitäiskö tässä olla kateellinen joillekin 10-tonnin ritsoille vai mille?
Kyllä se nyt on tuo kalastelu mikä vähän ehkä joitakin häiritsee.
Kävin äänestämässä. Ääneni meni tuollaieslle pikkuiselle/kivalle ja hauskalle pelille, missä minun mielstäni on "kesäautoissa" kysymys.
Z3:sesta ei ole "kesäautoksi". Se ei ole tarpeeksi hauska, kiva, sympaattinen, vanha tai erikoinen. Kesäautossa pitää olla sitä jotain, kuten esim. tuossa suzukissa, Trabantissa, minissä tai Cobrassa
Niin että oikeesti meinaatte että on alkuperäinen 427 cobra tai edes alkuperäinen pikkulohko cobra? Harvinaisen tyhmä omistaja siinä tapauksessa jos koneena on 428scj, orginal 427 sideoilerilla auton arvo olisi parisataa tonnia isompi. Kyseessä on ERA:n tekemä lasikuitukorinen replica, joka tosin on sekin hieno peli ja todella hyvä kopio. Kelpaisi itsellekkin moinen. Noiden ERA cobrien arvo on kuitenkin 50K€ kantturoilla kun taas aidot shelbyt maksaa 700 K€.
Oma ääneni meni blower camarolle, vaikka väri ei mieleinen olekkaan.
Niin että oikeesti meinaatte että on alkuperäinen 427 cobra tai edes alkuperäinen pikkulohko cobra? Harvinaisen tyhmä omistaja siinä tapauksessa jos koneena on 428scj, orginal 427 sideoilerilla auton arvo olisi parisataa tonnia isompi. Kyseessä on ERA:n tekemä lasikuitukorinen replica, joka tosin on sekin hieno peli ja todella hyvä kopio. Kelpaisi itsellekkin moinen. Noiden ERA cobrien arvo on kuitenkin 50K€ kantturoilla kun taas aidot shelbyt maksaa 700 K€.
Oma ääneni meni blower camarolle, vaikka väri ei mieleinen olekkaan.
Eikö niitä alunperin kasattu joku huimat 53 kappaletta, Shelbyn tekemiä Cobria. Ilmeisesti ukko kuitenkin rekisteröi 100(?) silloin aikanaan, joskus oli lehtijuttu että olisivat olleet aikeissa kasata loppuja hyllyynjääneitä. Oikaiskaa joku, hatara muistikuva.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Eikö niitä alunperin kasattu joku huimat 53 kappaletta, Shelbyn tekemiä Cobria. Ilmeisesti ukko kuitenkin rekisteröi 100(?) silloin aikanaan, joskus oli lehtijuttu että olisivat olleet aikeissa kasata loppuja hyllyynjääneitä. Oikaiskaa joku, hatara muistikuva.
356 kpl 427 ja 560 kpl 289 koneella olevia. Muistelen itsekkin samaa että joskus 90 -luvun loppupuolella shelby aikoi tehdä uustuotantona vanhoista koreista näitä ja silloin olisi saanut valita myös halvemman lasikuitukorisen version. Sen koommin en asiaan ole törmännyt, liekö jäänyt toteutumatta. V8 magazinessä muistelen jutun olleen.
Tollasen kun joskus sais ostettua.. Tai ehkä mieluummin just toi ERA replica, sillä ehkä uskaltais vähän ajaakkin.
niin ja tulihan se vahvistuskin tähän jo tuolta kajaanin "piireistä" että kopiohan se olikin tietämättömille (kuten minulle) tosin on muuta väitetty ihan pokkanaamalla
Comment