Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Ape View Post[
btw. saikos tekstiviestillä jotenkin selville auton vin-koodin?
- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
"Syyshinta" tarkoittaa näemmä ruhtinaallista 100e alennusta hinnassa.-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **240e**
-
Comment
-
-
On se matala....monelle maaseudulla asuvalle jopa liian matala.-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **240e**
-
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostTuliko rekkariksi sama kuin aiemmassa F10Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by DannyBoy View PostG30 530e iPerfomance M-sport -18
Ex: F30 330D M-sport -15
Ex: E90 330D M-sport -06
Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
Ex: e30 320i -89
Ex: e30 318iS -90
Comment
-
-
-
Originally posted by |foder| View PostItse jo tuosta soittelinkin ja päätin jättää väliin.
Mittaristo vaihdettu kutoskoneisesta, ei toimi tuon neloskoneen kanssa oikein. Kulutusmittari melkein koko ajan tapissa ja luonnollisesti näyttää kierrokset päin honkia. Ajettu yli 400tkm.
Kolme tunkinpaikkaa on kuulemma uusinut, ovien alareunoissa alkavaa ruostetta.
Sumarien peitelätkät puuttuu, eikä ole talvirenkaita. Takana luonnollisesti rumpujarrut.
Ainut hyvä asia että leimaa tuonne 2013 loppuun, ilmoituksessa mennyt numerot sekaisin.
Tämän kaiken kun ymppää niin en maksa noin paljoa.
E: Viikko sitten meni paljon vähemmän ajettu, isommalla koneella paljon halvemmalla. Hyväkuntoinen yksilö oli sekin. Harmittaa kun olin hidas. Tähän verraten en kyllä maksaisi yli 800e vaikka kuinka olisin loppuun asti OEM-hiiri ja haluaisin museokatsastaa tuon joskus.
On ajettu yli 400tkm, entä sitten? Koriltaan on paras e28, mitä olen nähnyt. Varmaan ne tunkinkorvakot joutuu uusimaan 25 vuotta vanhaan autoon, mutta e28:n tyyppipaikat (etutolppien ympäristö) tuossa oli priimaa. Minua edellinen omistaja oli uusinut pakoputken, tehnyt kytkinremontin, taispa keulassa olla aikalailla kaikki tukivarretkin uutta. Taitaapa olla vielä alkuperäinen tuulilasikin paikallaan, jos ei ole vaihtanut.... Smaragdgrün e28 Piniengrün sisustalla... Aika harvinainen yhdistelmä suomiautolle.
Ehkä voin sanoa, että hieman harmittaa, kun annoin vaihdossa 299960km ajettuun e32:een.BMW Rennsport Racing Motorsport ClubBMW Kilpaurheilu Kilpailu Moottoriurheilu Kerho.
Ach so, je mehr, desto besser!sigpic
Comment
-
-
isoR
Originally posted by t-race View PostMitenkään tuohon hintaan sen kummemmin puuttumatta, kun tiedän millä hinnalla ostin ja millä hinnalla möin tuon.... Sen verran historiaa tuosta vehkeestä, että myyty uutena Rovaniemelle johonkin asianajajalle tms. Myyty sittemmin Utajärvelle, jossa oli perheen käytössä kunnes minä ostin pois. Kiertopalkinto tuo ei ole, taitaa nykyinen myyjä olla auton neljäs omistaja.
On ajettu yli 400tkm, entä sitten? Koriltaan on paras e28, mitä olen nähnyt. Varmaan ne tunkinkorvakot joutuu uusimaan 25 vuotta vanhaan autoon, mutta e28:n tyyppipaikat (etutolppien ympäristö) tuossa oli priimaa. Minua edellinen omistaja oli uusinut pakoputken, tehnyt kytkinremontin, taispa keulassa olla aikalailla kaikki tukivarretkin uutta. Taitaapa olla vielä alkuperäinen tuulilasikin paikallaan, jos ei ole vaihtanut.... Smaragdgrün e28 Piniengrün sisustalla... Aika harvinainen yhdistelmä suomiautolle.
Ehkä voin sanoa, että hieman harmittaa, kun annoin vaihdossa 299960km ajettuun e32:een.
Comment
-
-
Originally posted by wileppo View Postsiitä jollekkin vähän ajettu e46 http://www.nettiauto.com/bmw/318/5080458
etusivun bongaus:
Id.4
ex: Toyota avensis
Ex :Skoda octavia combi 2.0tdi 4x4 -07
ex:Audi a6 avant 1.8t
ex: Suzuki gsx-r750 k6
ex: Imolarot e46 325i touring M-sport
ex: Audi a4 1.8t Q avant -96
ex: e36 320 coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/528/5071829
Jäätävän hintainen tuo Jylen auto. No, onhan se ilmeisen hyvässä kunnossa. :thinkF26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by t-race View PostMitenkään tuohon hintaan sen kummemmin puuttumatta, kun tiedän millä hinnalla ostin ja millä hinnalla möin tuon.... Sen verran historiaa tuosta vehkeestä, että myyty uutena Rovaniemelle johonkin asianajajalle tms. Myyty sittemmin Utajärvelle, jossa oli perheen käytössä kunnes minä ostin pois. Kiertopalkinto tuo ei ole, taitaa nykyinen myyjä olla auton neljäs omistaja.
Ehkä voin sanoa, että hieman harmittaa, kun annoin vaihdossa 299960km ajettuun e32:een.
Ainii! http://www.nettiauto.com/bmw/520/5020531E28 "525i" M52 -84
F11 520d xDrive -16
Comment
-
Comment