Hinta on kova. Kannattaa katsoa TU mallia eli 99- mieluummin. 8-9l maantiellä ja muuten sitten ihan miten sitä kaasua painaa. Kyllä se kohtuu "vähällä" kaupungissakin menee kun fiksusti ajaa. Mutta jos ajot eivät mahdottoman isoja vuodessa ole, niin voin sanoa, että tuon ikäluokan autoissa ei paljon parempaa sedania ole
Muijan broidin rakentama vekotin.. Kovaan hintaan myi ja nyt nykyinen omistaja yrittää saada omiaan takas..
Ei ehkä enään niin siisti, mitä oli hänen omistuksessaan..
Bmw f11 530d -14 m-sport Bmw e39 M5 -00 VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i Bmw e60 525i -04 Ex.Bmw e34 525i -92 Ex. BMW 528i m5-looker "Raf" -96
Muijan broidin rakentama vekotin.. Kovaan hintaan myi ja nyt nykyinen omistaja yrittää saada omiaan takas..
Ei ehkä enään niin siisti, mitä oli hänen omistuksessaan..
Siinä olisi muutama mielenkiintoinen kohde. Tuon alimman kilometrilukema on kyllä melko alhainen.. Onko nuihin seiskohin edes saanut uutena tuommosta puolinahkasisustaa, vai onko tuo joku "tuning"?
Eipä tarvitsisi kauaa miettiä jos olisi tarpeeksi euroja.
Nimimerkki Teropan entinen auto... Mistä se sälli oikein näitä löytää.. Miehen nykyisellä 540:llä ajettu alle 60tkm.
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Siinä olisi muutama mielenkiintoinen kohde. Tuon alimman kilometrilukema on kyllä melko alhainen.. Onko nuihin seiskohin edes saanut uutena tuommosta puolinahkasisustaa, vai onko tuo joku "tuning"?
On saanut. Jossain 725tds:ssä ja 728i:ssa noita on joskus nähnyt.
Ja tuleeko kalliiksi. Aivan varmasti tulee. Osat ovat kalliita. Tuo auto on täynnä pientä sähköhilpettä, jotka tykkäävät hajota vuoronperään.
On ainakin nuo seiskojen vakuutukset melko suolasen hintasia, mitä nyt muutamalla vakuutuslaskurilla laskeskelin. Silti vielä kiinnostaa Sitä saattaa kuitenkin olla sen verran nössö, että ostaa jonkun e39:n kutoskoneella..
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Itse omistin tämän noin 2 vuotta sitten yhden vuoden ajan. Myyjä oli ostanut sen jonkun vanhan herran kuolinpesästä. Minulla ollessa oli 190tkm ajettu, täysin ruosteeton ja muutenki siistissä kunnossa. Visko oli rikki, joten kesällä nosti lämpöjä jos joutui ruuhkassa ajelemaan ja pysähtymään liikennevaloihin. Syyläri rupesi vähän vuotamaan jäähdytysnestettä kun tyhjennus muovipultti katkesi kierteilleen eikä sitä saanut sieltä pois.
Minun jälkeeni ollut aika paljon kierrossa ja yhdessä vaiheessa oli kansivikainen. Ilmeisesti joku saanut tuon keittämään, kun viskoa ei korjattu.
Comment