Siitä Bemmi M-sport paketilla ja kaikkilla lisävarusteilla
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Tietäiskö joku tästä autosta mitään Touring
Olis hakusessa työmatka/koirankuljetus auto.
Näyttää kyllä vähän rokatulta ja säästellysti pidetyltä, jos minulta kysytään. Tiesitkin, että itse olin vaihtamassa vitosta juuri pois - kun työmatkat pidentyivät ja ajoa alkoi tulla vähän kalliiksi. Vitosen ylläpitäminen tulee myös aika hinnakkaaksi, kun vitosessakin noilla kilsoilla alustanosat saattaa alkaa olemaan aika kaputt.
Halvin töihin-kotiin kombo löytyy jostain VAG (hyi saat...) linjalta...
Näyttää kyllä vähän rokatulta ja säästellysti pidetyltä, jos minulta kysytään. Tiesitkin, että itse olin vaihtamassa vitosta juuri pois - kun työmatkat pidentyivät ja ajoa alkoi tulla vähän kalliiksi. Vitosen ylläpitäminen tulee myös aika hinnakkaaksi, kun vitosessakin noilla kilsoilla alustanosat saattaa alkaa olemaan aika kaputt.
Joo siis eipä tuohon hintaan voi mitään priimaa odottaakaan. Lähinnä nuo tilat, ilmastointi yms ovat niitä mitä haetaan. Ite ostan kyllä mieluummin reilummin ajetun kun silloo pakkaa olemaan suurimmat huollot jo tehty(jos puhutaan tämän hintaluokan autoista). Toki on siinä myös huonot puolensa sitten.
Kyllähän sitä halvalla pääsisi esim Seatilla mutta mutta...
Ei kyllä löydy VAG linjalta.
Saa vaihdella niin paljon alustan osia kun kerkiää ja aina kuitenkin kolisee.
Tuon puolesta ei siis tule halvemmaksi.
Ei kyllä löydy VAG linjalta.
Saa vaihdella niin paljon alustan osia kun kerkiää ja aina kuitenkin kolisee.
Tuon puolesta ei siis tule halvemmaksi.
Jos joku 1-3tonnin kiulu on hakusessa, niin missä autossa ei tarvi mitään vaihtaa? Vanhan koulukunnan 1.6td tai eka ruisku 1.9tdi vie kaikkein pienimmillä ja on valintaa konsernin sisällä ainakin kolmesta eri merkistä.
Tarkoituksena ei todellakaan ole hehkuttaa, älä ainakaan alustan puolesta mitään Paskattia osta (3B/3BG), sen kanssa menee tukivarsijumpassa vuosittain enempi tahi vähemmän järki. Pienemmällä alustaratkaisulla ei tollasta jumppaa tarvi harrastaa.
Mutta jos BMW-leiristä halpaa farkkua täytyy hehkuttaa, niin kato Muovifarkku! Mulla oli 60tkm ja tykkäsin, kaiken lisäksi ovat lähes ilmaisia -> tuommosta on muuten sitten aivan saatanan vaikea myydä.
Jotenkin tuo näyttää ja "kuulostaa" ihan siltä joka oli just Äänekoskella myynnissä :think
Sisäkuvista vois tunnistaa / erottaa..
Samanlaisilla vanteilla muistaakseni, ja vika- sekä varustelistaus vaikuttaa muistikuvan perusteella samalta.
Ehkä jopa rusahtavat SYNGRÖT oli siinä toisessakin ilmotuksessa mainittu?
Korjatkaa jos olen väärässä, koska muutoin olen oikeassa :think
Jotenkin tuo näyttää ja "kuulostaa" ihan siltä joka oli just Äänekoskella myynnissä :think
Samanlaisilla vanteilla muistaakseni, ja vika- sekä varustelistaus vaikuttaa muistikuvan perusteella samalta.
Oohan tuolla sykrovika mainittu. Varmaankin siis sama kattila.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Onko kenellekään tuttu kaveri/auto, kun itselle tarjottiin vaihdossa tätä 330ci:tä? http://www.nettiauto.com/bmw/330/4778422
väärä kuva, väärä rekkari, oikea puhelinnumero.. onhan se jos ei omista kameraa..
eli sanokaa suoraan jos on huijausilmo
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Da fuq? Kertokeehan joku mikä se tämmönen on...:think
Siinähän tuo kerrotaan ilmoituksessa :think
Comment