Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua IX

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _nixu_
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2006
    • 8971
    • Kellokoski

    Originally posted by Supa View Post
    Ehkäpä. Itse tullut tuotakin autoa huollettua, ei isompaa sanomista. Toimii.
    Joo, tuttu peli lähinnä edellisen omistajan ajoilta. Vieläkö oli toyon kesäkumet alla


    E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

    Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

    Comment

    • _nixu_
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2006
      • 8971
      • Kellokoski



      Ai tämäkin myynnissä.. Nyt exo hereillä, tinkaat vähän ja haet käyttöautoksi
      Niin ja tästäkin voin privalla kertoa lisää.. Kilometrit taulussa ja kaikki toimi kun minulta lähti.
      E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

      Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

      Comment

      • BmwPunisher
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 7629
        • Lemu

        Originally posted by Daylight View Post
        Onko joidenkin entisiä/nykyisiä?
        http://www.nettiauto.com/bmw/530/5020532
        Mun entinen, itse ostin auton aikoinaan 199tkm ajettuna.. mun aikana vaihdettiin aidot M5 peilit, M5 etupuskurin verkko, uudet ajovalot.. auto maalattiin melkein kokonaan yli.. itse myin auton muistaakseni 250tkm ajettuna.. mun jälkeinen omistaja laitatti karalan ohjelman ja ajoi mittariin 300tkm rikki, että ainakin mittarilukema pitää varmasti kutinsa!

        Mitään individuaalia tuossa ei ole, muuta kuin mun laittamat kynnys- ja sisälistat..
        E70 X5 30d

        Comment

        • Daylight
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2010
          • 670
          • Helsinki

          Originally posted by BmwPunisher View Post
          Mun entinen, itse ostin auton aikoinaan 199tkm ajettuna.. mun aikana vaihdettiin aidot M5 peilit, M5 etupuskurin verkko, uudet ajovalot.. auto maalattiin melkein kokonaan yli.. itse myin auton muistaakseni 250tkm ajettuna.. mun jälkeinen omistaja laitatti karalan ohjelman ja ajoi mittariin 300tkm rikki, että ainakin mittarilukema pitää varmasti kutinsa!

          Mitään individuaalia tuossa ei ole, muuta kuin mun laittamat kynnys- ja sisälistat..
          Olitko mitään suurempia "remppoja" tehnyt autolle sinun omistuksen aikana?
          ///M3

          Comment

          • Muppe
            BTCF Member
            • May 2006
            • 1866
            • Östermyra

            Originally posted by Tenox View Post
            Kun nyt vauhtiin pääsin, niin tämä näyttää mun silmiini hyvältä: http://www.nettiauto.com/bmw/523/5036933
            E61 530dA M-Sport
            E39 520iA Touring

            ex. E34 525iA
            ex. E34 535iA
            ex. E34 520i
            ex. E34 520i
            ex. E36 320i

            Comment

            • Tenox
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2006
              • 1732

              Aikamoinen hintahaitari noissa on.



              Eka on konevikainen (ja toinenkin pölläyttelee), mutta siis 2400-9800e 1997-2000 mallisissa. Hiukan on ollut mielessä - jos saan pyörän vielä syksyllä myytyä - josko alentaisi vaatimuksia seuraavan auton suhteen jos se on E39 BMW. Hyviä alle 200tkm ajettuja 530 tai 540 malleja, mielellään manuaalina ja näillä kilsoilla ehdottomasti bensakoneella, kun ei ihan kauheasti ole myynnissä. Etenkään farkkuina.

              Jos vähän kilsoista antaa periksi vielä niin läheltä löytyisi halvalla tällainen: http://www.nettiauto.com/bmw/523/4822148
              Seuraava vaihtoehto olisikin sitten tuo aiemmin linkittämäni yksilö, joka on kyllä ilmoituksen ja kuvien perusteella huomattavasti paremmassa kunnossa. Toisaalta 3100e:lla jo vähän huoltaakin. :think

              Noista isommista 528:a ei löydy yhtään sopivaa manuaalina, 530 ei edes automaattina ja 540 löytyy tämä automaatti http://www.nettiauto.com/bmw/540/5009850
              Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S

              Comment

              • luikas
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2004
                • 643
                • Oulu area

                Originally posted by _nixu_ View Post
                http://www.nettiauto.com/bmw-alpina/b10/5027978

                Ai tämäkin myynnissä.. Nyt exo hereillä, tinkaat vähän ja haet käyttöautoksi
                Niin ja tästäkin voin privalla kertoa lisää.. Kilometrit taulussa ja kaikki toimi kun minulta lähti.
                OT: Mitä virityksiä tuossa alpinan konehuoneen oikeassa laidassa valojen takana on? Lisäxenonit taitaa ainakin olla, mikä tuo musta boksi on? Lisälämmitinkö?
                Current:F31 LCI 320d xdrive M-Sport -19
                Past:
                F07 LCI 530d xdrive GT M-Sport -15
                F31 318d xdrive -14
                F07 530d GT-11
                E90 330xda LCI -09
                E70 X5 3,0sd M-Sport -07
                E39 530d M-Sport -03
                E39 530iA M-Sport -02
                E39 528i -97
                E30 320i -88

                Comment

                • _nixu_
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2006
                  • 8971
                  • Kellokoski

                  Originally posted by luikas View Post
                  OT: Mitä virityksiä tuossa alpinan konehuoneen oikeassa laidassa valojen takana on? Lisäxenonit taitaa ainakin olla, mikä tuo musta boksi on? Lisälämmitinkö?
                  Weba ja ballastit yms..
                  E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                  Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                  Comment

                  • 174000
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2008
                    • 1176
                    • Tuusula

                    Originally posted by _nixu_ View Post
                    http://www.nettiauto.com/bmw-alpina/b10/5027978

                    Ai tämäkin myynnissä.. Nyt exo hereillä, tinkaat vähän ja haet käyttöautoksi
                    Niin ja tästäkin voin privalla kertoa lisää.. Kilometrit taulussa ja kaikki toimi kun minulta lähti.
                    Nuo ne vaan kallistuu, kun ikää tuloo. Bensaa tekis taas mieli...

                    Tämmönenki myynnissä. http://www.nettiauto.com/bmw/530/5028788 :think tämähän olikin jo tossa...
                    Last edited by 174000; 03-09-2012, 12:17.
                    ’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
                    '02 VW Golf 1.4i
                    Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
                    ’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring

                    Comment

                    • _nixu_
                      Bimmer Enthusiast
                      • Feb 2006
                      • 8971
                      • Kellokoski

                      Originally posted by 174000 View Post
                      Nuo ne vaan kallistuu, kun ikää tuloo. Bensaa tekis taas mieli...

                      Tämmönenki myynnissä. http://www.nettiauto.com/bmw/530/5028788 :think
                      Joo no olis tuossa ALPINAssa varmaan vähän tingan varaa
                      Jarrut näköjään laitettu. Muuten aika samassa kunnossa kuin lähtiessä.

                      Ja olihan toi sun ex jo täällä
                      E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                      Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                      Comment

                      • Maniver
                        BTCF Member
                        • Apr 2005
                        • 1953
                        • Helsinki

                        Originally posted by Daylight View Post
                        Tuli vaan tässä mieleen, että onko topicin idea haukkua toiset myyjät täällä pystyyn, ja saada trollauksen kautta mainetta omaan myyntiin?
                        Originally posted by Daylight View Post
                        Tarkkennetaanpa hiukan asiaa. Katselit autoa n.30 minuuttia joka ikisestä kulmasta minun "ohjeistuksella", jossa kerroin kaikki ne pienet kosmeettiset virheet, ja vielä alle 30cm:n etäisyydeltä.

                        Lakkahalkeamat V pilarin pellissä joista suurin on pikkurillin kynnen kokoinen. Niitäkin todellisuudessa vain muutama. APPELSIINIPINTAA? Tulisitko näyttämään ne minullekin, vai oliko hatusta vedetty?

                        MUOVIpuskurissa olevat naarmut luulisi olevan aika pieni ongelma verrattuna pellissä oleviin kittiviritelmiin mitä löytyy joka toisesta e30:stä. Tai alkavat pintaruosteet.

                        Kun katselit autoani, taisit verrata sitä liikaa omaasi. Mikä onkin 10 vuotta uudempi auto. Lisäyksenä pesin auton ennen työpaikalta lähtiessäni ammattivälineillä, joten näit auton juuri sellaisenaan kun se oli mitään piilottelematta.

                        On harmillista, että pillastuit ja tulit tänne värittelemään asioita. Johtuuko tämä kenties siitä, että en hyväksynyt 5000€ välirahaa ÖLJYVUOTOISESTA yksilöstä? Vai koitko liian ison kolauksen, että autosi arvo ei todellisuudessa ole yli 10t euroa. Varsinkaan ilman vanteita?

                        ps. 22 vuotta vanha auto, ja maalipinta on paremman näköinen kuin sinun "juuri myllytetty" peli.
                        Ensinnäkin, lähestyessäni autoa ilmoitit että "oikeastaampa ainut kosmeettinen vika on oikean puoleisessa takakaaressa" jonka näytitkin sormella. Tästä eteenpäin sai kyllä itse osoittaa ne priimat kohdat vähemmän priimaksi.
                        Lisäksi puhelimessa ja paikanpäällä hehkutit autoa "suomen ja saksan priimakuntoisimpien joukkoon".
                        Maalin alla muhivaa ruostetta sinulla oli ainakin konepellissä ja kaaressa. A-Pilarin ja lokarin kulmassa ruostetta ja tuulilasin alta alkavaa. Vänkärin lokari asennettu päin helvettiä.
                        Muovipuskurissa olevat naarmut olisi pientä jos ne menisi myllyttämällä mutta nuo vaativat kovempi pohjatöitä ja uudet maalit.
                        Maalit oli lohjennut todella monesta paikasta, epäilyttää vaan miksi. Metalli alla ei tee moista mutta lämpölaajetessaan kitti tekee...

                        Minun tarkoituksena ei ole millään tavalla dissata ja mollata muita ihmisiä ja autoja. Kerron vain asian kuin ne on. Jos sinä huutelet pitkin nettiä ja puhelimia että sinun autosi on oikeasti hyvä niin HERÄÄ NYT! En vertaa sitä omaani vaan mielikuvaan "priimasta e30:stä". Tämä on todella kaukana siitä, vaikka onkin ihan nätti peli.

                        Ps. minun venttiilikopan tiivisteen vaihto on hieman halvempi, nopeampi ja kivuttomampi korjaus kuin sinun autosi saattaminen priimakuntoon.

                        Jos sinulle jäi sellainen kuva että olen täälä loukkaamassa sinua henkilökohtaisesti niin näin ei todellakaan ole. Mikäli asiasta haluat vielä keskustella niin soita minulle ettei jää mitään hampaankoloon.

                        -Henri Rantanen
                        F20 125

                        Comment

                        • Homer
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2005
                          • 3653
                          • Springfield-Jyväskylä

                          Ei hitto mikä koirankoppi katolla!! http://www.nettiauto.com/nissan/almera/4896460

                          Comment

                          • KanaDimmy
                            Bimmer Fanatic
                            • Jul 2007
                            • 398
                            • Kalanti

                            Originally posted by Homer View Post
                            Ei hitto mikä koirankoppi katolla!! http://www.nettiauto.com/nissan/almera/4896460
                            Ettei vaan kuule oli osa tuota invavarustusta...


                            e34 525ia -93

                            Comment

                            • *PexU*
                              BTCF Member
                              • Aug 2002
                              • 1989
                              • Vantaa

                              Tuolta "koirankopista" tulee robotin avustamana pyörätuoli suoraan kuskinoven eteen, että kuski pääsee sitten hyppäämään ja jatkamaan matkaansa sillä eteenpäin.


                              Originally posted by Homer View Post
                              Ei hitto mikä koirankoppi katolla!! http://www.nettiauto.com/nissan/almera/4896460
                              AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

                              E61 530xd M-Sport Touring -07
                              Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
                              Duunissa: F11 520d x-drive -17

                              Comment

                              • BmwPunisher
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2003
                                • 7629
                                • Lemu

                                Originally posted by Daylight View Post
                                Olitko mitään suurempia "remppoja" tehnyt autolle sinun omistuksen aikana?
                                Öljyjen vaihdon lisäksi kaikki jarrut uusittiin, iskareiksi vaihtui konin FSD + K.A.W. madallusjouset, alustan niveliä ja puslia.. uusi uv-tuulilasi 50% kalvolla ja muutenkin kaikki lasit kalvotettiin.. vanteina toimi välillä 20" tsw:eet ja välillä 19" Rial Daytona Racet.. kirjotan jos tulee vielä jotakin mieleen..
                                E70 X5 30d

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎