Olipa rek. turbo tai ei, silti itse ainakin hakisin ennemmin samaan rahaan e46 ämmän. Auto on kyllä hieno, mutta hintaa on liikaa.
Moni laittaa uudemman Toyotan samaan rahaan kun toinen ostaa vanhan BMW:n, kyllä mun mielestä noin erikoisesta voi pyytääkin ainakin jos on kilvissä.
Mutta ei siinä, kyllä minäkin ostaisin E46 M:n siihen hintaan, mutta onneksi ihmiset on erilaisia
Skylinebonged: http://www.nettiauto.com/nissan/skyline/4250476 Ihmetyttää vain tämmöset, että ilmoituksessa lukee "autovero maksettu mutta ei aloitettu katsastusta ajanpuutteen vuoksi." - jotenki ei ainakaan itsessä herättäisi luottoa jos ei jaksa kuluttaa varttituntia valokuvion kääntämiseen ja 30min siihen että käyttää sitä konttorilla jos auto on kerran kunnossa
Moni laittaa uudemman Toyotan samaan rahaan kun toinen ostaa vanhan BMW:n, kyllä mun mielestä noin erikoisesta voi pyytääkin ainakin jos on kilvissä.
Mutta ei siinä, kyllä minäkin ostaisin E46 M:n siihen hintaan, mutta onneksi ihmiset on erilaisia
Skylinebonged: http://www.nettiauto.com/nissan/skyline/4250476 Ihmetyttää vain tämmöset, että ilmoituksessa lukee "autovero maksettu mutta ei aloitettu katsastusta ajanpuutteen vuoksi." - jotenki ei ainakaan itsessä herättäisi luottoa jos ei jaksa kuluttaa varttituntia valokuvion kääntämiseen ja 30min siihen että käyttää sitä konttorilla jos auto on kerran kunnossa
On vähän muutakin ton ikäsessä nismossa, muttei tosin mitään vakavaa. Muttei nyt kuitenkaan "vartin" hommia.
Ihan edullinen on hinnaltaan verotetuksi kolmeneloseksi :think
Saatkin alkaa alihankkijaksi minulle kääntelemään noita valokuvioita jos noin nopeasti sen teet, voin tuoda samantien 2x rx8 mazdaa, yhden miatan ja tulossa mahdollisesti muutama evolution mitsun, maksan joka käännöstä 100e puhdasta rahaa, jos nyt nopeasti laskee niin eihän noihin mene kuin se 15minx5 eli vajaa 2h 5autoa eli jos 12e tunti teet nykyistä työtä ja minä maksan sinulle jo pelkästään muutamasta tunnista 500e. että tuu minulle töihin! tuollaisia miehiä tarvitaan...
Nooh vitsi vitsinä, ehkäpä siinä nyt enemmän menee, toki linkittämässäsi skyllessä on hydraylikäsijarru ja kenties todistuksia uupuu, niidekin hinta nykyään noussut.
Saatkin alkaa alihankkijaksi minulle kääntelemään noita valokuvioita jos noin nopeasti sen teet, voin tuoda samantien 2x rx8 mazdaa, yhden miatan ja tulossa mahdollisesti muutama evolution mitsun, maksan joka käännöstä 100e puhdasta rahaa, jos nyt nopeasti laskee niin eihän noihin mene kuin se 15minx5 eli vajaa 2h 5autoa eli jos 12e tunti teet nykyistä työtä ja minä maksan sinulle jo pelkästään muutamasta tunnista 500e. että tuu minulle töihin! tuollaisia miehiä tarvitaan...
Nooh vitsi vitsinä, ehkäpä siinä nyt enemmän menee, toki linkittämässäsi skyllessä on hydraylikäsijarru ja kenties todistuksia uupuu, niidekin hinta nykyään noussut.
Vai että tuollaisia liksoja lupaat! Taidampa ruveta perehtymään asiaan
Joo siis eihän se oo tyhmä joka pyytää vaan joka maksaa mut silti joku roti. varmasti palikat ym maksaaa mutta valitettava tosiasia on että eihän noita rahoja saa ikinä takasin. Varmaa ois helpompi sit riisua auto ja myydä osat
Noh noh pojat! Ei nyt itsestään kannata sitä idiootin mainetta heti antaa!
Autostahan ei oo pakko päästä eroon! Ja Jos joku haluaa ostaa sen E46 M3 missä on 343hp samalla rahalla niin ostaa!
Mutta jos joku taas haluaa N.500hp enemmän ja täysverisen kilpuri aihion ni miettii varmaan jotain muuta vaihtoehtoa?!
Ja itsehän en ikinä tästä omia saa pois, ja sitä en yritäkkään!
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Autostahan ei oo pakko päästä eroon! Ja Jos joku haluaa ostaa sen E46 M3 missä on 343hp samalla rahalla niin ostaa!
Mutta jos joku taas haluaa N.500hp enemmän ja täysverisen kilpuri aihion ni miettii varmaan jotain muuta vaihtoehtoa?!
Meinasin vähän samaa kirjotella, ei vakio E46 M3 mikään tykki ole eikä myöskään vakio E36 M3. Ihan omasta kokemuksesta... Jos tosiaan haluaa tehokkaan bemun niin sulla on siihen vaihtoehto
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Mä en kanssa ymmärrä mitä helvetin järkeä on verrata turbotettua m3:sta, joka on huippuosilla tehty, johonkin e46 m3:n.
Ja juurikin toi hintaparkuminen, kokeilkaa huvikseen tehdä itse samaan rahaan.
Jos mulla olisi ton verran ylimääräistä tarvitsisi hetkeäkään miettiä, että ottaisinko sen nettiauton halvimman smg lootaisen, vai raivoa kahellakymmenelläkuuellatonnilla.
Mä en kanssa ymmärrä mitä helvetin järkeä on verrata turbotettua m3:sta, joka on huippuosilla tehty, johonkin e46 m3:n.
Ja juurikin toi hintaparkuminen, kokeilkaa huvikseen tehdä itse samaan rahaan.
Jos mulla olisi ton verran ylimääräistä tarvitsisi hetkeäkään miettiä, että ottaisinko sen nettiauton halvimman smg lootaisen, vai raivoa kahellakymmenelläkuuellatonnilla.
Eiku se pitää rakentaa neljälläkymmenellakuudella tonnilla ja sitten myydä jollekkin btcf-top-köyhälle renkaanpotkijalle lootavikaisen e36 smg hinnalla ku mikään ominaisuus ei vaikuta laitteen arvoon kuin korkeintaan alentavasti.
BMW G20 330e M-Sport Dravit Grey metallic Individual BMW F15 X5 30d M-Sport Mineralweiss metallic Semivoll BMW E21 315 Alpinweiß Originell zustand
Ex. BMW E90 335dA M-Sport 2011 Saphirschwarz Vollaustattung BMW E39 530dA M-Sport Topasblau Touring, BMW E39 530dA M-Sport Touring Estorilblau Individual , BMW E46 330d M-Sport II Topasblau, BMW E36 328iA M-Sport Daytonaviolet Individual, BMW E39 528i M fahrwerke Cosmosschwarz, BMW E36 328i M-Sport Cosmosschwarz
Comment