Mulla oli pyynti tuossa 17500 ja D10 taisi olla liki 23ke sillloin :think
Nythän tuo D10:n hinta alkaa olla järkevällä tasolla..
Tuo sedan d10 on ollut tuolla pyynnillä kyllä pitkään.. omaani kun myin kesällä, paremmilla varusteilla sekä farkkuna, sain tuon pyynnin eli mielestäni toi sedan on tonnin puolitoista liian kallis:-) ja eri laatikko yms pienet erot löytyy perus malliin verrattuna.
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Auto aika jäätävässä kunnossa kuten joku jo sanoi. Maalipinta näyttää kuin olisi pesty hiekkapaperilla, takapuskuri ilmeisesti vasemmasta kulmasta peruutettu betoniporsaaseen/seinään, mistä komeat naarmut ja erittäin syvä viilto.
Etupuskuri selvästi maalattu uudestaan jälkeenpäin väärällä sävyllä ja sekin jo erittäin hyvin hiekkapuhallettu/maalaus kunnossa.
Sisusta muuten siisti mutta takana keskikonsolin luukut aivan paskana.
Sitten piti semmosta kysyä, Autoon oli kuulemma vaihdettu bensapumput ja kaikki kuusi suutinta käyntihäiriöiden takia. Auto nyki aivan pirusti kun lähti ykkösellä liikenteeseen ja kytkin oli jo ylhäällä? Kuuluuko siis *ominaisuuksiin* tuo nykiminen kylmänä liikkeelle lähdettäessä vai onko jotain muuta?
Auto siis kokanais kuvaltaan aika härskissä kunnossa hintaansa nähden, imo.
Myös jarrulevyt on vaihtokunnossa.
Huonosta maalipinnasta/kaikesta muusta myyjä oli niin antelias että tuli huimat 1000e välirahassa vastaan. Saa edes uusittua jarruja tohon hintaa, saati sitten maalipintaa, tuskin pelkällä myllytyksellä kuntoon tulee.
Siitä joku ankaran käden tinkari saa varmaan käteisellä edullisesti.
Auto aika jäätävässä kunnossa kuten joku jo sanoi. Maalipinta näyttää kuin olisi pesty hiekkapaperilla, takapuskuri ilmeisesti vasemmasta kulmasta peruutettu betoniporsaaseen/seinään, mistä komeat naarmut ja erittäin syvä viilto.
Etupuskuri selvästi maalattu uudestaan jälkeenpäin väärällä sävyllä ja sekin jo erittäin hyvin hiekkapuhallettu/maalaus kunnossa.
Sisusta muuten siisti mutta takana keskikonsolin luukut aivan paskana.
Sitten piti semmosta kysyä, Autoon oli kuulemma vaihdettu bensapumput ja kaikki kuusi suutinta käyntihäiriöiden takia. Auto nyki aivan pirusti kun lähti ykkösellä liikenteeseen ja kytkin oli jo ylhäällä? Kuuluuko siis *ominaisuuksiin* tuo nykiminen kylmänä liikkeelle lähdettäessä vai onko jotain muuta?
Auto siis kokanais kuvaltaan aika härskissä kunnossa hintaansa nähden, imo.
Myös jarrulevyt on vaihtokunnossa.
Huonosta maalipinnasta/kaikesta muusta myyjä oli niin antelias että tuli huimat 1000e välirahassa vastaan. Saa edes uusittua jarruja tohon hintaa, saati sitten maalipintaa, tuskin pelkällä myllytyksellä kuntoon tulee.
Siitä joku ankaran käden tinkari saa varmaan käteisellä edullisesti.
Lisätään tohon vielä että kuskin ovi kolaroitu Ruotsissa ja huonosti korjattu..vaatii uuden oven jos haluaa täydellisen.
Suuttimet, bensapumput, puolat ainakin vaihdettu Auto Salvassa. Maalipintahan tossa oli järkyttävässä kunnossa, sisusta pääpiirteittään siisti, jalopuut teipattu hiilariteipillä ihan ammattimiehen toimesta, takapenkin "tuhkiksen" kansi rikki.
Huoltoja huuteli muistaakseni tulevaksi tässä tai ensi kuussa. Ei nykinyt kun noin kuukausi sitten käytiin koeajolla ja teknisesti tuntui silloin ehjälle.. Onhan toi nettiauton halvin 335 mutta saadakseen tosta kelvollisen vaatii se noin 5-7000€ rahaa uuteen oveen, maalaukseen, alustaan ja vanteisiin..toki siihen voisi samalla työntää M-sport korisarjan jos maalailemaan ryhtyy. Eli sitten kun hinta alkaa olemaan alle 25k€ niin toi kannattaa hakea pois.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Anteeksi OT, mutta milloin on aika uusia jarrulevyt - paitsi silloin kun inssi sanoo? Muutama ura, muutaman millin "kynnys" ulkoreunalla?
Uudet autot on uusia, mutta miten +250tkm menty? (viittaamatta aiemmin linkitetyyn autoon)
Omissa autoissa on jarrulevyt kestänyt noin 150tkm kerrallaan ja en harrasta rata-ajoa. Eli raa'asti 250tkm ajetussa on seuraava jarrulevyjen vaihto edessä. Kyllähän ton kuluneisuuden huomaa ajossa ja viimeistään silmällä vaikka renkaiden vaihdon yhteydessä.
Vastaan itse itselleni. Konepelti ei mene hantin puolelta kiinni vaan jää irvistämään, penkin sivutuet kuluneet, myös hanttimiehen penkistä, vaihdekepin nupista pinta kulunut pois ja jarrulevyissä kulumisolakkeet ulkoreunassa. Kaikki tämä autossa jonka mittarilukema on 49 tkm.
Tuo sedan d10 on ollut tuolla pyynnillä kyllä pitkään.. omaani kun myin kesällä, paremmilla varusteilla sekä farkkuna, sain tuon pyynnin eli mielestäni toi sedan on tonnin puolitoista liian kallis:-) ja eri laatikko yms pienet erot löytyy perus malliin verrattuna.
Toisaalta sun autolla oli ajettu aika reilusti enemmän eli ei tuo nyt enää kauheasti metsässä ole. Toki erikoisemman auton myynti voi ottaa suomessa aikaa. Varsinkin jos alkuun pyytää liikaa ja auto juuttuu nettiautoon vuosiksi :think
Vastaan itse itselleni. Konepelti ei mene hantin puolelta kiinni vaan jää irvistämään, penkin sivutuet kuluneet, myös hanttimiehen penkistä, vaihdekepin nupista pinta kulunut pois ja jarrulevyissä kulumisolakkeet ulkoreunassa. Kaikki tämä autossa jonka mittarilukema on 49 tkm.
Varmaan tämänkin joku hakee pois kun "saa halvalla vähän ajetun coupen" En kyllä itse ostaisi +20 000e baltian tuonteja, vaikka saisi epäilyttävän edullisesti. Jossain halvemmissa ei ole kilsoilla ja kolarihistorialla niin väliä jos on muuten hyvässä kunnossa.
Miksihän minua on alkanut jotenkin kieroutuneella tavalla kiinnostamaan tällainen
Sellainen auto tarvitaan tammikuuhun mennessä mihin mahtuu kolme turvaistuinta takapenkille ja tuohon ne menis :think
5.7 Hemi kiinnostaa jostain syystä noin 260x enemmän mitä 3.5 v6 tai CRD kun hintakin on sama
Mahtavatkohan olla kuinka vikaisia ko. tekniikalla?
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment