Originally posted by Jube
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Zoui View PostOotko käynyt jo ajamassa? Voi vaan olla että ei ole kovin positiivinen yllätys tuo malli päästellä...Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Yhden 300cc:n kyydissä olleena voisin kertoa että laatua tuollainen ei ole nähnytkään. Laatu verrattavissa fordiin.
Ulkoisestihan tuo olis ihan kiva mutta siinä kaikki.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by Robi View PostAllekirjoitan saman, ja sisältä kovin muovinen ollakseen "edustus"auto.Tesla Model 3 Performance
EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
EX: VW Touran 2.0 TDI
EX: VW R6 Polo GTI
EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
EX: BMW E91 325dA M-sport
EX: BMW E46 320d touring M-sport
EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostEikö tässä ole suht edukas toricoupe?
Näyttää vieläpä kohtuu asialliselta ja pilaamattomalta
Mietin vain, kun tuota omaa myyn, niin paljonko karsii ostaja ehdokkaita, kun mittarissa seisoo 350tkm vai pitäiskö jättää tyhjäksi, niin kuin kaikki muutkin tekevät, joka tosin on ihan perseestä!E70 X5 30d
Comment
-
-
Originally posted by aaltot View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/520/5081675
Ilmotuksessa lukee 225tkm, Toi oli mulla taksissa 445tkm asti joten on vehe saanut vähän töpselistä virtaa myyntihintaan. !
Penkit vaihdettu ja myös ovipahvit myynin jälkeen. myöskään lämmitettävää tuulilasia ei ole. =) .
Comment
-
-
-
Originally posted by Peltsii View PostEn ole mitenkään hintatasoa seurannut, mutta eikös tämä ole aika saatanan kallis ? Sitten ihmetellään kun ei mene kaupaksi, vitonen lisää ja saa ämmän
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=254908______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
http://www.nettiauto.com/bmw/m5/5079074 Mikäs näyttö tässä autossa on vaihdekepin edessä?F01 740d xdrive M-sport LCI & e60 530i
Tilattu i4 M50
Exät:
e46 320i, G20 330e Msport, F30 320d xdrive LCI, e46 M3 cabrio, e92 M3, F30 320d, e92 335i-07, e90 325i-06, e32 750i -89,X5 4.4 M-sport -01,e38 740i M-sport -01, e36 325i caprio-94, e39 523i -98, e38 740ia -99, e34 535i M-tech, e38 740ia -95, e36 328i caprio -96, e30 320i 2d-84, e30 320ia 4d-84
Comment
-
-
Originally posted by Jube View Posthttp://www.nettiauto.com/chrysler/300c/5098049
Miksihän minua on alkanut jotenkin kieroutuneella tavalla kiinnostamaan tällainen
Sellainen auto tarvitaan tammikuuhun mennessä mihin mahtuu kolme turvaistuinta takapenkille ja tuohon ne menis :think
5.7 Hemi kiinnostaa jostain syystä noin 260x enemmän mitä 3.5 v6 tai CRD kun hintakin on sama
Mahtavatkohan olla kuinka vikaisia ko. tekniikalla?
Kannattaa käydä koe-ajamassa muutamaa yksilöä niin tiedät että tykkäätkö vai et. Samaan rahaan saa muutakin mukavaa ja ehkä jopa järkevämpää.
Comment
-
-
Originally posted by VonSinner View PostTekniikka on luotettavaa ja kohtuu hintaista huoltaa, laadusta nyt voidaan olla montaa mieltä mutta kyllähän tuolla ajelee ja tehoakin löytyy ihan mukavasti. Bensan kulutuskaan ei päätä huimaa.
Kannattaa käydä koe-ajamassa muutamaa yksilöä niin tiedät että tykkäätkö vai et. Samaan rahaan saa muutakin mukavaa ja ehkä jopa järkevämpää.
Tiedän myös sen, että samalla rahalla saa muutakin ja ostaisinkin muuta mutta kun auton takapenkille pitää mahtua kolme turvaistuista niin tarjonta käy henkilöauto puolella suppeaksi
Toki maasturit ovat toinen vaihtoehto mutta kalliit ylläpito ja käyttökustannukset verrattuna henkilöautoon + että samalla budjetilla saa ~5v vanhemman ja 100tkm enemmän ajetun maasturin
Kulutuskeskustelua ei tässäkohtaa kannata vetää peliin koska sillä ei ole juuri väliä kuluttaako tylsä karvalakki 1.8 sekalaisessa 8,5l vai mukava täysvarusteltu 5.7 13-14l/100km koska kilometrejä tulee vuositasolla todella vähän!
Kyseinen 5.7 HEMI on kyllä peruskoneena "vanhanaikainen" mutta kaiketi luotettava patarauta, onhan tuossa toki kulutuksen ja päästöjen suhteen kehitys mennyt eteenpäin sitten 70-luvun vehkeiden
Last edited by Jube; 30-09-2012, 15:15.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
Comment