Kamuxin toiminta on ollut kyllä joustavaa minunkin kokemusten perusteella. Automyyjiä on toki erilaisia, kun on useita liikkeitä ja ei ne hommat aina voi millään mennä juuri niin kuin ostaja toivoo/kuvittelee. Suomessa ostajat monesti kuvittelee että saa täyden takuun automaattisesti jollekin 150-200tkm ajetulle käytetylle autolle, eikä ole ongelma tapauksissa itsellä mitään vastuuta.
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Itse taas tein kaupat Kamux:n kanssa ja olen ollut tyytyväinen saamaani palveluun.
Kamuxeja taitaa olla sen verran monta että tuollainen kommentti (positiivinen tai negatiivinen) on sama kuin sanoisi "Sain sellaista ja sellaista palvelua r-kioskilta". Eli liikkeitä ja myyjiä on varmasti erilaisia. Jos jossain liikkeessä on toiminut todella hyvin niin pistäkää vähän tarkempaa koordinaattia! Varmasti kiinnostaa muita foorumilaisia. Varsinkin kun ko. puljun autot saa tilattua mihin liikkeeseen haluaa.
Kamuxeja taitaa olla sen verran monta että tuollainen kommentti (positiivinen tai negatiivinen) on sama kuin sanoisi "Sain sellaista ja sellaista palvelua r-kioskilta". Eli liikkeitä ja myyjiä on varmasti erilaisia. Jos jossain liikkeessä on toiminut todella hyvin niin pistäkää vähän tarkempaa koordinaattia! Varmasti kiinnostaa muita foorumilaisia. Varsinkin kun ko. puljun autot saa tilattua mihin liikkeeseen haluaa.
Seinäjoen seudun Kamuxin palveluun olen itse tyytyväinen. Muista liikkeistä ei kokemusta.
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Näissä autoliike-yksityine kaupoissa on hyvä muistaa, että yrityksellä on velvollisuus tarkistaa kaupankohde ja jos he eivät sitä tee, se on heidän moka. Ja kauppalaki koskee pääsääntöisesti yritysten välistä kauppaa!
Comment