Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW katsastus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MikeDry
    BTCF Member
    • May 2006
    • 6151
    • Helsinki

    #46
    Turhaa tässä, ei ole mitään kommentoitavaa
    Last edited by MikeDry; 19-09-2013, 21:05. Reason: TÄMÄN POST VOI POISTAA
    Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
    Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

    Comment

    • intfreak
      Bimmer Enthusiast
      • May 2003
      • 2966
      • Uusikaupunni

      #47
      Originally posted by rizzo View Post
      Kaverilla ainakin onnistu että kävi aluksi näyttämässä Kajaanissa K1 -asemalla, sieltä vikalista + kk ajoaikaa ja sitten Vantaalla jälkinäytössä ja leima paperiin :think Mäkin epäilin ettei onnistuisi mutta näin kuulemma homma toimi.
      Millä konttorilla?
      K1 sisällä on (ainakin ollut) käytäntö, että toisella K1:llä hylätty auto voidaan katsastaa jälkitarkastushintaan, mutta on siis kokonainen katsastus. Se, että miten tarkkaan katsuri henk.koht. jaksaa autoa katella, on taas eri asia...
      N62 Money Spender Club

      Comment

      • vtunvttu
        Bimmer Rookie
        • Nov 2012
        • 128
        • Tampere

        #48
        ostin tos elokuussa e34:n jossa leima olis loppunut 30.9.. Edellinen omistaja oli käyttänyt autoa yhdellä Lahden monista k1 asemista, mutta ei ostajalle eli minulle kertonut siitä mitään.. Löysin oston jälkeen autosta kuitin, jossa ilmeni, että vikalista on haettu.. Vikalista tietenkin edellisellä omistajalla..
        No soitin sitten jollekkin niistä Lahden k1 asemista joka ei ollutkaan Se missä sitä autoa oli käytetty.. Lahden k1 asemilla ei ainakaan ole mitään yhteyttä, eli tuskin kukaan muukaan näkee onko autoa käytetty ja missä ja millanen on vikalista.. Soitto oikealle asemalle ja sieltä lähetettiin vikalista minulle sähköpostiin.. Oli muute piiiitkä, mutta ei Se kiertopalkinto kauaa kerenny mulla vanhenemaan.. ja on vissii munki jälkee vaihtanu 2 kertaa omistajaa
        E61 520d business -07 amethystbrown metallic

        EX:
        Volvo v70 2.5D -01
        Volvo v70 2.5t
        e36 323iT -96
        Mb s203 270cdiA Avantgarde -05
        e39 530dT-01
        e34 m20b20 -88
        mb 124 300d turbotettu 160hp

        BMW Scanner 1.4 löytyy

        Comment

        • intfreak
          Bimmer Enthusiast
          • May 2003
          • 2966
          • Uusikaupunni

          #49
          Originally posted by vtunvttu View Post
          ostin tos elokuussa e34:n jossa leima olis loppunut 30.9.. Edellinen omistaja oli käyttänyt autoa yhdellä Lahden monista k1 asemista, mutta ei ostajalle eli minulle kertonut siitä mitään.. Löysin oston jälkeen autosta kuitin, jossa ilmeni, että vikalista on haettu.. Vikalista tietenkin edellisellä omistajalla..
          No soitin sitten jollekkin niistä Lahden k1 asemista joka ei ollutkaan Se missä sitä autoa oli käytetty.. Lahden k1 asemilla ei ainakaan ole mitään yhteyttä, eli tuskin kukaan muukaan näkee onko autoa käytetty ja missä ja millanen on vikalista.. Soitto oikealle asemalle ja sieltä lähetettiin vikalista minulle sähköpostiin.. Oli muute piiiitkä, mutta ei Se kiertopalkinto kauaa kerenny mulla vanhenemaan.. ja on vissii munki jälkee vaihtanu 2 kertaa omistajaa
          Nyt on varmaan ollut tilanne, että kassan tätiä ei ole kiinnostanut tarkistaa/ei ole lupaa kertoa tietoja, sillä 101% varmasti KATSA-järjestelmästä löytyy vaikka Rovaniemen Pellen Katsastuksen tekemä katsastus vikalistoineen, mikäli tiedot on Trafin järjestelmään syötetty. Tai sitten asiat ovat radikaalisti muuttuneet 3 vuoden aikana.
          N62 Money Spender Club

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎