Eikö tuo, että vihreä sopii, kuin nyrkki silmään ja sitten seuraavassa se pulkka on pilattu myrkynvihreällä värillä.
Eipä sillä nyt niin merkitystä ole...
Voi perse...
Sekoitin teidät, kun molemmilla on moottorin kuvat avataressa...
Eli kaksi eri sälliä ja kaksi mielipidettä.
Sen siitä saa, kun nollat taulussa työviikon päätteeksi kirjoittelee.
Edit: Eli sekoitin sinut r.w.:n kanssa.
ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Audi S3 menee kyllä listaan ja hinnatkin noissa on jo suht kohtuullisia. Tämäkin vielä koeajamatta mutta ehkä joskus
Olen ollut positiivisen yllättynyt perusmallinkin A3:n korkeasta laatuvaikutelmasta ja hyvästä viimeistelystä verrattuna 1-sarjaan. Ehdottomasti varteenotettava vaihtoehto.
yhden uudemman mallisen s3:sen omistaneena älä hyvä mies osta sitä
Mitä vikaa? Kone, ajettavuus, laatu yleisesti? Meidän taloudessa on 2.0TDi Quattro A3 aika kärkisijoilla uuden käyttöauton virkaan, kiinnostaa vähän senkin puolesta.
Mitä vikaa? Kone, ajettavuus, laatu yleisesti? Meidän taloudessa on 2.0TDi Quattro A3 aika kärkisijoilla uuden käyttöauton virkaan, kiinnostaa vähän senkin puolesta.
Veikataanko että ketjut ja suuttimet?
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Noista mainituista focus rs:n ajaneena voisin sanoa että sitä autoa ei kannata lynkata etuvetoisuuden takia. Ensimmäinen fiilis oli että ompa hyvä ajaa fordiksi, ja vetelyä ei juurikaan ilmennyt. Uusin focus st vetelee huomattavasti enempi. Fifthgearissa plato muistaakseni myös kehui tota focusta.
edit:
Olenhan mie muuten ajanut myös Golf R. En vain paljoa siitä voi kertoa kun oli melko liukasta ja autossa kitkat alla.
RS4 B7:aa olen päässyt Alastarolla päivän testaamaan. Fiilistä ja ajotuntumaa ei ainakaan voi bemareihin tottuneena kehua. Hyvin eteen viety moottori ja muutenkin raskas auto -> erittäin aliohjaavan luontoinen. Ohjaustuntuma ihan OK ja nelivedon ansiosta ei sentään vetele kuin etuveto, vaikka kuivalla käytös hyvin liki etuvetoa olikin. No joo, vetopitoa toki löytyy. Helvetin pitkät välitykset vievät myös fiiliksen korkealle kiertävällä V8:lla iloittelusta.
Talviautoksi tuommoisen voisi kelpuuttaa nelivedon ansiosta, kesällä en tuosta kyllä saanut mitään iloa irti.
Mitä vikaa? Kone, ajettavuus, laatu yleisesti? Meidän taloudessa on 2.0TDi Quattro A3 aika kärkisijoilla uuden käyttöauton virkaan, kiinnostaa vähän senkin puolesta.
sinähän sen jo sanoit. ei kai siinä laadussa niinkään, ihan hyvin viimeistelty. ja nämä on makuasioita enimmäkseen varmaan ja sitä mitä autolta haluaa yleensä. itse en kauheasti pitänyt.
En löytänyt sopivampaa topikkia, joten kysytään tässä: onko kokemuksia M135i:stä?
Tuoreessa TM:n Urheiluautot 2013 - vertailussa se on mukana, mutta mitattu suorituskyky laittaa ihmetyttämään. Hitaampi testiradalla kuin esim Golf GTI Performance, sekä sekunneissa että huippunopeudessa. Tehoeroa kuitenkin 90hv, eikä Golf ole juuri kevyempi. Samaten kovempaa meni Mini JCW, vaikka tehoa yli 100hv vähempi. Kuulostaa todella erikoiselta. Itse arvostelussa M135i on kuitenkin pärjännyt kohtuullisesti.
Monissa ulkomaisissa testeissä on pärjännyt hyvin myös ajettavuudessa. Suorituskykymittauksia kun katselee muualta, niin Sport Auto mittasi Hockenheimin lyhyellä osalla ajaksi 1:15.70, kun Golf Performancella aikaa kului 1:18.00. 80 -180 kiihdytys 10.8s vs 14.0s. Näiden perusteella TM:n mittaustulokset kuulostavat vähintäänkin kyseenalaisilta.
Current rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci
En löytänyt sopivampaa topikkia, joten kysytään tässä: onko kokemuksia M135i:stä?
Tuoreessa TM:n Urheiluautot 2013 - vertailussa se on mukana, mutta mitattu suorituskyky laittaa ihmetyttämään. Hitaampi testiradalla kuin esim Golf GTI Performance, sekä sekunneissa että huippunopeudessa. Tehoeroa kuitenkin 90hv, eikä Golf ole juuri kevyempi. Samaten kovempaa meni Mini JCW, vaikka tehoa yli 100hv vähempi. Kuulostaa todella erikoiselta. Itse arvostelussa M135i on kuitenkin pärjännyt kohtuullisesti.
Monissa ulkomaisissa testeissä on pärjännyt hyvin myös ajettavuudessa. Suorituskykymittauksia kun katselee muualta, niin Sport Auto mittasi Hockenheimin lyhyellä osalla ajaksi 1:15.70, kun Golf Performancella aikaa kului 1:18.00. 80 -180 kiihdytys 10.8s vs 14.0s. Näiden perusteella TM:n mittaustulokset kuulostavat vähintäänkin kyseenalaisilta.
Jotain vikaa autossa tai kuljettajassa, ehkä ajovakaudet herkimmässä asennossa. Kuitenkin menee RS3 kanssa myös samoihin aikoihin.
Pakko ottaa kantaa tähän keskusteluun, itse ajaneeni uutta M3:sta todella hieno peli ja rs4:sta myös sama juttu. Mutta uskon yhden auton päihittävän nuo molemmat kunhan tulee tuotantoon Volvo S60 Polestar, nimittäin viimeisimmän videon katsoin ja vastakkain olivat nämä autot, joita mainitsen tekstissäni, volvo voitti yli 4s molemmat radalla!
Suorityskyky on sama kuin RS6, uutta M5:sta tähän ei kannata edes ottaa se ei nimittäin pärjää vertailussa näille kahdelle, mutta se on syytä muistaa bemari on huomattavasti edullisempi kuin rs6, volvon hinnasta ei ole tietoa, kai sekin tulee olemaan yli 150tonnia.
Audin nelivedot, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ei ole oikein pärjänneet radalla...
Aliohjaa melkoisesti ja sitten yliohjaa, kun yritetään mennä todella lujaa.
Polestar s60 on tosiaan melko mielenkiintoinen paketti, kun eikö tämä "volvon hovivirittäjäksi" tituleerattu porukka ole mukana mm: ratasarjassa ja ovat jo jonkun aikaa kehitelleet noiden katumallien kulkua ja ajettavuutta parempaan suuntaan?
Bemarin M-mallit on aina olleet nopeita, mutta nykyisten säätö mahdollisuudet on tehneet sen, että vähän kokematonkin kuski pääsee päästelemään mutkapätkää melkoisen lujaa...
Ja tämä on minun henk.koh. mielipide taas, mutta minusta E46 M3 ja E39 M5 olivat melkeinpä ne viimeiset mallit (pari poikkeusta löytyy taas), joissa kuskin piti tosiaankin osata vähän ajaakkin, että niillä sai radalla tai vartilla hyvän ajan kelloa vastaan.:think
"ajajan auto", kuten sanottiin joskus ja vähän ehkä vieläkin.
Liika elektroniikka on vienyt jossain määrin sen viehätyksen, ainakin itseltä näistä autoista...
Kyllä maailmaan toki vieläkin hienoja autoja mahtuu.
ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment