Mutta mersu ostetaankin aina ykkösautoksi kuten minullakin
Vaan kun ei voi olla kahta Mersua ykkösautona
Meinasin siirtyä vaihteeksi kokonaan Mersukantaan jos löytyy sopiva järkihintainen, isokorinen bensiinikäyttöinen henkilömerssa :think
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
En ymmärrä kuka ees harkitsee noita " halpoja " ämmiä.. Ei se hankintahinta, vaan ylläpito! Niinku yllämainuttu... Ei oo todellakaan mikään halpa, eikä mikään köyhän auto vaikka " halpa " on pyyntihinta..
Voihan tuollaisen ostaa puhtaasti harrasteeksi. Ei se ylläpito kauhean kallista ole jos ajaa sen 5tkm / vuosi ja pitää vakuutuksessa 3kk / vuosi. Eikä noista halvoistakaan ihan kaikki ole siinä kunnossa, että niihin tarvitsisi pistää tonneja heti remontteihin. Viimeinen ihan faktana.
Ettei mene BS ja OT linjalle vallan niin: http://www.nettiauto.com/bmw/m3/5367599 ainakin kuvissa perusnätti käyttis. Köyhällä ei vaan ole rahaa edes tuohon.
Kun tähän toiseksi halvimpaan http://www.nettiauto.com/bmw/m5/4962613 ei riitä edes 10000€ kuntoon saamiseksi niin pitää vaan miettiä kuinka paljon oikeasti tohon ensimmäiseen saa työntää..
Mielenkiinnosta täytyy tiedustella että minkämoista remonttia saa ämmäläiseen tehdä että siihen 10t€ palaa?
Mielenkiinnosta täytyy tiedustella että minkämoista remonttia saa ämmäläiseen tehdä että siihen 10t€ palaa?
Veikkaisin että jakopää, vanokset, kk-laakerit, männänrenkaat ja alusta uusiksi :think
Kivojahan nuo e39 M5:t on ja hinnaltaankin jo ES-Jonnejen hankittavissa mutta juurikin nuo tyyppivikojen korjaukset voi tulla hintoihin
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Veikkaisin että jakopää, vanokset, kk-laakerit, männänrenkaat ja alusta uusiksi :think
Kivojahan nuo e39 M5:t on ja hinnaltaankin jo ES-Jonnejen hankittavissa mutta juurikin nuo tyyppivikojen korjaukset voi tulla hintoihin
saako kymppitonnilla e39 m5 uutta/tehdaskorjattua moottoria.. Vanha sitten myyntiin osina, mikäli on ehyttä myyntikelpoista osaa jäljellä.
Edit. Ei taida saada kun ex. koliysiin maksoi 5000€
Miksi ei?---> http://www.nettiauto.com/lada/niva/5370423
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Taattua lada laatua 2009 vm auto näyttää suoraan 80-luvulta hypänneeltä
Tekee kerralla hyvän auton, niin miksi sitä pitäisi alkaa muuttamaan vuosikymmenienkään päästä?
Joskus miettinyt, että hankkisi tuollaisen talvipeliksi ja ei välittäisi paskaakaan vaikka olisi -35c pakkasta ja leipoisi mosa kiinni tai auto olisi umpiravassa ja paskassa ympäri vuoden.
ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment