Lähinnä tuohon viitaten. Mistään ei kannata maksaa mitään, kun saksasta saa halvalla priimaa tunnin työllä.
Ok.. Sarkasmitutkani on ruosteessa Kyllähän ko. auton tasoisesta toteutuksesta maksaa mielellään mutta hankala sitä on saada takaisin autoa eteenpäin myydessä.
"Takuuseen vaihdettu moottori (200tkm) ja vaihdelaatikko (180tkm). Lisäksi uusittu mm suuttimet, laturi, ilmastoinnin kompressori, DPF -suodatin ym. Kaikista kuitit tallessa"
Mitähän näille uusille bemareille on tapahtumassa, ei taida nettiautosta löytyä (cabikäytössä?) ollutta F10 jossa ei olisi uusittu vähintään laatikkoa tai koko konetta
"Takuuseen vaihdettu moottori (200tkm) ja vaihdelaatikko (180tkm). Lisäksi uusittu mm suuttimet, laturi, ilmastoinnin kompressori, DPF -suodatin ym. Kaikista kuitit tallessa"
Mitähän näille uusille bemareille on tapahtumassa, ei taida nettiautosta löytyä (cabikäytössä?) ollutta F10 jossa ei olisi uusittu vähintään laatikkoa tai koko konetta
Samaa mitä muillekin, vain moottoriin liittyvät ongelmat on Bemarin itse aiheuttamia, muut on komponentti/osavalmistajien aihettamia ja samoja
osia käytetään muissakin autoissa...
Käsittääkseni moottoriin liittyvät ongelmat on jakoketjusta aiheutuvia,
onko jollakulla parempaa tietoa?
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Kuulemma jakoketjut/jakopää ongelmat vaivaa noita 2l diesel koneita, ja varsinkin taksit kärsivät niistä kun jatkuva tyhjäkäynti kuulemma rasittaa konetta kaikista pahiten, tarttiskos tehdä jotain asialle, kun nyt ei kestä ketjutkaan, tai niiden osat:think.
Toisaalta toihan olis hyvä ostaa, saattaa tekniikkakin kestää jo auton verran
Samaa mitä muillekin, vain moottoriin liittyvät ongelmat on Bemarin itse aiheuttamia, muut on komponentti/osavalmistajien aihettamia ja samoja
osia käytetään muissakin autoissa...
Käsittääkseni moottoriin liittyvät ongelmat on jakoketjusta aiheutuvia,
onko jollakulla parempaa tietoa?
Samaa mitä muillekin, vain moottoriin liittyvät ongelmat on Bemarin itse aiheuttamia, muut on komponentti/osavalmistajien aihettamia ja samoja
osia käytetään muissakin autoissa...
Käsittääkseni moottoriin liittyvät ongelmat on jakoketjusta aiheutuvia,
onko jollakulla parempaa tietoa?
Näinhän se on, mutta valmistajat kai määrittelevät komponenttien suunitellun elinnkaaren. Vag ketjunvenymiset+Bmw:n ketjuongelmat+ monet muut mm Toyotan D4D moottorin laukeamiset ja suorasuihkutuksesta ym. pakokaasunkierrätyksestä johtuva "carbon build" eli karstottumisen kertovan, ettei näitä ole tarkoitettu kestämään 150tkm pidempään. Ei mene yksiin ekolookisen ajattelun kanssa.
" N. 32000€:LLÄ LAITETTU UUTTA OSAA, KAIKESTA KUITIT MERKKILIIKKEESTÄ!!"
En kyllä millään jaksa uskoa, että saisit merkkiliikkeestä tingattua noin paljon käteisellä.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
En kyllä millään jaksa uskoa, että saisit merkkiliikkeestä tingattua noin paljon käteisellä.
En mikää ennustaja oo, mutta tuo on sen verran pitkään ollut.. ettei varmaan ihan pohjaton ajatus ole.. :think
Tinkiä aina kannattaa, luulen että toi lähtee jollain 18.. hinnalla mutta jossittelut sikseen
325 joka myös on kauan ollut, eivät tosin oo tarkastellut hintaa
Comment