Pakko kysyä, että miksi manuaali-ilmastointi mieluummin, kuin automaatti?
Sopii mun käyttöön paremmin. Perinteiset pyöritettävät säätimet ja yksi nappi mistä saa tarvittaessa (= aika harvoin) kylmää lisää. Yksinkertaiselle ihmiselle yksinkertaiset vehkeet.
Jos olisi rahaa ja taitoa laittaa kuntoon niin tuo olisi kyllä ostamisen arvoinen. Ja olisihan tuo melko leuhka peli ajella kesäsunnuntaisin kirkkoon :think
-89 "m5" rataprojekti
-02 transporter syncro
-01 e53 3.0i
-93 318is rataprojekti nro II
Sopii mun käyttöön paremmin. Perinteiset pyöritettävät säätimet ja yksi nappi mistä saa tarvittaessa (= aika harvoin) kylmää lisää. Yksinkertaiselle ihmiselle yksinkertaiset vehkeet.
Oon itsekin miettinyt, mistä lähtien facelift-e30:t on ollu taas kymppitonnin autoja...
Oikeastaan vain 320iS:n kohdalla tuolle on perusteita, mutta tuikitavallinen 325i-touring pitää olla todella vähän ajettu (alle 100tkm) ja kunnoltaan huippu ja lähes alkuperäinen. Silloinkin kymppitonnin hinnalla on ostajat harvassa.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Jos olisi rahaa ja taitoa laittaa kuntoon niin tuo olisi kyllä ostamisen arvoinen. Ja olisihan tuo melko leuhka peli ajella kesäsunnuntaisin kirkkoon :think
Jos itellä ei olis jo tota M535-prokkista niin hakisin tän kotiin.
Laskeskelin, että ~15K€:oon olis tehty (maksimissaan). Luulis ainakin omansa pois saavan.. :think
Comment