Aivan täydellinen laitos. Heti ku lotto onni iskee, niin poistan yhden tuollaisen omaan talliin. Ulkonäkö on pelkkää seksiä. Tekniikka puhdasta testoa. Ja tuossa onkin vielä reilusti parannettu alustageometria ja ajoltaan sekä nopea että hauskuudessaan vertaistaan vailla. Jopa Suomi-hinnoilla varsin paljon dollarille vastinetta.
Eipä ois tosiaan tullut mieleen että ei ole Silverstone kyseessä. Onkohan noissa isokin väriero? Mua ei haittais varustepuutteet jos vain tekniikkaa on kunnossa. Keskikyynärnoja ilman puhelin on IMHO hienompi ja naviakaan ei tulis ikävä.
Aivan täydellinen laitos. Heti ku lotto onni iskee, niin poistan yhden tuollaisen omaan talliin. Ulkonäkö on pelkkää seksiä. Tekniikka puhdasta testoa. Ja tuossa onkin vielä reilusti parannettu alustageometria ja ajoltaan sekä nopea että hauskuudessaan vertaistaan vailla. Jopa Suomi-hinnoilla varsin paljon dollarille vastinetta.
Itse en olisi kyllä niin tyhmä, että hassaisin Lottorahoja tuohon. Muutaman kymmenen tuhannen euron autosta halutaan 160 000e
Hienohan tuo on, mutta samaan rahaan saat paljon enemmän autoa, kuin ylihintainen Amerikkalaisten Avensis.
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Itse en olisi kyllä niin tyhmä, että hassaisin Lottorahoja tuohon. Muutaman kymmenen tuhannen euron autosta halutaan 160 000e
Hienohan tuo on, mutta samaan rahaan saat paljon enemmän autoa, kuin ylihintainen Amerikkalaisten Avensis.
Samaa mieltä. Ei tarvis kauheesti miettiä kumman ottais tuon ämpärimuovisen 50K$ punaniska-auton vai 10tkm ajetun F10 M5:n...
Loistava osoitus tiedoistasi ko. autosta! Nyt kyllä ihan selvästi huomaa, että minä oon tyhmä ja sinä et! Ja tärkeintähän tässä on se paljonko se maksaa jenkeissä uutena...sillähän se pippeli kasvaa kun sijoittaa sellaiseen autoon mikä on aina kaikilla markkinoillaan jo valmiiksi ylihinnoiteltu.
Kannattaa varmaan käydä vaikka itse joskus ajelemassa noita nykyjenkkejä, jos ei usko siihen mitä niitä ajaneet sanovat. Alkaa noista jenkkimuskeleista löytyä vakiona ihan mukavasti ajo-ominaisuuksia ja luonnetta verrattuna bemareihin.
Loistava osoitus tiedoistasi ko. autosta! Nyt kyllä ihan selvästi huomaa, että minä oon tyhmä ja sinä et! Ja tärkeintähän tässä on se paljonko se maksaa jenkeissä uutena...sillähän se pippeli kasvaa kun sijoittaa sellaiseen autoon mikä on aina kaikilla markkinoillaan jo valmiiksi ylihinnoiteltu.
Kannattaa varmaan käydä vaikka itse joskus ajelemassa noita nykyjenkkejä, jos ei usko siihen mitä niitä ajaneet sanovat. Alkaa noista jenkkimuskeleista löytyä vakiona ihan mukavasti ajo-ominaisuuksia ja luonnetta verrattuna bemareihin.
Joku järki nyt päähän kuitenkin 160 000 euroa ja sisusta on luokkaa Jyskin halvin konttorituoli ja pari lämmitystolppaa joiden tarkoituksena on hoitaa mittariston virkaa.
Hieno ulkoa, mutta hinta on YRRRRRRRRRRRRRRRRRRJÖTTÄVÄ.
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Joku järki nyt päähän kuitenkin 160 000 euroa ja sisusta on luokkaa Jyskin halvin konttorituoli ja pari lämmitystolppaa joiden tarkoituksena on hoitaa mittariston virkaa.
Nii joo, enpä arvannutkaan, että sulla oli näin kattavat ja värilasittomat tiedot ZL1:n sisustamateriaaleista. Toisinkuin vaikka reilut 130 000€ maksavassa M3:ssa tuosta löytyy sentään kojelaudasta oikeaa hiilikuitua ja mokkanahkaa.
Mutta tottahan se tosin on että Camarossa(kin) saisi olla asiallisemmat sisutan materiaalit. Mutta ikävä kyllä saisi olla monessa muussakin (myös bemarilla on menty reilusti huonompaan suuntaan e39/e46 ajoista). Sitä en tiedä, että mahtaisko saada paljonkin halvemmalla tommosen ZL1:n Suomeen kuin mitä tuon nettiauto-linkin kautta.
Edit: Tai enpä kyllä tiedä faktana kummassako on oikeaa hiilikuitua vai onko molemmissa, mutta Chevyssä ainakin näyttää enemmän oikealta.
Sinä tietenkin kerrot näitä viisauksia kokemuksen syvällä rintaäänellä? Hinta on tietenkin köyhälle yrrrrrrrrrrrrrrjöttävä.
Comment