Minun entinen, pienellä säädöllä ihan ok kampe. Itellä vaan loppui mielenkiinto autoon. Maalattu muutama kuukausi sitten yli asti, pari valumaa lakassa ja oikeassa etulokasuojassa huonoista pohjista johtuen jo rypylää...
Absit temppuili kanssa, liekkö hylkii tarvikeantureita. Samoin starttauttaa pitkään, kampuran anturin antoi viaksi ja sinnekkin laitoin tarvikkeen eikä ainakaan parantunut.
Huoltokirjaa ei taida olla, mutta kunto näyttäis ihan ok.. Mistäköhän tuotu kun on ohjaus ollut oikealla? Millainen duuni tuon ohjauksen vaihtaminen on? Jos menen tsekkaamaan, niin mitä pitäisi ottaa huomioon...?
Niin ja mahtuuko 197 senttisenä tuollaisella ajamaan? Auto tulisi äiskälle, mutta koeajoa pitäisi kuitenkin suorittaa.
Ois kenties, tuo ilmoituksen viimeinen lause vaan mietityttää "auto on muutettu RHD->LHD"
Kait näitä ohjausmuutoksia voidaan toteuttaa ihan asiallisestikkin.
Taloudellisesi ainoa kannattava skenaario taitaa olla tuoda britanniasta purkuautoksi tuomittu tai lievästi lytätty peli, sitten edullisesti "nahkatakkimieheltä" tarvittavat muutos ja vaurioituneet osat.. tehdä työt vasemmalla kädellä balttian pajoilla myyntimielessä.
Tuo RHD ---> LHD muutos ei tosipuheessa edes ole kovin kummoinen jos on kokonainen LHD auto mistä ottaa kaikki oikeasti tarvittavat osat
Kyllä joku korinvaihto tai jopa tekniikanvaihto voi olla suurempi aikapommi :think
Spekulointia vaan, itse en ostaisi mitään noista jos olisi mahdollista ostaa ns. "orkkiskuntoinen" peli...
Aika edukas, kiinnostaisi todella paljon muuten mutta "vastaavuustodistus puuttuu" eli luultavasti tuotu maahan kovan voiton toivossa mutta vastaavuustodistuksen saamisessa onkin ongelmia, tuo todistushan ei maksa kuin 100-300€ riippuen minkä osalta sitä vaaditaan jos perusasiat on kunnossa
Joutui aikanaan hommaamaan pariin autoon tuollaisen paperin...
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Tuo RHD ---> LHD muutos ei tosipuheessa edes ole kovin kummoinen jos on kokonainen LHD auto mistä ottaa kaikki oikeasti tarvittavat osat
Kyllä joku korinvaihto tai jopa tekniikanvaihto voi olla suurempi aikapommi :think
Spekulointia vaan, itse en ostaisi mitään noista jos olisi mahdollista ostaa ns. "orkkiskuntoinen" peli...
Aika edukas, kiinnostaisi todella paljon muuten mutta "vastaavuustodistus puuttuu" eli luultavasti tuotu maahan kovan voiton toivossa mutta vastaavuustodistuksen saamisessa onkin ongelmia, tuo todistushan ei maksa kuin 100-300€ riippuen minkä osalta sitä vaaditaan jos perusasiat on kunnossa
Joutui aikanaan hommaamaan pariin autoon tuollaisen paperin...
Hieno ässä, onkohan noita normaalijousituksella, ilman sitä kirottua airmaticcia? Erittäin kiinnostava auto e38:n korvaajaksi
Jotenkin sellainen muistikuva että amerikoista tuotuun -99 autoon ei pelkkä vastaavuustodistus välttämättä riitä, vaan vaaditaan jotain muitakin lappusia??, 94 vette rekisteröitiin ilman mitään todistuksia, ovesta löytyi jokin tarra missä oli tarvittavat tiedot ja ne kelpasi katsurille.
Comment