Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia Autoimport Nummela?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beussi
    Newbiemmer
    • Nov 2012
    • 3
    • Kauhava

Kokemuksia Autoimport Nummela?

Ostin ennen joulua Autoimportista BMW:n ja nyt tuli mutkia matkaan, kun moottorin vikavalo alkoi palamaan... Autossa on puolen vuoden takuu.
    Onko kokemuksia miten Autoimport saadaan hoidettua tällaiset asiat? Joutuuko tappelemaan, että saa asiat hoidettua?
  • skeeny
    Bimmer Rookie
    • Jul 2011
    • 44
    • Vantaa

Kannattaiskos ottaa sinne yhteyttä ja tiedustella ensin ihan itse asiaa..tuli vaan mieleen

Comment

• Beussi
      Newbiemmer
      • Nov 2012
      • 3
      • Kauhava

Tottakai ollaan oltu yhteydessä, mutta kyselen näin yleisesti miten tällaiset asiat on ko. yrityksessä hoidettu.

Comment

• GameOver
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2005
        • 3029
        • Sjundeå

Onko sille annettu ihan oikea takuu? Siis ihan erillisellä maininnalla?

Jos näin on, niin ei muuta kuin ottamaan yhteyttä kyseiseen firmaan. Jos sulle on annettu takuu (huom. Takuu=ylimääräinen lisäturva.) niin olet oletettavasti saanut myös takuuehdot, joissa kerrotaan mitä kaikkea takuu korvaa. Tai näin voisin olettaa...
        -25 Toyota Proace City Verso
        -23 Nissan Leaf

...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…

Comment

• Pretoriaani
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2009
          • 3842
          • Hyvinkää, Finland

Vai sekoitetaanko tässä taas jälleen kerran takuu ja virhevastuu?
          I don't lose sleep over the opinion of sheep.

Comment

• Convertible
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2003
            • 2638
            • Turku

Originally posted by Beussi View Post
            Ostin ennen joulua Autoimportista BMW:n ja nyt tuli mutkia matkaan, kun moottorin vikavalo alkoi palamaan... Autossa on puolen vuoden takuu.
            Onko kokemuksia miten Autoimport saadaan hoidettua tällaiset asiat? Joutuuko tappelemaan, että saa asiat hoidettua?
            Mullakin on palanut moottorin vikavalo, mutta anturin vaihdolla sammui, miten sinulla?
            F25 X3 35d
            E87 118i
            E46 330ti
            E46 M3
            E30 M3
            E30 M3 Convertible
            Z3 Roadster

Comment

• Beussi
              Newbiemmer
              • Nov 2012
              • 3
              • Kauhava

Ekan kerran moottorin vikavalo saatiin pariksi viikoksi sammumaan anturin vaihdolla.
              Tänään autoon vaihdettiin valvetronicin liittyvä juttu, toivottavasti vikavalo pysyy nyt poissa.

Autoimportin on hoitanut asian ihan ok tähän asti.
              Ja autolla on tekniikalle puolen vuoden takuu myyjän puolesta.

Comment

• WSE1
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 3242
                • Suomusjärvi

Meillä on myös useimmista autontuojista poiketen oma laaja BMW erikoistunut korjaamo, jonka resursseilla myös asiakastöidemme lisäksi vastaamme myyntiautoja koskeviin haasteisiin. Tässä tapauksessa toki maantietellinen etäisyys ei taida mahdollistaa oman korjaamomme käyttämistä.
                Last edited by WSE1; 06-02-2013, 23:04.

Comment

• Aslakki
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2008
                  • 359
                  • Kuusamo

Originally posted by WSE1 View Post
                  Meillä on myös useimmista autontuojista poiketen oma laaja BMW erikoistunut korjaamo, jonka resursseilla myös asiakastöidemme lisäksi vastaamme myyntiautoja koskeviin haasteisiin. Tässä tapauksessa toki maantietellinen etäisyys ei taida mahdollistaa oman korjaamomme käyttämistä.
                  Eli ymmärsinkö oikein että Autoimportin kautta hankitun auton voi korjauttaa kotipaikkakunnalla (itse asustelen Pirkanmaalla) Autoimportin laskuun jos autoon tulee takuun piiriin kuuluvaa vikaa?
                  E39 525iA - 01, Toyota Avensis 2005 2.0d, Toyota Corolla 2007 1.6, Ex. E30 318i cabrio 3/1992, Ex.E39 530i M-Sport 11/2001, Ex.E39 525iA-01, Ex.E36 325i coupe 4/1994, Ex.Toyota Avensis 2006 2.0d, Ex.Nissan Primera 2.0i 1999, Ex. E39 530da touring 2/2000, Ex. Opel Vectra 2.0 -97, Ex. Toyota Corolla 1.6 -88

Se mikä ei tapa, se vit... ketuttaa

Comment

• WSE1
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2006
                    • 3242
                    • Suomusjärvi

Originally posted by Aslakki View Post
                    Eli ymmärsinkö oikein että Autoimportin kautta hankitun auton voi korjauttaa kotipaikkakunnalla (itse asustelen Pirkanmaalla) Autoimportin laskuun jos autoon tulee takuun piiriin kuuluvaa vikaa?
                    Ymmärrettävästi mieluiten laatu- ja kustannussyistä käytämme omaa korjaamoamme jos se vain on jollakin tapaa järjesteltävissä. Asiakkaalle tarjotaan tarvittaessa hinaus- ja sijaisautopalvelua mutta toki maantieteellisen etäisyyden ylittäessä järkevän kuljetusmatkan vikaan nähden täytyy käyttää muiden korjaamoiden palvelua. Pirkanmaalta pyritään hiemankaan isommissa vioissa järjestämään auto kyllä tänne Nummelaan. Sensijaan jos matkanteko loppuu kustannuksiltaan pienehkön vian takia on jokin paikallinen korjaamo tällöin järkevin vaihtoehto. Jos vika ei suoranaisesti haittaa ajoneuvon käyttöä liikenteessä mutta kuuluu kuitenkin virhevastuun tai mahdollisen myönnetyn takuun piiriin pyrimme toimittamaan meiltä ehjän osan asennettavaksi sopimassamme paikassa jollei asiakkaamme ole lähiaikoina liikenteessä pääkaupunkiseudun suunnalla.
                    Last edited by WSE1; 09-02-2013, 12:18.

Comment

• joni88
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2008
                      • 308

Voisin lisätä oman kokemukseni myös ko. liikkeestä.

Vaihdoin oman alfa romeo mitoni e60 bemariin. Päästiin hyvin yhteisymmärrykseen hinnoista ja ehdoista. Myös myyjäliike tarjosi veloituksetta 6kk erillisen takuun joka kohtuu kattava takuuehtojen mukaan.

Auton ostin tasan kuukausi sitten, mutta edelleen alfa romeo on minun nimissäni ja ostamani e60 on edelleen liikkeen/edellisen omistajan nimissä. Viikottain olen yrittänyt olla yhteydessä että auto pitäisi saada nimiini (lue rahoitusyhtiöni omistajaksi, minä haltijaksi). Kuulemma ei papereita ole tullut. Soitin rahoitusyhtiöön (olen itse ollut ennen ko. yhtiössä töissä) ja sieltä ei ole edes pyydetty papereita vielä. Useita kertoja olen soittanut ja koittanu saada asiaan vauhtia mutta nyt viimeisimmilläni en ole saanut myyjään yhteyttä, eikä hän ole soittanut takaisin.

Mitä mieltä olette, miten asiassa kannattaisi edetä?

Tietysti syitä voi olla monia ja toivonkin että kyseessä olisi inhimillinen syy, koska muuten yrityksestä jäänyt positiivinen kuva.
                      G11 740e

Ex: Ford Probe, Vw Golf, Mitsubishi Galant, Vw Golf, Peugeot 205, Honda CRX, Volvo 360, Ford Taunus, Dodge Aspen, Ford Taunus, Ford Probe, Audi S4, Volvo 850, Audi A6, Toyota Aristo, Seat Leon, 540 e39, Fiat Coupé, Alfa Romeo 156, 750 e38, MB CLK, MB SLK, VW Jetta, Seat Ibiza, 118d e87, Z4 e85, Audi A5, Alfa Romeo Mito, 530da e60, MB CLS, Porsche Cayenne, Audi A6, Maserati QP, Range Rover, M3 e93, M6 e64, MB S600L, 750iL xDrive F02, Maserati QP, MB CLS, F13 640d, Tesla Model S 85d

Comment

• claude
                        Bimmer Rookie
                        • Jan 2008
                        • 144
                        • Hollola

Mulla on joskus käynyt niin että uus ja vanha auto oli mun nimissä. Vakuutusmaksut ja rahotuksen sain poikki kauppakirjalla. Vakuutusvirkailija sanoi silloin että tämmösiä tapauksia tulee sillontällön. Kertoo kuulemma myyjäyrityksen tilasta paljon

F31 320d lci
                        ex bemut.
                        e92 325i -07
                        e91 325d -08
                        e60 530da "m-sport" -04
                        e39 525iat -01

Comment

• pasianssi71
                          Bimmer Fanatic
                          • Jan 2014
                          • 219
                          • Uusikaupunki

Originally posted by joni88 View Post
                          Voisin lisätä oman kokemukseni myös ko. liikkeestä.

Vaihdoin oman alfa romeo mitoni e60 bemariin. Päästiin hyvin yhteisymmärrykseen hinnoista ja ehdoista. Myös myyjäliike tarjosi veloituksetta 6kk erillisen takuun joka kohtuu kattava takuuehtojen mukaan.

Auton ostin tasan kuukausi sitten, mutta edelleen alfa romeo on minun nimissäni ja ostamani e60 on edelleen liikkeen/edellisen omistajan nimissä. Viikottain olen yrittänyt olla yhteydessä että auto pitäisi saada nimiini (lue rahoitusyhtiöni omistajaksi, minä haltijaksi). Kuulemma ei papereita ole tullut. Soitin rahoitusyhtiöön (olen itse ollut ennen ko. yhtiössä töissä) ja sieltä ei ole edes pyydetty papereita vielä. Useita kertoja olen soittanut ja koittanu saada asiaan vauhtia mutta nyt viimeisimmilläni en ole saanut myyjään yhteyttä, eikä hän ole soittanut takaisin.

Mitä mieltä olette, miten asiassa kannattaisi edetä?

Tietysti syitä voi olla monia ja toivonkin että kyseessä olisi inhimillinen syy, koska muuten yrityksestä jäänyt positiivinen kuva.

Onko tuo e60 tuontiauto? siirtokilvillä?
                          Tuolta voi lukea kokemuksia http://keskustelu.suomi24.fi/node/12244888
                          Alfa näyttää olevan myynnissä:think mintenköhän tuo myynti onnistuu jos auto on edelleen sinun nimissä?

Comment

• joni88
                            Bimmer Fanatic
                            • Nov 2008
                            • 308

päivitetään sen verta että homma ilmeisimmin pankin päässä ollut ongelma. ja kuten aiemminkin sanoin, hyvät fiilikset liikkeestä ja palvelusta. molemmat olimme (myyjä ja minä) rahoituslaitokseen yhteydessä ja nyt homma lähti eteenpäin, huomenna paperien kuntoonlaitto.

oli ilmeisesti homma jäänyt rahoitusliikkeessä mappi ööhön.
                            G11 740e

Ex: Ford Probe, Vw Golf, Mitsubishi Galant, Vw Golf, Peugeot 205, Honda CRX, Volvo 360, Ford Taunus, Dodge Aspen, Ford Taunus, Ford Probe, Audi S4, Volvo 850, Audi A6, Toyota Aristo, Seat Leon, 540 e39, Fiat Coupé, Alfa Romeo 156, 750 e38, MB CLK, MB SLK, VW Jetta, Seat Ibiza, 118d e87, Z4 e85, Audi A5, Alfa Romeo Mito, 530da e60, MB CLS, Porsche Cayenne, Audi A6, Maserati QP, Range Rover, M3 e93, M6 e64, MB S600L, 750iL xDrive F02, Maserati QP, MB CLS, F13 640d, Tesla Model S 85d

Comment

• kyyjonssoni
                              Newbiemmer
                              • Apr 2012
                              • 6
                              • Helsinki

Vaikken BTCF:n vakikalustoon heidän toimesta turvautunutkaan, niin jaan jo ihan vaan harkitsevillekin myös vastakkaista kokemusta. Tarkemman syväluotauksen saa blogistani, mutta tässä kiteytettäköön että heidän myyntitili-palvelunsa haiskahtaa - pahasti, viestintä HEIKKOA ja rahojen tilityksen osalta viiveen myötä oli selkeät sopimusrikkomuksen tunnusmerkit.

Käytännössä onnistunut asiakaskokemus allekirjoittaneen osalta on todella kaukana. En suosittele.

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎