Originally posted by H4ck
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Alvadi.ee
Collapse
X
-
Nyt: E36 323i M-Sport
Ex: 1x E30,E31,E61 2xE46 3xE32 6xE34 6xE36 8xE39
-
-
Onkos kukaa testaillu alvadin tukikumeja?
nettiä selatessa meni hintajärjestys: alvadi-autovaraosat-ebay ja isolla erolla alkuperäinen, jos vaan vähänkään tavarat kestää niin tarviipa tutkailla vähän paremminkin sivustoaKulkineet:E61 525döö
ex: 320i e30 -85 upeecupee x 2, 316i e36 -97 sedan,E34 525tdsa Toukka, 520 Mosselman -89,e34 525iA,530i Touring manuääl,535i Sedan -89,525i Sedan -92,320i upeecupee rotta -86, E30 325 stroukki, jne...
-Pori Connection-
bemarilla ajaminen fiestan jälkeen on vähän kuin palkallinen vapaapäivä töistä...
Comment
-
-
Mä olen vaihtanut E34:ään noi helmat kun oli senverta ruostetta ehtiny tunkemaan. Alvadin pellit oli just sopivat. Ne on kyllä ihan helvetin isot, en oikein tajunnut onko ne tarkotettu hitsattavaksi kynnyksen päältä asti, mutta leikkelin yksinkertaisesti niitä koteloita pienemmäksi. Muoto oli jees ja mitat muutenkin aikalailla OK. Vähän joutui ruuvipuristimella pakottaan koppaan kiinni.
Tämmöset ne helmat on ja kyllä ne sinne istuu.E34 520iA -91 ikuisuusprojekti, Lada 1300S -85, Mazda 323F 1.8 -95
Kuvia tallielämästä
Comment
-
-
Originally posted by kossusukka View PostMä olen vaihtanut E34:ään noi helmat kun oli senverta ruostetta ehtiny tunkemaan. Alvadin pellit oli just sopivat. Ne on kyllä ihan helvetin isot, en oikein tajunnut onko ne tarkotettu hitsattavaksi kynnyksen päältä asti, mutta leikkelin yksinkertaisesti niitä koteloita pienemmäksi. Muoto oli jees ja mitat muutenkin aikalailla OK. Vähän joutui ruuvipuristimella pakottaan koppaan kiinni.
Tämmöset ne helmat on ja kyllä ne sinne istuu.
olipa hyvä kun olikin nuin isot, itse tarvin nimen omaan siihen tiiviste pokkaukseen saakka helmapellit takaovien osalta. pieni muoto sopimattomuus ei haittaa, kunhan muoto on niin kuin kuuluukin, itselle ei ole tulossa mitään helmamuoveja (ehkä) mutta kuitenkin alkuperäinen muoto olisi parempi kuin hyvä, ja nuissahan näemmä on =)
muistatko muuten olikos tavara kuin ohkasta?E34 525tds touring käyttis että liikkuva rojekti
Comment
-
-
Arviolta noin 1.2mm - 1.6mm. Paljon ohkasempaa kuin vakio joka on yllättävän paksua, oliko peräti jotain parimillistä. Silti ihan jämptin oloset. Ite hitsasin toisen puolen kotelon yhtenäisellä saumalla kiinni (joka oli loppupeleissä ihan järjetöntä) ja toisen puolen kotelon tiheällä heppauksella (mutta järeillä hepeillä, kunnolla läpi sulattaen). Saumat sileäksi ja koriakryylillä tiivistys niin ihan yhtä jämptin oloset tuli molemmista.
Oma suositus on leikkaa vanhat kotelot irti, uudet asettuu nätimmin paikalleen, sekä saa kotelon hiekkapuhallettua, korjailtua ja maalattua. Omassa oli nimenomaan edessä ja takana (auton keskeltä kotelot oli ihan moitteettomat) reikää hytin puolelle, niin kotelot auki leikattuna sai nätisti korjattua ne ihan priimakuntoon. Kunnon happomaalit koteloihin ennen hitsausta ja hitsauksen jälkeen kotelonsuoja-aineet sisään (kabiinin puolella olevista pienistä reijistä, mm. niistä joihin johtokourut naksautetaan kiinni) niin olettaisi tuon kestävän kunnolla.E34 520iA -91 ikuisuusprojekti, Lada 1300S -85, Mazda 323F 1.8 -95
Kuvia tallielämästä
Comment
-
-
Originally posted by kossusukka View PostArviolta noin 1.2mm - 1.6mm. Paljon ohkasempaa kuin vakio joka on yllättävän paksua, oliko peräti jotain parimillistä. Silti ihan jämptin oloset. Ite hitsasin toisen puolen kotelon yhtenäisellä saumalla kiinni (joka oli loppupeleissä ihan järjetöntä) ja toisen puolen kotelon tiheällä heppauksella (mutta järeillä hepeillä, kunnolla läpi sulattaen). Saumat sileäksi ja koriakryylillä tiivistys niin ihan yhtä jämptin oloset tuli molemmista.
Oma suositus on leikkaa vanhat kotelot irti, uudet asettuu nätimmin paikalleen, sekä saa kotelon hiekkapuhallettua, korjailtua ja maalattua. Omassa oli nimenomaan edessä ja takana (auton keskeltä kotelot oli ihan moitteettomat) reikää hytin puolelle, niin kotelot auki leikattuna sai nätisti korjattua ne ihan priimakuntoon. Kunnon happomaalit koteloihin ennen hitsausta ja hitsauksen jälkeen kotelonsuoja-aineet sisään (kabiinin puolella olevista pienistä reijistä, mm. niistä joihin johtokourut naksautetaan kiinni) niin olettaisi tuon kestävän kunnolla.
käytitkö mitä ainetta siihen sauman päälle?
itse ajattelin vaihtaa pellit ihan niistä pistehitseistä vanhat pois ja uudet kans pokkauksiin pisteillä kiinni ja pilarit ja päädyt saumoilla sitten, sitä saumaa ei niin pitkästikkään silloin tartte hitsailla, tietenni sulla kaiketi ollut helpoin tehhä nuin miten oli kuvissa kun oli oikian muotoiset ja terveet ovi aukot, itsellä vain on nuo takaovien kohat niin huonosti paikattu että.
mutta juu poristaan vaikka lissää privalla niin ei mee tukkoon tämä alue meidän jutuista =) tarpeellinen asia kumminkin jo selkisi tänne minulle sekä muillekki samaa miettiville =)E34 525tds touring käyttis että liikkuva rojekti
Comment
-
-
Pystyykö tuolta sivuilta etsimään varaosanumeroilla? Tai löytääkö tuolta yleensäkään esim M52 separaattoria+letkuja ja esim jäähdyttimen nestetason anturia? Ehkä en vain osaa...
E39 M52 padalla johon osia etsin.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Niin onko joku ajellut jo pitempääkin noilla teknorot tai slr tukivarsilla? Kiinnostaisi tietää että miten ne kestää Hinnan puoleen houkuttas kokeilla..BMW E61 530i M-Sport -05
BMW E38 740i -98 EX
BMW E53 X5 4.4 -00 EX
BMW E36 cabrio -94 EX
BMW E39 528i touring -97 EX
BMW E38 728i -97 EX
BMW E30 323tic -84 EX
BMW E39 540i 6-gang touring -98 EX
BMW E34 535i -88 EX
BMW E34 520i 2.3l -90 EX
+n.10muuta BMW:tä
Comment
-
-
Originally posted by bmwph View PostNiin onko joku ajellut jo pitempääkin noilla teknorot tai slr tukivarsilla? Kiinnostaisi tietää että miten ne kestää Hinnan puoleen houkuttas kokeilla..
vaikuttas et niisä oo paljo rasvaa nii kannattaa laittaa ite rasvaa niihie46 330xia 00
e3 3.0Sa 77
e30 325i 89 cabrio
e30 320i 88
e32 735iL 88
e30 318is 90
e28 520i 86
e30 320i 89
Comment
-
-
Kannattaa muutenkin palloniveliä ennen paikalleen laittoa pyöritellä vähän ennenkui paikoilleen laittaa, tarvikenivelissä kun tuuppaa olemaan sitö rasvaa niinkin runsaasti kuin jopa täplä tai pari suojakumin reunassa joka ei itse palloon leviä ennenkuin kunnolla joka suuntaan irtaallaan pyörittelee
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View PostKannattaa muutenkin palloniveliä ennen paikalleen laittoa pyöritellä vähän ennenkui paikoilleen laittaa, tarvikenivelissä kun tuuppaa olemaan sitö rasvaa niinkin runsaasti kuin jopa täplä tai pari suojakumin reunassa joka ei itse palloon leviä ennenkuin kunnolla joka suuntaan irtaallaan pyörittelee
Comment
-
Comment