Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alvadi.ee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #91
    Originally posted by Attekun View Post
    Tilasin mondeoon ilmastoinnin kuivaimen. Korjaamo ei suostunut sitä kuitenkaan asentamaan, koska oli niiden mielestä liian huono kuntoinen. Oli mm joku hitsisauma pohjassa ja naarmuilla yms. Laitoin sitten tuotteen palautuksena alvadille takaisin. 4vk meni ja nyt tuli sähköposti, että tuotevastaava on todennut tuotteen olevan viallinen ja naarmuilla eikä sitä voida enää käyttää joten rahoja ei palauteta. Laitoin nyt vielä viestiä perään että se on ihan samassa kunnossa kuin teiltä tullessa. Jos tämä asiaa jää tämmöiseksi, oli viimeinen kerta kun tuolta mitään tilaan.
    Siis kai kerroit palautuksen syyksi sen että on palautettu juuri sen takia kun se oli viallinen?

    Comment

    • Attekun
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2013
      • 1407
      • Saarijärvi

      #92
      Originally posted by Muurahainen View Post
      Siis kai kerroit palautuksen syyksi sen että on palautettu juuri sen takia kun se oli viallinen?
      Juu laitoin. Meni 30min niin sieltä soittaa joku suomen puolen päällikkö. Kertoi että he myyvät vain uusia osia ja heidän näkemys asiasta on, että korjaamo on todennäköisesti tyrinyt asennuksen ja sitten selittänyt minulle, että osa oli alunperin huono. Itsehän en noista niin ymmärrä päälle päin. Kyseisen korjaamon kanssa on sattunut aiemminkin saman auton kanssa ihme tössäyksiä. Laskutettu väärin joka kerta, vaihdettu vetonivelen kumeja vaikka semmoisesta ei ollut mitään puhetta yms. Mutta ehdottivat alvadista, että maksavat puolet kuivaimen summasta, koska eivät itsekään voi sitä enää eteenpäin myydä. Suostuin siihen. Eli ihan ok minun mielestä.
      Toyota Alphard MS
      Peugeot e-2008
      ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316

      Comment

      • Muurahainen
        BTCF Member
        • Dec 2006
        • 9194
        • Nurmijärvi

        #93
        Originally posted by Attekun View Post
        Juu laitoin. Meni 30min niin sieltä soittaa joku suomen puolen päällikkö. Kertoi että he myyvät vain uusia osia ja heidän näkemys asiasta on, että korjaamo on todennäköisesti tyrinyt asennuksen ja sitten selittänyt minulle, että osa oli alunperin huono. Itsehän en noista niin ymmärrä päälle päin. Kyseisen korjaamon kanssa on sattunut aiemminkin saman auton kanssa ihme tössäyksiä. Laskutettu väärin joka kerta, vaihdettu vetonivelen kumeja vaikka semmoisesta ei ollut mitään puhetta yms. Mutta ehdottivat alvadista, että maksavat puolet kuivaimen summasta, koska eivät itsekään voi sitä enää eteenpäin myydä. Suostuin siihen. Eli ihan ok minun mielestä.
        Tuo kyllä voi pitää paikkaansa. Palvelu jos näin on on ihan vallan kelvollista mielestäni.

        Comment

        • KiMi90
          Bimmer Rookie
          • Feb 2013
          • 48
          • -

          #94
          Itselle jäi hyvä mieli alvadista. tilasin e34 molemmat helmapellit, paketti tuli 3päivää tilaamisen jälkeen itäsuomeen, ei kuljetusvaurioita, ja istuvuus parempi mitä voi 21e hintaiselta pelliltä nopeasti odottaa

          Comment

          • Palosella
            Bimmer Rookie
            • Aug 2012
            • 84
            • Hyvinkää

            #95
            Juu ei ole täälläkään pahaa sanottavaa tuosta. Kaverin Volvoon piti vaihtaa etupuskurin taakse se palkki. Kyselin Alvadista, löytyykö sopivaa osaa ja he lähettivät mielestään oikean osan. Se oli sittenkin väärä osa, he palauttivat maksetun rahan täysin ja lähettivät kuriirin hakemaan väärän osan tallilta! Hyvää palvelua minusta.
            e91 325dA -08
            ex. e46 320dA touring -02

            Comment

            • Byge
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2013
              • 249
              • Oulu

              #96
              Viimeisin tilaus meni kyllä niin vitulleen. Pari aikaisempaa meni nappiin, tämä paketti ei kuulemma mahtunut pakettiautomaattiin vaikka oli n. kenkälaatikon kokoinen. Otin sitten kotiinkuljetuksen jonka kautta paketti päätyi 40km päähän toiselle paikkakunnalle paikalliseen lemmikkieläinliikkeen Matkahuollon asiamiespisteeseen vaikka lähempää kotoa ja työmatkan varrella olisi ollut toinen. Tavarat kyllä on ollut aina ok ja laadukkaita.
              Nykyiset:
              520i

              Entiset:
              316i
              520i

              Comment

              • Haju69
                Administrator
                • Nov 2005
                • 16327
                • Leppävirta

                #97
                Tilasin E36:n helmapellin. Kotiinkuljetuksella. Tilasin tietoisesti Van Wezel osan. Ilmoitettuna toimitus päivänä 25.3. ei osaa näkynyt ovella. Seuraavana päivänä kyselyä että miten tilaus etenee kun minulla ei mitään seurantatunnusta ole ja ei tullut ajallaan. Vastattiin että saivat itse vasta sen pellin ja lähtee matkaan heti. Luvattiin toimitus 28.3. eli tänään. Pelti oli tullut sillä aikaa ovelle kun olin töissä. Ainut vaan että ei tämä Van Wezel ole vaan nettisivujen mukaan halvin Klokkerholm, niitäkin muutama vaihtoehto ja halvin kaikista. Maksoin siis kalliimmasta tietoisesti ja sain halvimman pellin sen sijaan. Hyvitystä odotellessa... Viestiä laitettu ja ei kovin vakuuttavalta vaikuta. Sanoivat vain että ei ollut saatavana oikeaa ja tämä oli.

                Kenties tilasin siis kaksi peltiä kerralla. "Ensimmäisen ja viimeisen". Saattaa olla että jää kokeilematta seuraavat tilaukset.
                LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                Comment

                • Haju69
                  Administrator
                  • Nov 2005
                  • 16327
                  • Leppävirta

                  #98
                  Originally posted by Haju69 View Post
                  Tilasin E36:n helmapellin. Kotiinkuljetuksella. Tilasin tietoisesti Van Wezel osan. Ilmoitettuna toimitus päivänä 25.3. ei osaa näkynyt ovella. Seuraavana päivänä kyselyä että miten tilaus etenee kun minulla ei mitään seurantatunnusta ole ja ei tullut ajallaan. Vastattiin että saivat itse vasta sen pellin ja lähtee matkaan heti. Luvattiin toimitus 28.3. eli tänään. Pelti oli tullut sillä aikaa ovelle kun olin töissä. Ainut vaan että ei tämä Van Wezel ole vaan nettisivujen mukaan halvin Klokkerholm, niitäkin muutama vaihtoehto ja halvin kaikista. Maksoin siis kalliimmasta tietoisesti ja sain halvimman pellin sen sijaan. Hyvitystä odotellessa... Viestiä laitettu ja ei kovin vakuuttavalta vaikuta. Sanoivat vain että ei ollut saatavana oikeaa ja tämä oli.

                  Kenties tilasin siis kaksi peltiä kerralla. "Ensimmäisen ja viimeisen". Saattaa olla että jää kokeilematta seuraavat tilaukset.
                  Valoa tunnelin päässä. Korvasivat koko kauppahinnan rahteineen takaisin. Pellin palauttamisesta eivät höpisseet mitään.
                  LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                  E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                  B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                  Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                  Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                  Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                  Comment

                  • Haju69
                    Administrator
                    • Nov 2005
                    • 16327
                    • Leppävirta

                    #99
                    Originally posted by Haju69 View Post
                    Tilasin E36:n helmapellin. Kotiinkuljetuksella. Tilasin tietoisesti Van Wezel osan. Ilmoitettuna toimitus päivänä 25.3. ei osaa näkynyt ovella. Seuraavana päivänä kyselyä että miten tilaus etenee kun minulla ei mitään seurantatunnusta ole ja ei tullut ajallaan. Vastattiin että saivat itse vasta sen pellin ja lähtee matkaan heti. Luvattiin toimitus 28.3. eli tänään. Pelti oli tullut sillä aikaa ovelle kun olin töissä. Ainut vaan että ei tämä Van Wezel ole vaan nettisivujen mukaan halvin Klokkerholm, niitäkin muutama vaihtoehto ja halvin kaikista. Maksoin siis kalliimmasta tietoisesti ja sain halvimman pellin sen sijaan. Hyvitystä odotellessa... Viestiä laitettu ja ei kovin vakuuttavalta vaikuta. Sanoivat vain että ei ollut saatavana oikeaa ja tämä oli.

                    Kenties tilasin siis kaksi peltiä kerralla. "Ensimmäisen ja viimeisen". Saattaa olla että jää kokeilematta seuraavat tilaukset.
                    Originally posted by Haju69 View Post
                    Valoa tunnelin päässä. Korvasivat koko kauppahinnan rahteineen takaisin. Pellin palauttamisesta eivät höpisseet mitään.
                    No ei tää nyt kyllä vakuuttanut asiakaspalvelun suhteen. Antoivat ymmärtää että korvaavat koko kauppasumman laittamalla minulle kuitin siitä. Ei muuta viestiä eikä mitään anomusta että haluavatko pellin takaisin vai ei. No odottelin melkein viikon. Sitten kyselin että koska tämä hyvitys minulle maksetaan? Sain vain vastauksen että sitten kun laitan tilinumeron. Ei sitä kukaan kysynyt aiemmin. Ja luulin että asia on selvä kun olinhan maksanut laskun heille. No laitoin tilinumeron ja tähän ei enää mitään vastattu. Nyt tilille tupsahti sitten tämän maksamani tuotteen sekä saamani tuotteen välinen hintaerotus. Saamani kuitti kyllä antoi ymmärtää ihan muuta hyvityksestä.

                    Yhtä kaikki. En tilaa tuolta kyllä itse enää yhtään mitään.
                    LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                    E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                    B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                    Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                    Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                    Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                    Comment

                    • kalevik
                      BTCF Member
                      • Apr 2009
                      • 957
                      • Salo

                      Originally posted by Haju69 View Post
                      Ja luulin että asia on selvä kun olinhan maksanut laskun heille. No laitoin tilinumeron ja tähän ei enää mitään vastattu.
                      Eihän maksun saaja sitä näe että miltä tililtä/miten suoritus on maksettu.
                      E61 525i, Suzuki VS1400
                      Exät: Jaana, Susanna, Maija

                      Comment

                      • Haju69
                        Administrator
                        • Nov 2005
                        • 16327
                        • Leppävirta

                        Originally posted by kalevik View Post
                        Eihän maksun saaja sitä näe että miltä tililtä/miten suoritus on maksettu.
                        No mutta oli kommunikointi aika ala arvoista joka tapauksessa. Antavat vain kuitin että "x" korvaus maksetaan kokonaisuudessaan eikä mitään viestiä asian tiimoilta. Mistä minä tiedän että asia jää odottamaan minun tilinumeron laittoa. Ja sitten eivät kuitenkaan maksaneet sitä mitä lupasivat.
                        LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                        E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                        B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                        Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                        Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                        Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎