Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemun myymisen sietämätön vaikeus II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mixout
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2011
    • 454
    • Keski-Suomi

    Originally posted by MMF View Post
    ...ei näitä varusteiden takia osteta...
    Nyt sohaisit tämän foorumin ampiaspesään Jos autossa ei ole buffalon nahkaisia lattiamattoja, dodon sulkia vaihteenvalitsimessa tai dinosauruksen hammasuutetta maalin seassa ni autolla ei tee mitään! Paaliin!
    Mikko Huusko Photography | mikkohuusko.com | Facebook | StuntFreaksTeam

    Comment

    • MajorDrake
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 7509
      • Jyväshyvä

      Originally posted by MMF View Post
      ei näitä varusteiden takia osteta.
      Tuu hakeen multa ensviikolla 530iA farkku 2005:n,
      se on karvalakkien karvalakki, vain koukkuun on investoitu
      (cruise ja laiha ilmastointi taitaa olla vakiona)...
      Myyn sen sulle samaan hintaan kuin hyvin varustellut ;-)
      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

      Comment

      • Supra^
        BTCF Member
        • Jul 2005
        • 5150
        • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

        Originally posted by MMF View Post
        Wanha 530d nyt ei ole semmoinen auto jota hipostellaan ja tuunataan vaan sillä ajetaan, ei näitä varusteiden takia osteta. Tuosta nyt löytyy kuitenkin minulle ne tärkeimmät, M-sport, xenonit ja automaatti. Eiköhän tärkeintä ole että auto on kunnossa ja hyvin pidetty, ja sitä tämä on. Penkki ja helma ei ole kuin kosmeettista ja uskallan väittää että aika monessa muussakin kymmenen vuotta vanhassa autossa on vastaavia "taisteluarpia".
        Ei tuo minun mielestä kunnossa/hyvällä pidolla ole ollut jos helma ja penkki näyttää tuolta :think Mutta makuasioitahan nämäkin vaan on, jonkun mielestä ehjäkin voi olla rikki.

        Ilmoituksen kuvat on ihan OK. Kontista ehkä lisäisin itse kuvan, kun kerran touring on.

        Etköhän sä siitä jollain 7k€ pääse hyvässä lykyssä eroon, eikä se ole tyhmä joka pyytää liikaa, vaan se joka maksaa.
        Musti 8HP
        Nokivasara M47
        TeiniCoupé DCT
        E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

        Ex:
        E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

        Comment

        • MMF
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2007
          • 461
          • Sipoo

          Originally posted by Supra^ View Post
          Ei tuo minun mielestä kunnossa/hyvällä pidolla ole ollut jos helma ja penkki näyttää tuolta :think Mutta makuasioitahan nämäkin vaan on, jonkun mielestä ehjäkin voi olla rikki.
          Niin, siis tämä on käyttöauto jolla ajetaan paikasta A paikkaan B. (ei tiksin mäkki - Rusa). Toimiva auto on mulle elinehto mutta en upota siihen kaikkea ylimääräistä rahaani ja aikaani, perheellisenä on muitakin prioriteettejä. Kaikki mikä vaikuttaa siihen auton toimivuuteen ja kunnossapitämiseen on ensisijalla. Penkin repeämää ei arkikäytössä huomaa, kuten ei myöskään helman painaumaa. Sen sijaan vaihdatin siihen uuden etupuskurin, pohjamuovit ja sisälokarit kaksi viikkoa sitten -- M-Sportin ihanuus näillä lumilla.

          Käsin sen pesen kerran viikossa, huollan etupainotteisesti ja pidän kunnossa. En puhu sille, paijaa tai esittele ystävilleni.

          Autoharrastaja löytää siitä vaikka kuinka paljon vikoja ja feeluja, mutta toisaalta se ei edes tuota harkitse, onhan se italiantuonti karvalakki kolariauto.
          E70 X5 3.0D -07
          W124 200d
          Hiace 4wd

          EX: E36 328 M Touring -95, E30 320i touring, 530da M-Sport -03, 523i Touring -98, E60 530d M-Sport -06, E83 X3 3.0d


          Comment

          • Haamu
            Newbiemmer
            • Apr 2013
            • 2
            • pohjois-karjala

            e30 325 mtech1 cabrioletti vaihto omistajaa vaikka "ei ollu edes myynnissä" ihme kun tuosta löytyi ilmastointi vaikkei taida monessa avosta tuota varustetta löytyä:think

            Comment

            • TNT
              BTCF Member
              • Dec 2005
              • 3521

              Mersun myynti oli ainakin helppoa. Tasan 2 viikkoa oli auto myynnissä ja ensimmäinen joka tuli katsomaan lähti autolla myös kotiin. Saman sain mitä itsekkin maksoin syksyllä. Kyseessä W124 korimallin 200E
              Originally posted by Jube
              Eihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124

              Comment

              • Baggio77
                Bimmer Rookie
                • Nov 2009
                • 99
                • Pirkanmaa

                Originally posted by TNT View Post
                Mersun myynti oli ainakin helppoa. Tasan 2 viikkoa oli auto myynnissä ja ensimmäinen joka tuli katsomaan lähti autolla myös kotiin. Saman sain mitä itsekkin maksoin syksyllä. Kyseessä W124 korimallin 200E
                Todellakin, ainoo auto mistä oon päässy eroon nopeasti. Vanha C sarjalainen katos pihasta nopeesti ja sain paljon enemmän kuin maksoin.
                F31 320d xDrive -13
                -------------------------
                ex e39 523 -96
                ex e46 320d touring -03
                ex e28 518 -82

                Comment

                • Eepo
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2003
                  • 5388
                  • Tampere

                  Originally posted by Baggio77 View Post
                  Todellakin, ainoo auto mistä oon päässy eroon nopeasti. Vanha C sarjalainen katos pihasta nopeesti ja sain paljon enemmän kuin maksoin.
                  Kaikki muut paitsi BMW:t on kadonneet pihasta alta kolmen viikon, joko ostamallani summalla tai sitten hyvällä voitolla.
                  -Harley Davidson Sportster - 89-
                  -Harley Davidson softail -89-
                  -Suzuki PV50 -86-

                  Comment

                  • Veeksi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2003
                    • 2175
                    • Kuopio

                    Originally posted by Eepo View Post
                    Kaikki muut paitsi BMW:t on kadonneet pihasta alta kolmen viikon, joko ostamallani summalla tai sitten hyvällä voitolla.
                    Etkä oo silti ymmärtänyt alkaa autokauppiaaksi joka myy muita autoja kuin BMW:tä???
                    BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
                    BMW E63 630iA '05

                    Comment

                    • Eepo
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2003
                      • 5388
                      • Tampere

                      Originally posted by Veeksi View Post
                      Etkä oo silti ymmärtänyt alkaa autokauppiaaksi joka myy muita autoja kuin BMW:tä???
                      ei sovi minulle nuo paperit sotkut. omissakin papereissa tarpeeks tekemistä
                      -Harley Davidson Sportster - 89-
                      -Harley Davidson softail -89-
                      -Suzuki PV50 -86-

                      Comment

                      • GameOver
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2005
                        • 3026
                        • Sjundeå

                        Subarun kanssa päässyt näihin ihmeellisiin nettiauton "ilmiöihin"

                        Auto on siis ollut nyt about viikon myynnissä. Mielestäni ihan kohtuullinen kiinnostus, vaikka kyseessä ei olekaan suomen halvin yksilö. Halvemmat tosin ovat joko tuotuja, tuplaten ajettuja tai karvalakkimalleja.

                        Muttamutta. Ensimmäinen käteistarjous tuli noin puoli tuntia auton myyntiin laiton jälkeen... Löysä tarjous, mutta koitin ottaa yhteyttä jos neuvoteltaisiin... Ei vastausta.

                        Eräs tarjosi vaihdossa autoa, jota ei ollut osannut itse hinnoitella. Kysyin vaan, että minkä arvoisena autoaan pitää? Ei vastausta.

                        Eräs soitti, kuulosti ihan asialliselta. Puhuttiin hinnoistakin alustavasti. Sanoi olevansa iltapäivällä tulossa pk-seudulle auton ostoon ja lupasi ilmoitella joka tapauksessa, oli sitten löytänyt auton tai ei. Lähestyin itse viestillä myöhemmin kysyäkseni josko olivat löytäneet jo auton? Ei vastausta.

                        Sitä vaan tässä ihmettelen että onko vallitsevana joku ihmeen feidausmeininki?
                        -22 Lexus ES300h
                        -08 Subaru Impreza

                        ...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…

                        Comment

                        • Nmeri
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2012
                          • 1712
                          • Nurmijärvi

                          Originally posted by GameOver View Post
                          Subarun kanssa päässyt näihin ihmeellisiin nettiauton "ilmiöihin"

                          Auto on siis ollut nyt about viikon myynnissä. Mielestäni ihan kohtuullinen kiinnostus, vaikka kyseessä ei olekaan suomen halvin yksilö. Halvemmat tosin ovat joko tuotuja, tuplaten ajettuja tai karvalakkimalleja.

                          Muttamutta. Ensimmäinen käteistarjous tuli noin puoli tuntia auton myyntiin laiton jälkeen... Löysä tarjous, mutta koitin ottaa yhteyttä jos neuvoteltaisiin... Ei vastausta.

                          Eräs tarjosi vaihdossa autoa, jota ei ollut osannut itse hinnoitella. Kysyin vaan, että minkä arvoisena autoaan pitää? Ei vastausta.

                          Eräs soitti, kuulosti ihan asialliselta. Puhuttiin hinnoistakin alustavasti. Sanoi olevansa iltapäivällä tulossa pk-seudulle auton ostoon ja lupasi ilmoitella joka tapauksessa, oli sitten löytänyt auton tai ei. Lähestyin itse viestillä myöhemmin kysyäkseni josko olivat löytäneet jo auton? Ei vastausta.

                          Sitä vaan tässä ihmettelen että onko vallitsevana joku ihmeen feidausmeininki?
                          Nää on niitä turhii kyselijöitä joita riittää vaikka mitä myis. Rasittavaa tommonen mutta itse suhtautunut jo niihin sen verran varaukšella.
                          E92 335d ///M335d 476hp/866nm

                          Ex.
                          E61 535D ///M-Sport 405hv/773nm
                          E60 530d
                          Audi A6 -07
                          E87 116i -07

                          "Siinä vaiheessa ku katoin et taustapeilistä näkyy valkosta savua nii vedin röökin suuhun ja annoin kaasua" #ESsej

                          Comment

                          • Paabo
                            BTCF Member
                            • Jul 2007
                            • 4322
                            • Lapinlahti City

                            Originally posted by jaki View Post
                            Yleensä jengi täällä itkee, kun eivät saa ylihintaista autoaan kaupaksi ja koko maailma on väärässä. Tuossa 328:ssä sen sijaan on kyllä varusteet ja hinta kohdallaan. Ihme, että ei ole kelvannut. Sanoisin, että korjaa tuo takaluukun reuna, se jotenkin pisti silmään = hieno peli, mutta perse ruvella...
                            Toinen on renkaat. Kun olen myynyt 30 - 40 kiloeuron autoja, ostajia ei ole kiinnostanut renkaat pätkän vertaa. Ymmärrettävää, koska uusien renkaiden osuus on hyvin pieni tuollaisessa. 6000:n euron autossa melkein tonnin renkaat (siis kun haluaa laittaa kunnon renkaat) on melko kallis lisä. Ja, puutuuko tusta vielä talvirenkaatkin?

                            Minunkin mielestä hinta pitäisi alkaa olemaan kohdillaan? Uudet kesärenkaat on tulossa camskillilta ja talvirenkaat on puoltoista talvea ajetut. Kesärenkaat kun tulee niin taidanpa poistaa myynnistä ja ajella itse. Useita 5000-5500e tarjouksia on tullut, mutta kun ei oo mikään pakko myydä sillä rahalla. Joka jotain näiden päälle ymmärtää niin tajuaa, että jos mulla on lyödä vajaan 10 000e edestä kuitteja naaman eteen kaikista rempoista 2007-2013 niin 6000e pyynti hinta pitäisi olla Suomen halvimpana kohdallaan?:think Kuinka monessa nettiauton 6000e autossa on näyttää täydellinen huoltokirja+ siihen viimeiseltä kuudelta vuodelta oikeat kuitit tehdyistä huolloista/laitoista?

                            Köyhät kyykkyyn ja varattomat kylelleen, sanon minä.
                            E39 M5

                            Comment

                            • PP440
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2007
                              • 1263
                              • Mikkeli

                              Luulis kohta kelpaavan... :think

                              http://www.nettiauto.com/bmw/530/5137711

                              Comment

                              • [Hakki]
                                Bimmer Fanatic
                                • Apr 2003
                                • 391
                                • Hämeenlinna

                                Originally posted by Paabo View Post
                                Minunkin mielestä hinta pitäisi alkaa olemaan kohdillaan? Uudet kesärenkaat on tulossa camskillilta ja talvirenkaat on puoltoista talvea ajetut. Kesärenkaat kun tulee niin taidanpa poistaa myynnistä ja ajella itse. Useita 5000-5500e tarjouksia on tullut, mutta kun ei oo mikään pakko myydä sillä rahalla. Joka jotain näiden päälle ymmärtää niin tajuaa, että jos mulla on lyödä vajaan 10 000e edestä kuitteja naaman eteen kaikista rempoista 2007-2013 niin 6000e pyynti hinta pitäisi olla Suomen halvimpana kohdallaan?:think Kuinka monessa nettiauton 6000e autossa on näyttää täydellinen huoltokirja+ siihen viimeiseltä kuudelta vuodelta oikeat kuitit tehdyistä huolloista/laitoista?

                                Köyhät kyykkyyn ja varattomat kylelleen, sanon minä.
                                Samaa huomannut, että suoran rahan ostajat ovat harvassa. Itsellä on myytävänä http://www.nettiauto.com/bmw/325/5472316 tälläinen. Autossa ei mitään vikaa ja hyvin pelaa, on vain täysin tarpeeton. Pelottaa varmaan ihmisiä tuo automaatti ja isot kilometrit.
                                En.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎