Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemun myymisen sietämätön vaikeus II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Taski
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2009
    • 380
    • Tampere

    #91
    Originally posted by icecold View Post
    520i + Automaatti.

    Hinta tosiaan sinne alle kympin niin luulis liikkuvan :think
    Itse taas olen järkeillyt asian niin että tuollaista ei manuaalina jaksa itse saatanakaan kun saa sotkea ja kepittää niin perkeleesti eikä siltikään kulje. Kokemusta on. No tiputellaan sitten hintaa jos oikeasti tulee niin kova autokuume että tuo täytyy saada liikkeelle, tuota on kuitenkin huollettu parilla tonnilla aivan muutaman kuukauden sisään ja on nyt niin hyvässä käyttökunnossa että harmittaa jos väkisin myy.
    Erikoismies Tampereen Kauniaisista.

    Comment

    • jukkae
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 3506
      • 70800

      #92
      Automaatilla häviää se viimenenki kulku

      Comment

      • Taski
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2009
        • 380
        • Tampere

        #93
        No joo, ei nuo kyllä tunnu muutenkaan mihinkään kulkevan. 540 pitäisi vähintään olla että jotain fiiliksiä saisi tuollaisesta tonnikeijusta.
        Last edited by Taski; 26-03-2013, 17:20.
        Erikoismies Tampereen Kauniaisista.

        Comment

        • EPDM
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2005
          • 4620
          • Lahti.

          #94
          Pari viikkoa sitten yksi "Pasi Mäkinen" soitti ja keskusteltiin kasipätkän myynistä. Kuulema tiesi minun autosta ja kaikki ok. Ei edes tinkinut hinnasta ja sovittiin että tulisi eilen hakemaaan sen trailerin kanssa ja varasin auton hänelle. Fine.

          Vähän epäilin jotakin ja kun edellinen iltana ei tullut jonkunlainen varmistus soitto niin ei enään paljon yllättänyt ettei kaveri sitten ilmestynytkään. Soitin toki soitamansa puhelin numerooon ja tuttu "ei saada juuri nyt yhteyttä", eli joku prepaid liitin.

          Ihmetelen vaan mikä motivaatio ihmisellä on vaivautua selaiseen rumbaan....
          Viviendo en Lahiti
          BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
          Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
          Vw Corrado vr6

          Comment

          • -Markus-
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2005
            • 1461
            • Ihan Savossa

            #95
            Originally posted by EPDM View Post
            Pari viikkoa sitten yksi "Pasi Mäkinen" soitti ja keskusteltiin kasipätkän myynistä. Kuulema tiesi minun autosta ja kaikki ok. Ei edes tinkinut hinnasta ja sovittiin että tulisi eilen hakemaaan sen trailerin kanssa ja varasin auton hänelle. Fine.

            Vähän epäilin jotakin ja kun edellinen iltana ei tullut jonkunlainen varmistus soitto niin ei enään paljon yllättänyt ettei kaveri sitten ilmestynytkään. Soitin toki soitamansa puhelin numerooon ja tuttu "ei saada juuri nyt yhteyttä", eli joku prepaid liitin.

            Ihmetelen vaan mikä motivaatio ihmisellä on vaivautua selaiseen rumbaan....
            Näitähän riittää ja sen takia itse en myytävän auton statusta laita koskaan tilaan "varattu" kuin maksimissaan 4-5 tunnin ajaksi, eli sen ajan kun ostajaehdokas ajaa paikalle.

            Aikanaan kävin oo:n e34 "550i" katsomassa ja sitäkin olisi joku ollut silloin kovasti ostamassa, tyyliin rahoitusta oli ostajaehdokas jo järjestämässä. Meinasi tämän takia jäädä lähtemättä autoa katsomaan. Tiedä sitten ostiko tämä toinen ostajaehdokas sitä koskaan, koska itse en autoa silloin ostanut syystä että ko. auto ei olisi täyttänyt riittävästi "käyttöauton" virkaa jota autolta silloin vaadin.

            Ford Mondeo Mk3 STW
            VW E-Golf 2015
            BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus

            Comment

            • PP440
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2007
              • 1263
              • Mikkeli

              #96
              hyvin käy kauppa.. kohta liki 5k katsojaa, yksi soitto / käyny paikanpäällä.

              nooh..

              Comment

              • Paabo
                BTCF Member
                • Jul 2007
                • 4322
                • Lapinlahti City

                #97
                Originally posted by PP440 View Post
                hyvin käy kauppa.. kohta liki 5k katsojaa, yksi soitto / käyny paikanpäällä.

                nooh..

                http://www.nettiauto.com/bmw/530/5137711

                Elä hätäile, itsellä tulee kohta vuosi täyteen farkun myynnissä. 5000e tiputtanut olen hintaa ja kaks ihmistä on soittanut. Yksikään ei ole käynyt kahtomassa autoa.
                E39 M5

                Comment

                • PP440
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2007
                  • 1263
                  • Mikkeli

                  #98
                  Originally posted by Paabo View Post
                  Elä hätäile, itsellä tulee kohta vuosi täyteen farkun myynnissä. 5000e tiputtanut olen hintaa ja kaks ihmistä on soittanut. Yksikään ei ole käynyt kahtomassa autoa.
                  Joo en, helvetin hyvä auto.. hakee hintaluokassa vertaistaan.. Jenkki kuume yms. ollu vaan pitkään.

                  Comment

                  • Haju69
                    Administrator
                    • Nov 2005
                    • 16328
                    • Leppävirta

                    #99
                    Originally posted by Paabo View Post
                    Elä hätäile, itsellä tulee kohta vuosi täyteen farkun myynnissä. 5000e tiputtanut olen hintaa ja kaks ihmistä on soittanut. Yksikään ei ole käynyt kahtomassa autoa.
                    onneks sulla on vielä mistä tiputtaa..
                    LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                    E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                    B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                    Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                    Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                    Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                    Comment

                    • Supra^
                      BTCF Member
                      • Jul 2005
                      • 5150
                      • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                      Originally posted by PP440 View Post
                      Joo en, helvetin hyvä auto.. hakee hintaluokassa vertaistaan.. Jenkki kuume yms. ollu vaan pitkään.
                      Hyvässä tikissä tuo sun autosi on, vaikkei varusteita kummemmin ole. Tuolla hinnalla varmaan odottaa vaan sitä yhtä asiasta ymmärtävää ostajaa. Itsekin olen taas koliysejä katsonut, ja tuossa tökkäisi mun kohdalla navinäytön puuttumiseen joka ei mun mielestä korreloi täysin tuon hinnan kanssa. Joku joka ei varustetasosta niin välitä ja on käynyt jo ne kolisevat loppuunajetut kokeilemassa kyllä varmasti ihastuu tuohon, jos ihan oikeasti on tiptop
                      Musti 8HP
                      Nokivasara M47
                      TeiniCoupé DCT
                      E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                      Ex:
                      E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                      Comment

                      • bemu2000
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2003
                        • 17799
                        • Jämsä

                        Originally posted by Supra^ View Post
                        Hyvässä tikissä tuo sun autosi on, vaikkei varusteita kummemmin ole. Tuolla hinnalla varmaan odottaa vaan sitä yhtä asiasta ymmärtävää ostajaa. Itsekin olen taas koliysejä katsonut, ja tuossa tökkäisi mun kohdalla navinäytön puuttumiseen joka ei mun mielestä korreloi täysin tuon hinnan kanssa. Joku joka ei varustetasosta niin välitä ja on käynyt jo ne kolisevat loppuunajetut kokeilemassa kyllä varmasti ihastuu tuohon, jos ihan oikeasti on tiptop

                        Isot bensakoneiset ei ole suosiossa. Sitten tuon navin puuttumisen lisäksi harmaa sisusta saattaa tökätä monella...

                        Edit: otsikosta puuttuu alkuperäinen M-sport maininta... Se siihen isolla näkyviin
                        Last edited by bemu2000; 08-04-2013, 23:20.
                        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                        Vanteet edullisesti
                        Nostureita ja rengaskoneita

                        Comment

                        • PP440
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2007
                          • 1263
                          • Mikkeli

                          Originally posted by bemu2000 View Post
                          Isot bensakoneiset ei ole suosiossa. Sitten tuon navin puuttumisen lisäksi harmaa sisusta saattaa tökätä monella...

                          Edit: otsikosta puuttuu alkuperäinen M-sport maininta... Se siihen isolla näkyviin
                          Ymmärrän kyllä että navin + hifien puuttuminen kaivertaa.. toisaalta ei oo hirveesti bensa manuaaleja tarjolla.. ainakaa farkkuna.

                          Täytyy muokata otsikkoo..:p

                          Comment

                          • EPDM
                            Bimmer Enthusiast
                            • Nov 2005
                            • 4620
                            • Lahti.

                            Onko navin puuttuminen oikeastaan mittäm väliä enään nykyään? Vanha ja hidas tekniikka joka tapauksessa jos se toimii. Vähän paremassa kännyköissä löytyy paljon parempi versio....:think.'
                            Viviendo en Lahiti
                            BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
                            Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
                            Vw Corrado vr6

                            Comment

                            • Petri
                              BTCF Member
                              • Jun 2004
                              • 3156
                              • Nummela

                              Originally posted by EPDM View Post
                              Onko navin puuttuminen oikeastaan mittäm väliä enään nykyään? Vanha ja hidas tekniikka joka tapauksessa jos se toimii. Vähän paremassa kännyköissä löytyy paljon parempi versio....:think.'
                              Ei se siitä ole kiinni että joku sitä tarvitsisi.

                              Harrastaja haluaa että on KAIKKI varusteet, alkuperäinen(!) M-Sport ja alle 50tkm ajettu, perusjuttu
                              E36 323Ti Compact Sport Limited Edition -00
                              E36 320i Cabriolet "M-Sport" -96


                              Ex: E90 320dA LCI M-Sport -10 | E46 330xdA M-Sport II -03 | E46 320Ci M-Sport II -01 | E46 316i "Sport 2000" -00 | E39 523i Sedan M-Sport -99 | E36 320i Coupe M-Sport -95

                              Comment

                              • -Markus-
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2005
                                • 1461
                                • Ihan Savossa

                                Originally posted by PP440 View Post
                                hyvin käy kauppa.. kohta liki 5k katsojaa, yksi soitto / käyny paikanpäällä.

                                nooh..

                                http://www.nettiauto.com/bmw/530/5137711
                                Originally posted by Supra^ View Post
                                Hyvässä tikissä tuo sun autosi on, vaikkei varusteita kummemmin ole. Tuolla hinnalla varmaan odottaa vaan sitä yhtä asiasta ymmärtävää ostajaa. Itsekin olen taas koliysejä katsonut, ja tuossa tökkäisi mun kohdalla navinäytön puuttumiseen joka ei mun mielestä korreloi täysin tuon hinnan kanssa. Joku joka ei varustetasosta niin välitä ja on käynyt jo ne kolisevat loppuunajetut kokeilemassa kyllä varmasti ihastuu tuohon, jos ihan oikeasti on tiptop
                                Originally posted by bemu2000 View Post
                                Isot bensakoneiset ei ole suosiossa. Sitten tuon navin puuttumisen lisäksi harmaa sisusta saattaa tökätä monella...

                                Edit: otsikosta puuttuu alkuperäinen M-sport maininta... Se siihen isolla näkyviin
                                530i e39:ssä on kyllä mielestäni melkolailla järkevin valinta ko. korimalliin jos bensaa meinaa. Kulutusero ei pienempiiin ole juuri mitään ja kulkupuoli alkaa olla riittävä.

                                Ford Mondeo Mk3 STW
                                VW E-Golf 2015
                                BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎