Tolle koodille tulee myös tällainen selitys, "Omission of outer-skin preservation"
Ilmeisesti jokin suoja "vahan" poisjättöhän se on...:think ei löydy kyllä selkeää selitystä oikein mistään.
Löysin yhdeltä saksalaiselta sivustolta selityksen jonka mukaan tuo on kuljetussuojavahan poisjättö. Tää tehdään, jos asiakas esim. käy itse hakemaan auton tehtaalta, eikä sitä roudata ensin kuljetuksella myyjälle.
Koska ko. vaha on vakiona kaikissa myyntiautoisa, on sen poisjättö "lisävaruste".
Joo lisään penkistä kuvan.
Ja tosiaan se myynti voi mennä kevääseen, toki mielellään myytäis heti.
Minäkin laittaisin kuskinpenkistä paremman kuvan. Heti pistää silmään "peittelynä" kun ei ole kuvattu... Tämä vaikuttaa siltä, että siinä ei ole mitään vikaa, mutta yleensä se on syystä jätetty pois ja ilmastoinnin puute...
Tekstiä on minusta jo liikaa. Poistaisin tekstistä ainakin kommentit 320 D:stä. Samoin selostus minkälaiselle perheelle auto sopii on turhaa palstan täytettä. Myös lopun tiivistäisin: "vaihto ainoastaan E66 BMW:hen".
Tekstiä on minusta jo liikaa. Poistaisin tekstistä ainakin kommentit 320 D:stä. Samoin selostus minkälaiselle perheelle auto sopii on turhaa palstan täytettä. Myös lopun tiivistäisin: "vaihto ainoastaan E66 BMW:hen".
Hyvä ilmo, ostasin jos tuollaista oisin etsimässä. Itse poistaisin lopusta nuo tylyt riisikippo-jutut ja viimeisen hinnan tinkaamisestot. Se antaa vähän mulkun kuvan myyjästä, vaikka ei ehkä sitä tarkoita. Ennemmin toivottaisin kaikki tervetulleeksi autoa katsomaan. Jos tulee ihme ehdotuksia ja kyselyitä niin niihin vastaa vaan asiallisesti ei kiitos. Tämä siis meikän mielipide
Edit: loppuun vielä joku kiva lause joka houkuttaa ottamaan yhteyttä, tyyliin "soita niin kerron mielelläni lisää".
Hyvä ilmo, ostasin jos tuollaista oisin etsimässä. Itse poistaisin lopusta nuo tylyt riisikippo-jutut ja viimeisen hinnan tinkaamisestot. Se antaa vähän mulkun kuvan myyjästä, vaikka ei ehkä sitä tarkoita.
Samaa mieltä. Hyvä ilmoitus ja hieno auto mutta pienempien koneiden & riisikippojen lyttäys vähän turhaa. Niin ja ymmärrän kyllä täysin tuon pointin viimeisen hinnan tinkaajien ärsyttävyydestä, mutta toisaalta olen itse tingannut kahdesti viimeisen hinnan puhelimessa ennen kuin olen malttanut lähteä autoa toiselle puolelle Suomea katsomaan. Ja molemmilla kerroilla kaupat syntyi etukäteen riideltyyn hintaan, kun kulkine oli luvatussa kunnossa.
edit: ilmoitus olikin näköjään jo muokattu kun viesti jäänyt roikkumaan
Hyvä ilmo, ostasin jos tuollaista oisin etsimässä. Itse poistaisin lopusta nuo tylyt riisikippo-jutut ja viimeisen hinnan tinkaamisestot. Se antaa vähän mulkun kuvan myyjästä, vaikka ei ehkä sitä tarkoita. Ennemmin toivottaisin kaikki tervetulleeksi autoa katsomaan. Jos tulee ihme ehdotuksia ja kyselyitä niin niihin vastaa vaan asiallisesti ei kiitos. Tämä siis meikän mielipide
Edit: loppuun vielä joku kiva lause joka houkuttaa ottamaan yhteyttä, tyyliin "soita niin kerron mielelläni lisää".
Ihan hyviä huomioita, poistinkin jo tuon "EN VASTAA" ja riisikippo -jutun sieltä, sekä lisäsin lopputervehdyksen.
Jeesustelua ei voi olla koskaan liikaa, ainakin tuosta pitäisi nyt tulla selväksi enin osa oleellisista asioista
nelimukisten haasteet on ihan yleisessä tiedossa, ja juuri siksi en itsekään sellaista ole alunperin ostanut, joten se saakoon jäädä.
Myyt 328 ilman ilmastointia ilmastoidun M3:n hinnalla
Hieman kärjistettynähän tuo on aivan totta
Mut ite tuota jo katoin nettiautosta ajatuksella että tässähä ois pirun makea paketti. Varustelistakin hyvin mielenkiintoinen. Sitten katoin että tärkein varuste jätetty ruksimatta --> ei pysty.
Comment