Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw On Demand-autonvuokraus Bmw Weltissä Munchenissä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Perlenbacher
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2010
    • 1103
    • Suomi

    #16
    Onkohan noissa ikäraja joku 30+ vai miten menee, onko tietoa?

    Comment

    • Bmw Master
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 13155
      • Kokomo

      #17
      Originally posted by Perlenbacher View Post
      Onkohan noissa ikäraja joku 30+ vai miten menee, onko tietoa?
      Siellä se lukee, M mallit ja taisi olla x35 vaatii 25v. Muut sai nuorempana tjs...

      Comment

      • bavaria_
        Newbiemmer
        • Jul 2018
        • 9
        • Suomi

        #18
        Syksyllä tai viimeistään ensi keväänä olisi tarkoitus lähteä autoilemaan alpeille. Lento Müncheniin ja sieltä auto alle viikoksi. Mutta mistä? Pari vuotta sitten oli parikin kertaa auto Bmw Weltistä, 530d ja m4, nyt en ainakaan nopealla googlauksella löytänyt että saisi suoraan tiskiltä/netistä varattua. Carvia palvelun kautta saisi ilmeisesti m sarjalaisia ja muita urheiluautoja, kellään kokemusta tuosta? Vai sitten Sixt?

        Comment

        • Petri.Kekkonen
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2006
          • 7367
          • Oulu

          #19
          Alkukesästä oli vuokralla Sixtiltä Z4 M40i, 3 viikkoa maksoi 3310€ nollaomavastuulla. Olin varannu Z4 30i:n mutta tiskillä kun kyselin upgradea niin laskeskeli aikansa hintaa ja oli minusta vähän halvempi kuin mitä etukäteen olin kattonu. Tai sitten muistin vaan väärin. Päivähinta kuitenkin tulee varmaan viikon vuokrauksessa vähän kalliimmaksi kun käsittääkseni 2 viikkoon asti päivähinta tippuu.

          Carvia mulle ihan outo niin siihen en vertaillut. Ja BMW Weltissä ei osunu silmään nyt tämmöstä mahdollisuutta, mutta en kyllä etsinytkään.
          E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
          E39 523i M Sport '00, Titansilber

          Comment

          • pyroz
            BTCF Member
            • Nov 2002
            • 6698
            • PK-seutu

            #20
            Weltissä eivät enää vuokraa muita kuin tuulipukumalleja valitettavasti. Oli aikanaan juhlaa vuokrata kavereiden kanssa pari M6:sta ja antaa soittaa....

            Nykyään joutuu hakemaan kunnon pelit Stuttgartista asti ja tulee hintaa jonkin verran. Weltin vuokrahinnat oli todella kohdallaan aikanaan. Harmi...
            S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

            Comment

            • bavaria_
              Newbiemmer
              • Jul 2018
              • 9
              • Suomi

              #21
              Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
              Alkukesästä oli vuokralla Sixtiltä Z4 M40i, 3 viikkoa maksoi 3310€ nollaomavastuulla. Olin varannu Z4 30i:n mutta tiskillä kun kyselin upgradea niin laskeskeli aikansa hintaa ja oli minusta vähän halvempi kuin mitä etukäteen olin kattonu. Tai sitten muistin vaan väärin. Päivähinta kuitenkin tulee varmaan viikon vuokrauksessa vähän kalliimmaksi kun käsittääkseni 2 viikkoon asti päivähinta tippuu.

              Carvia mulle ihan outo niin siihen en vertaillut. Ja BMW Weltissä ei osunu silmään nyt tämmöstä mahdollisuutta, mutta en kyllä etsinytkään.
              Sixtiltä Münchenin kentältä varattu m440i avo viikoksi, tai no 8 alkavaa vuorokautta. Hinta kohtuullinen, reilu 900€. Lähtö ensi kuun alussa, toivottavasti on vielä avo-kelejä

              Comment

              • ///Jone
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2009
                • 1281
                • HKI

                #22
                Eikä tuo Carvia ole kytköksissä BMW:hen ja sieltä löytyy M-sarjalaista moneen lähtöön. Linkissä asiasta. Itse olen juuri Carviaa miettinyt, koska siellä on useammanlaista M-sarjalaista ja hinnatkin hyvin kilpailukykyiset.

                Take advantage of mobility offers at BMW Welt. Book a SHARE NOW vehicle or experience sheer driving pleasure at the BMW M Driving Experience. | BMW Welt & BMW Museum
                ______________________
                Nykyinen:
                Model 3

                BMW:t vuodesta 2009:
                i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i

                Comment

                • Petri.Kekkonen
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2006
                  • 7367
                  • Oulu

                  #23
                  Originally posted by bavaria_ View Post
                  Sixtiltä Münchenin kentältä varattu m440i avo viikoksi, tai no 8 alkavaa vuorokautta. Hinta kohtuullinen, reilu 900€. Lähtö ensi kuun alussa, toivottavasti on vielä avo-kelejä
                  Aika edulliselta kuulostaa!
                  E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
                  E39 523i M Sport '00, Titansilber

                  Comment

                  • van cleef
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2006
                    • 1861
                    • 01830

                    #24
                    Jenkeissä on tullut otettua Turosta aina jotain mielenkiintoista. Euroopassa se ei monessa maassa ainakaan vielä toimi. Ranskassa näytti toimivan, mutta ei nyt samassa mittakaavassa ollut kiinnostavaa kalustoa kuin lännessä. Se on siis autojen vertaisvuokrausta kuten airbnb kämppien osalta.
                    BMW m340i x-drive -22
                    Audi q5 sportback 55tfsie -21
                    Transit custom -18
                    Lincoln Town car -89

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎