Onkohan noissa ikäraja joku 30+ vai miten menee, onko tietoa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw On Demand-autonvuokraus Bmw Weltissä Munchenissä
Collapse
X
-
Syksyllä tai viimeistään ensi keväänä olisi tarkoitus lähteä autoilemaan alpeille. Lento Müncheniin ja sieltä auto alle viikoksi. Mutta mistä? Pari vuotta sitten oli parikin kertaa auto Bmw Weltistä, 530d ja m4, nyt en ainakaan nopealla googlauksella löytänyt että saisi suoraan tiskiltä/netistä varattua. Carvia palvelun kautta saisi ilmeisesti m sarjalaisia ja muita urheiluautoja, kellään kokemusta tuosta? Vai sitten Sixt?
Comment
-
-
Alkukesästä oli vuokralla Sixtiltä Z4 M40i, 3 viikkoa maksoi 3310€ nollaomavastuulla. Olin varannu Z4 30i:n mutta tiskillä kun kyselin upgradea niin laskeskeli aikansa hintaa ja oli minusta vähän halvempi kuin mitä etukäteen olin kattonu. Tai sitten muistin vaan väärin. Päivähinta kuitenkin tulee varmaan viikon vuokrauksessa vähän kalliimmaksi kun käsittääkseni 2 viikkoon asti päivähinta tippuu.
Carvia mulle ihan outo niin siihen en vertaillut. Ja BMW Weltissä ei osunu silmään nyt tämmöstä mahdollisuutta, mutta en kyllä etsinytkään.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Weltissä eivät enää vuokraa muita kuin tuulipukumalleja valitettavasti. Oli aikanaan juhlaa vuokrata kavereiden kanssa pari M6:sta ja antaa soittaa....
Nykyään joutuu hakemaan kunnon pelit Stuttgartista asti ja tulee hintaa jonkin verran. Weltin vuokrahinnat oli todella kohdallaan aikanaan. Harmi...S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostAlkukesästä oli vuokralla Sixtiltä Z4 M40i, 3 viikkoa maksoi 3310€ nollaomavastuulla. Olin varannu Z4 30i:n mutta tiskillä kun kyselin upgradea niin laskeskeli aikansa hintaa ja oli minusta vähän halvempi kuin mitä etukäteen olin kattonu. Tai sitten muistin vaan väärin. Päivähinta kuitenkin tulee varmaan viikon vuokrauksessa vähän kalliimmaksi kun käsittääkseni 2 viikkoon asti päivähinta tippuu.
Carvia mulle ihan outo niin siihen en vertaillut. Ja BMW Weltissä ei osunu silmään nyt tämmöstä mahdollisuutta, mutta en kyllä etsinytkään.
Comment
-
-
Eikä tuo Carvia ole kytköksissä BMW:hen ja sieltä löytyy M-sarjalaista moneen lähtöön. Linkissä asiasta. Itse olen juuri Carviaa miettinyt, koska siellä on useammanlaista M-sarjalaista ja hinnatkin hyvin kilpailukykyiset.
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Originally posted by bavaria_ View PostSixtiltä Münchenin kentältä varattu m440i avo viikoksi, tai no 8 alkavaa vuorokautta. Hinta kohtuullinen, reilu 900€. Lähtö ensi kuun alussa, toivottavasti on vielä avo-kelejäE92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Jenkeissä on tullut otettua Turosta aina jotain mielenkiintoista. Euroopassa se ei monessa maassa ainakaan vielä toimi. Ranskassa näytti toimivan, mutta ei nyt samassa mittakaavassa ollut kiinnostavaa kalustoa kuin lännessä. Se on siis autojen vertaisvuokrausta kuten airbnb kämppien osalta....
Comment
-
Comment