Originally posted by Miltzu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 M3 vs. e92 335i
Collapse
X
-
F36 428iA GC M-Sport
Z3 2.8i Roadster Myytävänä
M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16
M: E36 328i osia
M: E39 business cd ja info display
M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
-
-
Originally posted by Remotion View Postkarrikoidusti hyperbolaa käyttäen M3 = skalpelli, 335 = kumivasara.
Siinä vasarassa voi olla enemmän tehoa mutta sen kanssa puuhastelu on hieman ympäripyörempää vs M3 joka ottaa kuljettajan huomion, tietysti M3:nkin on loistava ajaa matkaa, ja en nyt varsinaisesti ole tollasta 335:sta päässy kiljuttamaan mutta sen verran istunut kyydissä...
Itsellä muutama halpa viritys,alusta vaihdettu (kesällä vaihdetaan alle vielä M3 puslat) ja Quaife teki sen viimeisen silauksen.
Radalla en E46M3 ole ajanut,mutta kadulla,maantiellä ym. oma 335 ei kalpene yhtään M3:lle...päinvastoin.Itsellä ei ainakaan esiinny turboviivettä niin että voisi sanoa että 335 ei olisi kierrosherkkä.Ei se E46M3 mikään tykki kumminkaan ole.Kannattaa kaivaa jostain Top Gear:n jakso,missä Clarkson testaa 1M:ää,joka niin sanotusti tehty "jämäosista" LUE:ei todellinen MotorSport...
Itsellä haaveena E46M3 mutta perässä täytyy olla CSL
EDIT:ja mitä 335 virityspotentiaaliin tulee,niin onhan sitä,mutta hevosvoimat eivät ikinä ole ilmaisia.Lukemat paperilla ovat aina vain lukemia,eli nämä 335:sen 400hp:n lukemat eivät millään JB ym.flash:llä tule.Autonsa tehon tietää kun ajaa vierekkäin toista autoa/kelloa vastaan.Last edited by b mutteri kasa; 15-04-2013, 13:38.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Molemmat hienoja autoja mutta ihan eri päässä skaalaa. E46M3 on kyllä se terävämpi työkalu, ei mitenkään erikoinen alarekisterissä mutta herää vedättäessä henkiin. 335 taas alhaalta vääntävä joka normiajossa tuntuu mahanpohjassa magialta. Muotoilun puolelta varmaan löytyy molempiin malleihin näkemyksiä.
Jos puhtaasti haetaan sitä ajamisen fiilistä niin Motorsport on kyllä omaan käteen aina siinä edellä. Sanotaan näin että ajaessa E46M3 tuntuu ehkä erikoisemmalta (=paremmalta). Kaupunkipyörittelyssä jne. auto vakiokuosissa saattaa tuntua hieman mopolle, kun moottori puhuu vasta 3.5k:n jälkeen. Harrasteautona siis parhaimmillaan. Jos taas hakusassa on puhtaasti enemmän käyttöauto/harrasteauto-yhdistelmä, 335 palkitsee normaali pyörittelyssä varmasti enemmän paremman alaväännön ansiosta. Vetoa toki löytyy siinäkin mutta selvästi havaittavissa että se ///M-fiilis ei ole pelkkiä numeroita paperilla.
Comment
-
-
Taitaa vaan olla hankaluutena että kyseessä on rouvan käyttöauto?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostJokainen valitkoon sellaisen auton kun haluaa, ei kai siinä muiden mielipiteitä kannata kysellä.
Mikä toi ainainen tyttöystävä/muija/vaimo poraus on ettei se anna tai tykkää tms?
Siis ei kai oikeasti kukaan puolisoitaan kysele mitä autoja tai vehkeitä itselleen tai perheelleen hommaa?
Itse päätöksen teen, mutta kuuntele sitä jupinaa sitten joka päivä .
Originally posted by MajorDrake View PostTaitaa vaan olla hankaluutena että kyseessä on rouvan käyttöauto?Last edited by Tommix; 15-04-2013, 18:11.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Miltzu View PostMun 70 tkm ajettu, suh hyvin mutta ei täydellisesti varusteltu, mutta hyvin pidetty ajokki on tulossa lähiaikoina myyntiin ja osuu varmasti sinne edullisempaan (vain vähän yli 30 ke) päähän *vink vink*Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Toi M3 oli kyllä jotain... M:ää. Sport asento ja nilkkaa suoraksi .
Toi vaihteen vaihto kovassa vedossa SMG:llä on jotain järisyttävää, pitää kokea!
Tosiaan auto on ympärivuotisessa käytössä paremmalla puoliskolla.
M:ää ehkä haluttaisi enemmän mutta M:llä on se kääntöpuoli että jos jotain tulee niin 1, 2, 3, 4 ,5 donaa...
E46 M3 ulkopuoli myös miellyttää silmää mutta kojetaulu, huoh.
Pitäisi nyt vaan saada testattua 335i.
Molempia on vain tosi vähän myynnissä tuossa hintaluokassa. Ämmissä saattaa myös tuo punainen sisusta tai kellertävä ulkoväri tökkiä allekirjoittanutta. No molemmat on muutettavissaKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Ota Tommi se M vaan ja ilmoita millon pistetään kiesi kiiltäväksi.Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostToi M3 oli kyllä jotain... M:ää. Sport asento ja nilkkaa suoraksi .
Toi vaihteen vaihto kovassa vedossa SMG:llä on jotain järisyttävää, pitää kokea!
Tosiaan auto on ympärivuotisessa käytössä paremmalla puoliskolla.
M:ää ehkä haluttaisi enemmän mutta M:llä on se kääntöpuoli että jos jotain tulee niin 1, 2, 3, 4 ,5 donaa...
E46 M3 ulkopuoli myös miellyttää silmää mutta kojetaulu, huoh.
Pitäisi nyt vaan saada testattua 335i.
Molempia on vain tosi vähän myynnissä tuossa hintaluokassa. Ämmissä saattaa myös tuo punainen sisusta tai kellertävä ulkoväri tökkiä allekirjoittanutta. No molemmat on muutettavissa
Comment
-
-
Originally posted by raccna View PostKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Fetissinsä toki kullakin, mutta kyllä tää pisti mulle jo vähän hymyä huuleen: http://www.youtube.com/watch?v=qdpm6lXV57Q
...aiemmassa oli vähän sellane olo, että mikä tässä nyt piti olla pointtina?
Minusta se on vähän huolestuttava juttu, jos sanotaan että sen hyvyyden tajuaa ku o ajanu pari kuukautta. Se äkkiseltään kuulostais tarkottavan siltä, että vaatii että siihen tottuu. Ennen sitä tuntuu laimeelta. Eihän siinä o mitään järkeä. 316:nkin tuntuu hyvältä ja omalta 2 kuukauden ajamisen jälkeen. Tuntuu että eihän muuta tarviikaan. Ellei oo negatiivisia asenteita ko. autoa kohtaan. Mutta hyppääpä sit johonkin 330i:n. Taivas räjähtää jne.
Katotaan nyt kannattaako vielä elvistellä, mutta mulle ei näyttäis tulevan e46 M3:ea eikä e9x 335i:tä. Tullee MB:n AMG-divisioonasta nyt väliaikainen auto (ei tarvinnu ku avaimesta vääntää niin mersuennakkoluulot rapis ja rupes tuntumaan ihan omalta), kunnes kenties vuoden tai parin päästä 335i kunhan hinnat on tulleet alemmas ja saa kohtuu hintaan kunnon superVOLL:n ja on vielä vara virittääkin.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by Veeksi View PostFetissinsä toki kullakin, mutta kyllä tää pisti mulle jo vähän hymyä huuleen: http://www.youtube.com/watch?v=qdpm6lXV57Q
Comment
-
-
Originally posted by Veeksi View PostFetissinsä toki kullakin, mutta kyllä tää pisti mulle jo vähän hymyä huuleen: http://www.youtube.com/watch?v=qdpm6lXV57Q
...aiemmassa oli vähän sellane olo, että mikä tässä nyt piti olla pointtina?
Minusta se on vähän huolestuttava juttu, jos sanotaan että sen hyvyyden tajuaa ku o ajanu pari kuukautta. Se äkkiseltään kuulostais tarkottavan siltä, että vaatii että siihen tottuu. Ennen sitä tuntuu laimeelta. Eihän siinä o mitään järkeä. 316:nkin tuntuu hyvältä ja omalta 2 kuukauden ajamisen jälkeen. Tuntuu että eihän muuta tarviikaan. Ellei oo negatiivisia asenteita ko. autoa kohtaan. Mutta hyppääpä sit johonkin 330i:n. Taivas räjähtää jne.
Katotaan nyt kannattaako vielä elvistellä, mutta mulle ei näyttäis tulevan e46 M3:ea eikä e9x 335i:tä. Tullee MB:n AMG-divisioonasta nyt väliaikainen auto (ei tarvinnu ku avaimesta vääntää niin mersuennakkoluulot rapis ja rupes tuntumaan ihan omalta), kunnes kenties vuoden tai parin päästä 335i kunhan hinnat on tulleet alemmas ja saa kohtuu hintaan kunnon superVOLL:n ja on vielä vara virittääkin.F36 428iA GC M-Sport
Z3 2.8i Roadster Myytävänä
M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16
M: E36 328i osia
M: E39 business cd ja info display
M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Comment
-
Comment