Itse tein vertailua e46 M3:n ja e90 335i:n välillä puolisen toista vuotta sitten, kun olin viimeksi autoa ostamassa. Nuo kun olivat täällä jokseenkin samoissa hinnoissa. Lopulta päädyin 335i:n ja kyllähän tuohon on voinut kovasti tyytyväinen olla.
Totta on, että M3 tuntuu mikroautomaisemmalta ja rajummalta, jotenkin kaikenkaikkiaan terävämmältä, mutta todellisuudessa se ei kyllä taida olla kuitenkaan sen nopeampi. Saattaa olla jopa toisin päin. Ainakin itse sain radalla paremmat kierrosajat tuolla M-Sport alustaisella 335i:llä kuin M3:lla, kun oli aikanaan mahdollisuus koeajaa niitä sielläkin. Perstuntuma kyllä kertoi muuta, mutta pakko vain oli kelloa uskoa. Ja autocrossissa tuolla 335i:lla pärjäsi e36/e46 M3:lle viime kesänä aivan mainiosti, siis aivan vakiona ja vielä run-flateillä. e9x M3 ja 1M menivät kyllä omia menojaan.
Anyways, itse en ole katunut, mutta tuskin olisin katunut M3:n hankintaakaan
Ja tehoahan tuohon 335i:n sai helposti lisää kourallisella kolikoita ensikesän ratapäiviä varten
Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Ostat emännälle jonkun tuoreen automaattibemarin käyttikseksi ja itsellesi jonkun vanhan harvinaisen motorsportin harrasteautoksi joka seisoo talvet tallissa. E36M3GT tms.
Ostat emännälle jonkun tuoreen automaattibemarin käyttikseksi ja itsellesi jonkun vanhan harvinaisen motorsportin harrasteautoksi joka seisoo talvet tallissa. E36M3GT tms.
Problem solved
Erittäin hyvä yritys siellä, itselle tulee vaan pakosta työautoksi Tsekin ihme...
Comment