Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.
Tuolla saa aikaan aika hyvää keskustelua autoilijat vs fillaristit.
Sukkahousu sankarit potkii aina pois ryhmistä jotka on fillarivaltaisia kun ei kestä kritiikkiä. Tai noh, oikeastaan totuutta.
Kevät saa autoilijat ihan sekaisin.
Oikeastaan joka päivä olisi ollut mahdollisuus ottaa auto kylkeen tai perään, jos ei olisi itse ollut hereillä.
Talven jäljiltä ne aremmatkin kuskit, ketkä pelkää liukkaita kelejä, lähtevät kesän kynnyksellä autoilemaan. Kas kummaa, ei enää mitään hajua muiden huomioimisesta. Vaihdetaan kaistaa olan yli vilkaisematta - tästä olisi ollut mahdollista ottaa rahat vakuutusyhtiöstä kolme kertaa.
Pitääkin käydä ostelemassa nettiauton halvin auto ja alkaa keräämään osumia.
Kylkeen ajamisesta tuli mieleen kun töistä ajelin kotiin niin edessä n.50m päässä joku audi koitti liittyä tietyömaan kohdalla muun liikenteen sekaan mutta ei sitä päästetty. Audi sivuun ja siitä 5m päästä näky takaovessa sekä kaaressa kunnon naarmut. Vastapeluri jatkoi matkaa pysähtymättä. Oli sen verran autoja välissä etten itekkään nähny kuka oli, hienoa toimintaa.
Viimeviikolla samassa kohtaa mopo poliisi selvittämässä 3 auton kolarointia samoihin aikoihin
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Mä olen huomannut että liikenteessä on huomattavasti vähemmän munakuskeja silloin kun jaksaa itse keskittyä olemaan huomaavainen, joustava ja kohtelias.
Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Kevät saa autoilijat ihan sekaisin.
Oikeastaan joka päivä olisi ollut mahdollisuus ottaa auto kylkeen tai perään, jos ei olisi itse ollut hereillä.
Talven jäljiltä ne aremmatkin kuskit, ketkä pelkää liukkaita kelejä, lähtevät kesän kynnyksellä autoilemaan. Kas kummaa, ei enää mitään hajua muiden huomioimisesta. Vaihdetaan kaistaa olan yli vilkaisematta - tästä olisi ollut mahdollista ottaa rahat vakuutusyhtiöstä kolme kertaa.
Pitääkin käydä ostelemassa nettiauton halvin auto ja alkaa keräämään osumia.
Joo, outo ilmiö kyllä.. Varmaan huomattu että voi ottaa enemmän riskiä nyt, kyllä välillä itsellä hiukset nousee pystyyn, kun näkee tuota
Mä olen huomannut että liikenteessä on huomattavasti vähemmän munakuskeja silloin kun jaksaa itse keskittyä olemaan huomaavainen, joustava ja kohtelias.
Eipä omalla kohdalla auta, ihan sama mitä tekee. Pitäisi siirtyä julkisiin varmaan
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Volkkarilla saa ajella todella rauhassa. Äksällä kohtuu rauhassa. Mutta tolla ammeella. Vittu että saa olla varovainen. Parasta on kun olet valoissa ekana kaksikaistaisella, ja vieressä on "mikä tahansa auto", niin johan naapuri lähtee valoista lämä tiskissä Ammeen eteen tullaan ilman vilkkuja, ohitellaan aivan älyttömissä paikoissa yms.
Volkkarilla saa ajella todella rauhassa. Äksällä kohtuu rauhassa. Mutta tolla ammeella. Vittu että saa olla varovainen. Parasta on kun olet valoissa ekana kaksikaistaisella, ja vieressä on "mikä tahansa auto", niin johan naapuri lähtee valoista lämä tiskissä Ammeen eteen tullaan ilman vilkkuja, ohitellaan aivan älyttömissä paikoissa yms.
Siis mä huomasin aivan saman asian omalla avolla ajellessa aikoinaan! Tuolla E91:llä ei kiinnostanut vielä talvella ketään, sama juttu E39:llä ikinä. Toisin on nyt, kun ehkä tuokin (320d) nyt pikkasen nykyään poikkeaa massasta.... Ja odotappa aina, kun kaivo cäbin tallista, niin aina oli joku perseessä kiinni roikkumassa, hakemassa valoista lämä tiskissä edelle, tai tehdään aivan älyttömiä ohituksia ja kiilataan kaistalle jne.. Paras oli sekin yks kaljupää Porche-kuski, joka tuli ihan pokalla Herttoniemen valoissa vierelle paukuttamaan launch controllia. Mikä ihmisiä vaivaaaaaaa....!!
Edit. Mutta tottahan se on että tuollainen "teiniautoksi" luokiteltava E36 saa erityishuomiota kanssa-autoilijoilta. Huomattu on ja monesti..
Ai jumalauta sitä valojen välkettä taustapeilissä kun ohitti E36:lla 20km/h alle rajoituksen ajavia.
Sitten oli vielä aiemmassa munakuskiketjussa muistaakseni mainitsema case kun möhömahavolvo veivailee 60-100km/h väliä satkun alueella ja välissä vilkuttaa oikealle kaartuvassa mutkassa että mene ohi vaikka tasan tarkkaan näki että vastaan oli tulossa auto. En onneksi mennyt.
1997 E39 523i Cosmosschwartz
sigpic
Gone with the wind: 1994 VW Passat 2.0
1995 E36 323i
Ai jumalauta sitä valojen välkettä taustapeilissä kun ohitti E36:lla 20km/h alle rajoituksen ajavia.
Sitten oli vielä aiemmassa munakuskiketjussa muistaakseni mainitsema case kun möhömahavolvo veivailee 60-100km/h väliä satkun alueella ja välissä vilkuttaa oikealle kaartuvassa mutkassa että mene ohi vaikka tasan tarkkaan näki että vastaan oli tulossa auto. En onneksi mennyt.
En jaksa ymmärtää minkä vuoksi e36 ottaa niin ihmisiä pannuun.. Toki myös niitä perseilijöitäkin löytyy mutta silti.
Eilen ajelin tuolla kolmekutosella avolla taajamassa katto auki töihin, niin vastaan tuleva carina alkoi välkyttelemään lisävaloja ja koukkas mun kaistalle ja viime tingassa takasin omalle..
Jos ei olisi ollut töihin kiire niin olisin käynyt kyllä jututtamassa.. En tiedä ottiko noin kovasti pannuun ajaa carinalla vai mikä. Ku olis edes rekkarin kerennyt ottaa ylös.
En jaksa ymmärtää minkä vuoksi e36 ottaa niin ihmisiä pannuun.. Toki myös niitä perseilijöitäkin löytyy mutta silti.
Eilen ajelin tuolla kolmekutosella avolla taajamassa katto auki töihin, niin vastaan tuleva carina alkoi välkyttelemään lisävaloja ja koukkas mun kaistalle ja viime tingassa takasin omalle..
Jos ei olisi ollut töihin kiire niin olisin käynyt kyllä jututtamassa.. En tiedä ottiko noin kovasti pannuun ajaa carinalla vai mikä. Ku olis edes rekkarin kerennyt ottaa ylös.
Comment