Originally posted by Petri.Kekkonen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW F32 kuvia
Collapse
X
-
Autokeskuksella oli tänään Tampereella xDrive tour ja myös 4-sarja oli ajossa. Kyllä se on livenäkin hieno! Tuo 3l turbo bensa on kyllä moottorina mahtava ja tehoa on juuri sopivasti tähän F32 koppaan ja neliveto on nyt itsestäänselvyys täällä Suomessa tämän moottorin yhteydessä. Ei kyllä osannut kaivata nahkoja tuohon sisustaan tuon sinisen värin yhteydessä ja tuo M-sport paketin verhoilumateriaali on varsin laadukasta.
Last edited by lao; 11-01-2014, 16:18.
Comment
-
-
Tuli tänään käytyä testailemassa Oulun Wetterillä uutta 4-sarjaa. Testiin pääsi 428ix ihan perus varustuksella, ei mitään ihmeempiä. Automaattivaihteet ja musta/harmaa kangas-sisusta, josta ei kuvia nyt tullut napattua. Ajoltaan auto oli kyllä oikein mainio, eritoteen auton hiljaisuus yllätti. Voimaakin neloskoneessa oli mielestäni likimain sopivasti mutta eihän siitä ole kutosen voittajaksi. Kokonaisuutena erittäin mukava ja hyvännäköinen auto. Kelpaisi allekirjottaneelle tosin kutos koneella. Ja lopuksi pari kuvaa autosta. PS. Käykäähän testaamassaLast edited by Vertigo; 26-05-2014, 20:35.I Don't Know! I Don't Like It!
Nykyiset:
E36 328i cöype
Exät:
Fiat Uno 60ies '93
E30 316i
E28 520ia
Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
Fiat 127
Saab 900
Comment
-
-
Tuollainen sininen 435 sattui olemaan Munchenin lentokentällä yhdessä Audi RS7:n kanssa. Kyllähän tuo on melko hyvännäköinen auto livenä m-sport varustuksella ja punaisilla nahoilla. Edelleen nuo Mazda 6 putket eivät vain näytä hyvälle tässä autossa.Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Onhan toi nyt perkeleen hieno. Vähän ihmetyttää että on kahden väristä koristelistaa sisällä ja lisäheijastimet takana ottaa kyllä vähän silmään, mutta taitavat olla jotain eu-touhua, niitä laitetaan nykyään varmaan uutena rekisteröitäville koirillekin perseeseen.
Mutta on ne jo aika hyvin piilotettu tonne jos vertaa F10:iin.
Comment
-
-
Originally posted by lao View PostAutokeskuksella oli tänään Tampereella xDrive tour ja myös 4-sarja oli ajossa. Kyllä se on livenäkin hieno! Tuo 3l turbo bensa on kyllä moottorina mahtava ja tehoa on juuri sopivasti tähän F32 koppaan ja neliveto on nyt itsestäänselvyys täällä Suomessa tämän moottorin yhteydessä. Ei kyllä osannut kaivata nahkoja tuohon sisustaan tuon sinisen värin yhteydessä ja tuo M-sport paketin verhoilumateriaali on varsin laadukasta.
---e92 ///M3---
---e39 530i---
Comment
-
-
Originally posted by lao View PostAutokeskuksella oli tänään Tampereella xDrive tour ja myös 4-sarja oli ajossa.
435iA olikin sitten ihan jotain muuta ja erittäin positiivinen joskin liian lyhyt koeajokokemus. Juuri muuta moitittavaa en keksinyt kuin nitisevä M-ratin alapuolan muovipäällyste ja turhan hyvin sisään kuuluva nastarenkaiden ääni moottoritienopeuksissa. Manuaali olis myös ollut kiva, mutta toimiihan tämä toki automaattinakin.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
HS:n koeajossa toimittajalla ollut kai aika paljon vaikeuksia päästä autoon sisään: http://www.hs.fi/autot/Koeajo+BMWn+u...a1390607808691
Itekään en ole mikään notkeaselkäinen, mutta onhan tuonne nyt tosi helppo mennä jos vertaa johonkin vähänkään matalampaan autoon kuten GT86.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostHS:n koeajossa toimittajalla ollut kai aika paljon vaikeuksia päästä autoon sisään
Comment
-
-
328ia Grantouringista mieleenpainuvimpana moottori. Tehoa sopivasti ja sivistyneen hiljaisesti alhaalla, eikä hyydy kierrosten noustessakaan. Äänimaailma siellä ylhäällä ei ehkä tuollaiseen GT:hen korrekti, mutta itse pidin ja jopa tykkäsin. Varmaan jonkin sortin generaattori sitä tuottamassa.
Sitten siihen malliston ainoaan bensa kutoseen. Ovi kun on ymmärrettävästi todella reilun kokoinen, kulku on helppoa sisälle. Moottori, siitä odottelin jotain repäisevää. Repiihän se, sen minkä pitoa saa ja kaikki neljä rengasta tekee työtä. Auto oikein liukuu sivuttaissuunnassa, minnepäin tie sattuu olemaan kallellaa. Etupään veto vain tuntuu ratissa, ainakin kaistan vaihdossa rivakammin kaasua annettaessa ohjauksessa tuntui vetelyä.
Äänistä. Äänimaailma on vaisu, ei siellä ole sellaista piikkiä missään. Äänitaso nousee lineaarisesti punarajalle saakka, mutta sävy ei muutu miksikään. Kovemmat siinä on äänet sisälle kuin omassa täysin vakio 325i, muttei samanlaista vaihtuvaa äänien taajuutta kierrosten kivutessa. Aivan kuin ääni tulisi neljän eri suodattimen lävitse. Nelisylinterinen oli parempi, ainakin tämän lyhyen koeajon jälkeen tunne on tämä.
Ulkonäkö aivan mahtavaa tuossa coupessa, samoin laatu. Rengasmelukin jo kolmosessa sopivalla tasolla ykköseen verrattuna. Lopputuloksena yksi 428i takavedolla kelpaisi tänne.______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Originally posted by jj5 View PostOlisivatkohan joistakin muista merkeistä tutut, veivattavat ja pumpattavat epämääräiset ja hitaat säätimet sitten parempia. :think
Originally posted by ///Jone View PostSitten siihen malliston ainoaan bensa kutoseen.
...
Äänistä. Äänimaailma on vaisu, ei siellä ole sellaista piikkiä missään. Äänitaso nousee lineaarisesti punarajalle saakka, mutta sävy ei muutu miksikään. Kovemmat siinä on äänet sisälle kuin omassa täysin vakio 325i, muttei samanlaista vaihtuvaa äänien taajuutta kierrosten kivutessa. Aivan kuin ääni tulisi neljän eri suodattimen lävitse.Last edited by Petri.Kekkonen; 28-01-2014, 16:12.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostItsekin vähän yllätyin miten paljon moottorin ääntä tuli 435iA:ssa sisälle. Yläkierroksilla ääntä oli aika paljon omaan makuun ja toisaalta en pitänyt ääntä erityisen miellyttävänä sävyltään. Ulospäin äänet oli kyllä hyvät kun joku muu koeajaja pihasta ripeästi lähti, ei helposti sekoita 4-sylinteriseen. Onkohan aika kullannut muistoja vai oliko E9x:t viritetty enemmän moottorin ääntä suodattaviksi? Vai onko tuo vain 35i-moottorin mukana tulevaksi suunniteltu ominaisuus?
http://www.youtube.com/watch?v=54BdjyZA--c F3X
http://www.youtube.com/watch?v=lw4A8nvYQUA E9X______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
Comment