Joskus koeajoin moisen koeajopäivillä. Mieleen jäi se, että teho tuntui jotenkin vaisulta numeroihin nähden, ehkä neliveto ja volvon vanhahtava automaatti söi sen. Auto vaikutti myös laadukkaalta, hiljaiselta ja oli tosi volvomaisen vakaa kulkija, kuin isompikin auto. Mutta tuosta on yli 5 vuotta aikaa jo.
Joo, samaa itse ajatellut että johonkin "hukkuu" tehot. Anyway, niin aika luotettava pelihän se taitaa olla. Lisäksi siinä houkuttaa Volvon "turvallisuus" kun auto tulisi varmaan pääosin emännän käyttöön, ja noissa T5/neliveto malleissa on useimmissa aika kohtuulliset kilometrit ikään nähtynä... :think
eikös se 203:ssa tullut faceliftin yhteydessä paremmin korroosiota kestäväksi tuo c-sarja.
onhan nuo alkupään 203:t karua katseltavaa välillä, eikä tuo oma 202 sen paremmalta näytä, kukkii sieltä täältä.
faijalla facelift 203 ja täysin ruosteeton yksilö, ainakin päällisin puolin, pohjaan en ole nähnyt
Alkupään W203 mallit ruostuu. Itsellä faceliftmalli, niin en ole löytänyt ruoste piskuakaan maalipinnasta. Pohjakin on ihan normaalin 150tkm. maantiellä ajetun näköinen. Tarrojakin on paikoillaan.
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Alkupään W203 mallit ruostuu. Itsellä faceliftmalli, niin en ole löytänyt ruoste piskuakaan maalipinnasta. Pohjakin on ihan normaalin 150tkm. maantiellä ajetun näköinen. Tarrojakin on paikoillaan.
Mutta voi hirveä noita mersun penkkejä, ei selkäkivut ainakaan vähene jos ei ole ortopedit. Eikö tämmönen mersu ny oo sama ku ostais e46 facelift bemarin? Samat viat ja murheet. Hyvän w203 hinnalla saa ja e9x koppaa mikä on taas valovuoden uudempi?
Mutta voi hirveä noita mersun penkkejä, ei selkäkivut ainakaan vähene jos ei ole ortopedit. Eikö tämmönen mersu ny oo sama ku ostais e46 facelift bemarin? Samat viat ja murheet. Hyvän w203 hinnalla saa ja e9x koppaa mikä on taas valovuoden uudempi?
Itsellä ei ole kokemusta mersun normaalipenkeistä. Minulla on tuossa ortopedi penkit. Itse en taas harkinnutkaan e9x malleja. En vaan tykkää. Mutta makuasioitahan nämä on.
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
kuinkahan totta tämä The Wikipedian lause on koskien w211 prefaceliftin jarruja :
" SBC -jarrut, eli sähköhydrauliset jarrut. Ongelmia on ollu näiden jarrujen kanssa, mutta korjaus ei nykypäivänä enää paljoa maksa. "
kuinkahan totta tämä The Wikipedian lause on koskien w211 prefaceliftin jarruja :
" SBC -jarrut, eli sähköhydrauliset jarrut. Ongelmia on ollu näiden jarrujen kanssa, mutta korjaus ei nykypäivänä enää paljoa maksa. "
:think
Kato suoraan manuaalia tai faceliftiä.
Noissa prefacelift automaateissa meni öljyt ja jäähynesteet sekasin ja ostamalla faceliftin pääset noista ongelmajarruista.
Noissa prefacelift automaateissa meni öljyt ja jäähynesteet sekasin ja ostamalla faceliftin pääset noista ongelmajarruista.
alkupään malleissa öljyjen sekoilua joo, mutta korjaantuu jos vaihdettu BEHR:in syyläri. korjattu 09/04 uudempiin jo.
faceliftit vaan karkaa vähä mun mahdollisesta tulevasta budjetista, jos tässä ny autoa edes tulee vaihdettua.
manuaali kiinnostais vaihtelun takia mut niitä taas ei hirveesti tarjolla. kun kiinnostais 270 - 320cdi mallit enemmän ku mopokoneet. paitsi ne toki olis taloudellisempia ja 220cdi oon ajanu (eemeliä siis) ja kyllä silläkin pärjäsi liikenteen seassa.. jotenkin.
noh katsotaan miten tässä käy. ku sit taas myös B7 2.0 / 3.0tdi quattro audit on pyöriny mielessä..
kuinkahan totta tämä The Wikipedian lause on koskien w211 prefaceliftin jarruja :
" SBC -jarrut, eli sähköhydrauliset jarrut. Ongelmia on ollu näiden jarrujen kanssa, mutta korjaus ei nykypäivänä enää paljoa maksa. "
Comment