Joka kuukautinen autokuume huutelee kovimmillaan mut ensiksi pitäis päästä vielä eroon tuosta nykysestä audista. Pitäisi saada 335 e91 manuaalina m-sport hilkkeillä mutta tuntuu että niitä ei edes tule myyntiin. Josko se ois niin hyvä auto että autokuumekkin unohtuisi vähäksi aikaa..
On se hyvä juuri noilla spekseillä tosin ei tämäkään auto voi estää jokakeväistä m-kuumetta. Jos ois rahaa niin ostasin molemmat!
Joka kuukautinen autokuume huutelee kovimmillaan mut ensiksi pitäis päästä vielä eroon tuosta nykysestä audista. Pitäisi saada 335 e91 manuaalina m-sport hilkkeillä mutta tuntuu että niitä ei edes tule myyntiin. Josko se ois niin hyvä auto että autokuumekkin unohtuisi vähäksi aikaa..
Joo.. en enää jaksa innostua yhtään urheilullisesta alustasta. Eri asia jossain Espanjan uusilla biljardipöydän tasaisilla teillä.
Raahen paskapolut on niin huonot, että täällä saa varmasti vanteet ja paikat hampaista paskaksi. Sitikalla ajelin jokin aika sitte puolipäivää, niin raahen paskapolut muuttui melkein Espanjan baanoiksi.
Tykkään pervolla tavalla C6:sen ulkonäöstä, on erillainen ja massasta poikkeava. C6 arvo on romahtanut saksassa maailmanennätysvauhtia. 65k€--->15k€ 3-4vuodessa. Arvon alenemanhan määrää auton haluttavuus. Sitikka ei ole hirveän seksikäs vs. esim: BMW, Audi, M-B. Varmasti haluttavuuteen vaikuttaa myös merkin historia. Potentiaalinen ostajakunta C6:lle on +50v. ukot. Edellä mainitut saksalaiset kelpaa kaikille ikäryhmille. Eli ehkä 2% ihmisistä saattaa ostaa C6 sitikan. Summasummarum: C6 ei pääse koskaan eroon, se pitää hävittää "hinnalla". Valmistuskin lopetettiin 2012 kun totesivat, että ei kannata.
Suosittelen käymään kokeileen C6 kyytiä, sitä sen jälkeen vihaa tai tykkää.
Ottaisin varmasti ilma-alustaisen 7xx bemarin, se pääsee varmasti alustan mukavuudessaan samalle tasolle, mutta se hinta on 40-50k€
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Onha se kovaki kuume päällä, E61 525d (tai 530d) LCI pitää saada, varustevaatimuslistakaan ei ole kovin pitkä, mutta ei silti tunnu suomessa olevan autoja. Eikä kellekkään kelpaa vaihdossa tuo nykyinen auto... Kai se on sitte ruvettava sitä myymään pikkuhiljaa.
E61:ssä pitäs olla.
- max n. 150 - 160 tkm
- sport- tai comfort-nahkapenkit
- xenonit
Luulis, että jotain löytyy mutta ei löydy ku 1-2 ja nekään ei halua E39:iä vaihdossa, joten myymäämään pitää ruveta tuota omaa kiesiä. Joku ku ottas tuon E39:n vaihdossa, niin tekisin nopeatki kaupat. Saksassa ja Ruotsissa ois enempi vaihtoehtoja, mutta se edellyttää tuon oman myymistä ensin täällä.
Suosittelen käymään kokeileen C6 kyytiä, sitä sen jälkeen vihaa tai tykkää.
Ottaisin varmasti ilma-alustaisen 7xx bemarin, se pääsee varmasti alustan mukavuudessaan samalle tasolle, mutta se hinta on 40-50k€
C6 on kyllä omalla tavallaan hieno ja persoonallinen auto. Saksassa Hertziltä saatiin kerran tuollainen ja olihan sillä hieno ajella, tosin jousitus perusasennossa meinasi aiheuttaa merisairautta mutkateillä, mutta sport asennossa alusta jämäköityi sopivasti. Tosin jos pehmeys on etusijalla niin Citikkahanon tunnetusti siinä omaa tasoaan. En kyllä toisaalta ihmettele miksei noita uutena sen enempää myyty, autohan oli todella kallis ja hinta laatu suhde ei välttämättä ihan kohdannut, mutta nyt käytettynä voi tehdä hienon löydön.
En usko olevani väärässä jos väitän ettei yksikään seiska ole tehtaalta ilmajousilla lähtenyt, F01/2 ainakaan.
Edit. No pitihän se tarkistaa ja näköjään F01/2 Lci:hin saa taakse ilmajouset, mutta täysilmajousituksesta ei voida edelleenkään puhua. OT:na Ässä-Mersuissa on ollut ilmajouset vakiona vuodesta 1998 alkaen.
Nyt alkaa jo pää hajoomaan tähän e39 kuumeeseen.
Nettiauto, Mobile ja Bytbilli ollut auki päivästä n. 7h auki, vähän väliä sivun päivitystä josko olisi tullut joku uusi myyntiin.
Tuntuu vaan olevan ikävästi kiven alla kaikki mieluisat yksilöt omaan budjettiini mikä on aikalailla max 8kiloeuroo.
Toki jos saisi jostain sen 1500e lisää niin alkaisi jo löytymään, mutta se on nyt tässä tilanteessa aika mahdotonta kun tuli tossa takaisin koulun penkille mentyä.
Kriteerit kumminkin suht kovat, M-Sport, sedan, manuaali, mielellään yli 2.5l kone(530i olisi ihanne) ja kilometrit tottakai lähempänä 200tkm kuin 300tkm.
MISSÄ KAIKKI AUTOT ON?!?!?!? :think
Auttakaa nyt joku miestä hädässä ja luopukaa omastanne, laitetaan hyvä kiertoon
Toi 528 on kyllä pyörinyt paljonkin mielessä, mutta en tiiä mikä siinä mättää. Värin on ehkä upein mitä e39 vaan voi saada, mutta en tiiä Kuulostaa tyhmältä, mutta toi ratti. Se uudemman mallinen M-Sport ratti istuu paremmin käteen ja silmään.
Jo on pienestä kiinni täydellisen yksilön löytäminen.
Ja se 3l kone tietysti etusijalla, kävin tossa koeajamassakin yhtä varsin varteenotettavaa yksilöä sunnuntaina, mutta taitaa hinta olla hiukan liian kova kun olisi n. 600e joutunut heti laittamaan että saa auton ulkokuoren mieluisaan kuntoon.
Kaippa se on pakko kysyllä huomenna tostakin jos saisikin vastustamattoman tarjouksen.
Eiköhän tolla 2.8 koneellakin näillä Suomen rajoituksilla pärjää mukavasti, mutta kyllä se 30 hevosta enemmän jotenkin vaan siellä koukuttaa.
Helvetin helvetti, lottovoiton kun saisi niin voisi suoraa soittaa BMW tehtaalle, että telkää nyt pränikkä kolmeysi meikäläiselle juuri sellaisena kun haluan
Nyt alkaa jo pää hajoomaan tähän e39 kuumeeseen.
Nettiauto, Mobile ja Bytbilli ollut auki päivästä n. 7h auki, vähän väliä sivun päivitystä josko olisi tullut joku uusi myyntiin.
Tuntuu vaan olevan ikävästi kiven alla kaikki mieluisat yksilöt omaan budjettiini mikä on aikalailla max 8kiloeuroo.
Toki jos saisi jostain sen 1500e lisää niin alkaisi jo löytymään, mutta se on nyt tässä tilanteessa aika mahdotonta kun tuli tossa takaisin koulun penkille mentyä.
Kriteerit kumminkin suht kovat, M-Sport, sedan, manuaali, mielellään yli 2.5l kone(530i olisi ihanne) ja kilometrit tottakai lähempänä 200tkm kuin 300tkm.
MISSÄ KAIKKI AUTOT ON?!?!?!? :think
Auttakaa nyt joku miestä hädässä ja luopukaa omastanne, laitetaan hyvä kiertoon
Kaverilla ois imolarot 540ia tulossa myyntiin, vaan tuskin kelpaa koska automaatti
Minun auto on tuo 540 ja ihan aito m-sportti se on
Joo eiku kattelin että ei ole sporttijakkaroita, mutta tehtaaltahan saa tilaamalla mitä haluaa Hieno auto! Kyllä vitosen automaatti pitää olla, keppiä saa vatkata kotonaki iha tarpeeksi.
Voi V8 on kyllä helvetin komee, mutta toi automaatti on vaan ylitsepääsemätön este
Eikä se ratti nyt mikään syy loppupeleissä ole etten kauppoja tekisi. Eikai tässä muu auta kun odotella vaan että tulee sopiva 530i myyntiin. Jotenkin oon rakastunut tohon moottoriin jo pari vuotta sitten kun ensimmäisen bemarini ostin mikä oli toi e46 330, eise raketti ole, mutta siinä mielestäni menee kulutus/teho hyvin yhteen.
Matkaa itsellä tulee pääasiassa ajettua ton koulun takia tällähetkellä niin sillä pääsee mukavasti siihen 7l tienoille eikä tarvi jalkoihin jäädä jos joku Civikki hermanni edessä hidastelee.
Työmatka lisääntyy ja taloudelliseen autoon oon ajatellut siirtyä:think Lähinnä kattelin e39 530d Sedan kopalla. Joo kokemuksia löytyy sen verran että ukolta löytyy farkkuna ja ohjelmoituna ja hyvin menee.... Eli onko nyt oikeesti järkee lähtä vaihtaa sigun autoa joka vie sen~8 litraa/100km tollaseen diiseliin joka vie ~6.5-7?
Chätti autossa aika pommeja vaan myynnissä....
E36 328i M50B30 turbo Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
Jos matkaa tolla e36 2.8 koneella rullailee niin kyllä sen pitäisi mennä alle tuon 8l/100km. Ite pääsin vanhalla coupella ohituksista riippuen 6.5 - 7.4l/100km.
Työmatka lisääntyy ja taloudelliseen autoon oon ajatellut siirtyä:think Lähinnä kattelin e39 530d Sedan kopalla. Joo kokemuksia löytyy sen verran että ukolta löytyy farkkuna ja ohjelmoituna ja hyvin menee.... Eli onko nyt oikeesti järkee lähtä vaihtaa sigun autoa joka vie sen~8 litraa/100km tollaseen diiseliin joka vie ~6.5-7?
Chätti autossa aika pommeja vaan myynnissä....
Ei.
E39 on paljon kalliimpi pitää kuin E36:nen. Ei siinä litran säästö kulutuksessa auta.
Comment